کتک‌کاری و فحاشی یک راننده با دوچرخه سوار ملی‌پوش هنگام تمرین

ملی پوش دوچرخه سواری ایران هنگام تمرین با شوخی نابه‌جای یک راننده روبرو شده که این اتفاق در نهایت به کتک خوردن رکابزن نیز ختم شده است.

کتک‌کاری و فحاشی یک راننده با دوچرخه سوار ملی‌پوش هنگام تمرین

علی اصغر موسی زاده در گفت‌وگویی درباره درگیری با یک راننده در حین تمرین بیان کرد: ما مسابقات زیادی را در پیش رو داریم و قرار است انتخابی المپیک هم برگزار شود از این رو حتماً باید تمرین کنیم. من نیز صبح امروز (سه‌شنبه) که برای تمرین رفته بودم یک راننده آژانس ماشین خود را سمت من گرفت و نزدیک بود زمین بخورم. پس از آن نخواستم به راننده حرف نامربوطی بزنم و فقط از روی عصبانیت آینه ماشینش را چرخاندم که همین مساله باعث شد راننده با من درگیر شود و من را کتک زد و به من فحاشی کرد. بعد از این اتفاق به اداره ورزش و جوانان شهرستان مشکین شهر مراجعه کردم و مشکل خود را گفتم. مانند همیشه گفتند پیگیر می‌شوند اما می دانم که هیچ ترتیب اثری نخواهند داد.

او ادامه داد: ما بارها گفته ایم که هنگام تمرین در جاده ها نیاز به اسکورت داریم اما کسی اهمیت نداده است. هر روز موقع تمرین با چنین اتفاقاتی روبه‌رو می‌شویم و بارها شده که موتور سواران و راننده ها زمانی که ما مشغول تمرین هستیم یا به سمت ما گوجه پرتاب می کنند یا آب جوش می ریزند. در واقع هر روز جانمان را کف دستمان می گذاریم و به تمرین می رویم اما با این وجود هیات دوچرخه سواری و اداره کل ورزش و جوانان مشکین شهر هیچ اقدامی برای حل مشکل ما انجام نداده‌اند.

رکاب زنان ملی‌پوش ایران با اشاره به نگرانی که بابت آسیب دیدن دوچرخه اش داشت، گفت: دوچرخه‌ای که اداره کل در اختیار من گذاشته ۱۶۰ میلیون تومان قیمت دارد و اگر بر اثر چنین اتفاقاتی دوچرخه آسیب ببیند، من باید چه کار کنم و چگونه هزینه آن را تامین کنم؟ البته این مشکل همه دوچرخه‌سواران در ایران است که اسکورت ندارند. حتی ما با پلیس راهنمایی و رانندگی نیز گاهی اوقات دچار چالش می‌شویم چرا که پلیس می‌گوید دوچرخه سواران نباید در جاده ها تمرین کنند و اگر ما در جاده تمرین‌ نکنیم دیگر جایی برای تمرین کردن نداریم. هیچ کسی نیست که معضلات ما را حل کند. قبلا که به فدراسیون مراجعه می کردیم تا چاره ای بیندیشد عنوان کردند که این وظیفه اداره کل شهرهاست و اداره کل مشکین شهر هم هیچ اقدامی انجام نداده است.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • پرسشگر
    0

    یکی بود می گفت عوضش امنیت داریم ...

  • نا شناس
    0

    اگه چهار چرخه داشتی اینطور نمیشد منظورم پارتی!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها