رئیس پلیس تهران در واکنش به اظهارات نامزدها:

مسایلی چون «گشت ارشاد» نباید برای جمع کردن رای مورد استفاده قرار گیرد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درخصوص اظهارات برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره گشت ارشاد، گفت: نمی توان با شئونات اسلامی و اخلاقی جامعه، بازی کرد. این مسایل نباید برای جمع کردن رای مورد استفاده قرار گیرد.

مسایلی چون «گشت ارشاد» نباید برای جمع کردن رای مورد استفاده قرار گیرد

سردار حسین رحیمی امروز در حاشیه چهل و پنجمین طرح رعد پایتخت، افزود: نامزدهای محترم با شئونات جامعه به عنوان یک ابزار برخورد نکنند. این رفتار زشتی است و درست نیست.

وی همچنین گفت: درخواست‌هایی برای تجمعات انتخاباتی داشتیم که به عنوان پلیس، امنیت ستادهای انتخاباتی کاندیدا ها و پوشش این تجمع ها را به عهده داشتیم. تا کنون نیز در این خصوص مشکلی وجود نداشته است.

رحیمی در خصوص تخلفات انتخاباتی گفت: گزارشی از تخلفات انتخاباتی نداشتیم در فضای مجازی یک سری بد اخلاقی ها وجود داشت که شورای نگهبان باید به آن ورود کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت متهمان فیلم ضرب و شتم روحانی قلابی، گفت: هر دو نفری که دستگیر شدند در زندان هستند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    0

    ببینید جناب آقای سردار رحیمی .نیروی انتظامی در تمام حوزه ها جان برکف بوده وملت ایران هم دست بوس این عزیزان واما جایی نیروهای که در کشت ارشاد کار می کنن برای اینکه آمار درست کنند به سراغ جوانان دختر وپسری می روند که هم خانواده متدینی دارند هم خوشان با آبرو هستند بی آنکه اعتراضی یا در کیری پیش بیاورند سئار خودرو می شوند ودر کلانتری و دادکاه براشون پرونده درست می کنند .یعنی دو حامی با خانواده هاشون از نطام ونیروی انتظامی متنفر می شوند . کشت ارشاد مطالبه رهبری هست نه ریاست جمهوری اما بهتر است شما هم کارشناسی کنید .نشده تا حالا دختر یا پسر یک مقام عالی کرفته شده باشد وبراش پرونده درست بشه .رها شده اند .جوانانی که الان منتظریم رای بدهند که نمی دهند همشون از سر لج بازی خالکوبی کرده اند .زمان انقلاب مردم خودشون تو مساجد نکهبانی می دادنند وجبهه می رفتند .الان تو مساجد پول می کیرند برا مراسم عزای ترحیم مردم .امید است جنابعالی وسردار اشتری که از مفاخر نظام وجبهه و جنک هستید یک فکر اساسی در این رابطه بفرمائید .چرا درایران کشت ارشاد هست یا کشت پلیس اخلاقی باتشکر

  • مش جمعه
    0

    با آ ر پی چی بزنشون. موضوعی که به تو ربطی ندارد دخالت نکن

  • کاربر ناشناس
    0

    درودبرگشت ارشادمدافعان جان برکف

  • کاربر ناشناس
    0

    تا خون در رگه ماست .خمینی رهبر ماست وتشکر میکنم از زحماته افرادی چون سردار رحیمی که با تمام جون امنیت رو برایه ما فراهم میکنن .من پدرم نظامیه ودرک میکنم این چیزهارو .یه عمر با ادمهایه نظامی بزرگ شدم و۱۰ هزار تا بسیجی فداییمن...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      کاش این امنیت را برا مردم هم فراهم کرده بودند

  • کاربر ناشناس
    0

    رئیسی.حمایتت.میکنیم

  • بازنشته ناجا
    0

    باسلام گشت ارشاد برای آنهایی که سهام مهرگان بازنشستگان ناجا با سود آن پرداخت نمی کنند بگذارید تا حق ناس ما بازنشته.ناجا ضایع نشود در این کهولت سن وبیماری فرزندان بیکار تومنطقه محروم زندگی می کنیم

  • ناشناس
    0

    خب چه ربطی به تو دارد تو فقط مجری هستی یادت باشه

  • کاربر ناشناس
    0

    چراهمتی توهین به گشت ارشادکردکسی نیست بزنه تودهانش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها