محسن هاشمی: جبهه اصلاحات هنوز از هیچ کدام از ۷ نامزد حمایت و اعلام نظر نکرده است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران و رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: جبهه اصلاحات هنوز در مورد حمایت از هیچ کدام از هفت کاندیدای ریاست جمهوری اعلام نظر و حمایت نکرده است.

محسن هاشمی: جبهه اصلاحات هنوز از هیچ کدام از ۷ نامزد حمایت و اعلام نظر نکرده است

محسن هاشمی روز سه شنبه در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در مورد انتخابات ریاست جمهوری آنچه که تاکنون رخ داده است، جدای از اینکه افراد و شخصیت ها نه به عنوان نماینده حزبشان می توانند از کاندیداها حمایت کنند اما جبهه اصلاحات هنوز در مورد حمایت از کاندیداها اعلام نظر نکرده است.

وی یادآورشد: طی روزهای آتی جبهه اصلاحات باید جلسه ای تشکیل دهد و تکلیف انتخابات ریاست جمهوری و حمایت از کاندیدایی را روشن کند اما تاکنون در این مورد از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده است.

هاشمی در مورد انتخابات شورای شهر نیز اظهارداشت: در مورد شرکت جبهه اصلاحات ایران در انتخابات شوراها باید بگویم چند روز قبل جلسه تشکیل و تصمیم گرفته شده که جبهه اصلاحات در شوراها لیست داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جبهه اصلاحات بیش از ۳۰ حزب، انجمن و سازمان فعال سیاسی وجود دارد که بناست بر اساس مصوبه به زودی لیستی را منتشر کند.

وی خاطر نشان کرد: پیش از این بنا بود نمایندگان اجزاب تایید شود تا جبهه اصلاحات بتواند لیستی برای انتخابات شورای شهر منتشر کند.

هاشمی در مورد مصوبات شورای شهر امروز نیز ادامه داد: پس از نطق ها و تذکرات، وضعیت باغ بودن یا نبودن ۱۳ نقطه بررسی و باغ بودن اکثر آنها تصویب شد.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها