مرکز تخصصی ایمپلنت رشت کجاست؟

اگر فکر می کنید که مشکل دندان هایتان با ایمپلنت قابل حل است، می توانید به دکتر آرش غفوری جراح لثه و متخصص ایمپلنت، در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت مراجعه و طرح درمان دقیق از ایشان دریافت نمایید.

مرکز تخصصی ایمپلنت رشت کجاست؟

در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت خدماتی ازجمله کاشت ایمپلنت دندانی، جراحی‌لثه، درمان‌ بیماری های ‌لثه ، درمان ‌لقی دندان ها، پیوند استخوان، پیوند لثه، جراحی سینوس ‌لیفت، جراحی دندان ‌عقل، جراحی دندان ‌نهفته‌، جراحی ایمپلنت فوری و ... انجام میشود.

کلیه خدمات در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت با بهره‌ گیری از پیشرفته ترین تجهیزات و بالاترین ‌استانداردهای بهداشتی، درمحیطی کاملا آرام و جذاب انجام میشود.

قیمت و هزینه ایمپلنت یکی از مواردی است که همواره ذهن افراد را به خود درگیر کرده است. به جرات میتوان گفت مشهورترین برندهای ایمپلنت روز دنیا مانند ایمپلنت های آمریکایی (Biohorizons)، ایمپلنت های آلمانی (Bego)، ایمپلنت های معتبر کره ای (cowel) ، ایمپلنت های سوییسی (SPI) با گارانتی معتبر و قابل اخذ توسط مراجعین و با قیمتی کاملا منصفانه ارایه میگردد.

ما درتلاشیم تا خدمات را با بالاترین کیفیت ومناسب ترین هزینه ارائه دهیم.

با کاشت ایمپلنت دیگر نگران جایگزینی دندان های از دست رفته خود نباشید، برای اینکه ما در مرکز تخصصی ایمپلنت رشت در سریع ترین زمان ممکن وبا استفاده از به ‌روزترین امکانات و تکنولوژی روز دنیا از طریق ایمپلنت ‌دیجیتال و در سریع ترین زمان ممکن حس خوب لبخند زیبا و جویدن راحت دوباره غذا را برای شما عزیزان به ارمغان خواهیم آورد.

از دیگر خدمات این مجموعه، کاشت ایمپلنت فوری در رشت است. با کاشت ایمپلنت فوری و ایمپلنت یک روزه مشکل بی دندانی شما در سریعترین زمان ممکن حل میگردد و به سرعت دندانهای از دست رفته شما جایگزین و اعتماد به نفس دوباره به شما باز میگردد.

جراحی هایی که در این مرکز انجام میشود کاملا بدون درد و با آرامش کامل درمحیطی کاملا استریل و بهداشتی توسط جراحی ماهر و حاذق انجام‌ میشود که بدون درد و خونریزی وحتی در اکثر مواقع بدون بخیه است.

دکتر آرش‌ غفوری متخصص ایمپلنت وجراحی لثه از دانشگاه شهید بهشتی و جراح و دندانپزشکی جوان و دارای نام است.

دکترآرش‌ غفوری درسال های ۹۷ و۹۸ رئیس دانشکده دندانپزشکی گیلان بودند که از این حیث جوان ترین رئیس دانشکده دندانپزشکی ایران میباشند که از سال ۹۴ تا به‌ حال درزمینه جايگزيني دندان ها به روش کاشت ایمپلنت با جدید ترین تکنولوژی ها و متدهای روز دنیا کمک های بسیاری به بیماران نموده اند.

دکتر آرش غفوری با دارا بودن دانش روز افزون در زمینه دندان پزشکی و مهارت کافی همواره در پی آنند که لبخند رضایت را از مراجعان خود دریافت نمایند ...

دکتر آرش غفوری در سال ۱۳۸۸ مدرک دکترای دندانپزشکی خود را از دانشگاه شهید بهشتی دریافت نمودند و موفق به اخذ مدرک تخصصی جراحی لثه (پریودانتیکس) و ایمپلنت دندانی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران شدند ...

دکتر آرش غفوری استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مدیر سابق گروه تخصصی پریودانتیکس دانشگاه گیلان، عضو سازمان نظام پزشکی ایران، عضو انجمن پریودنتولوژی ایران، عضو انجمن پریودنتولوژی اروپا و عضو انجمن استخوان شناسی اروپا می باشند ...

به جرأت و صراحت می توان گفت که مرکز تخصصی ایمپلنت دندانی رشت تحت مدیریت دکتر آرش غفوری یکی از مجهز ترین و بهترین مراکز درمانی دندان در شهر رشت و حتی کشور بوده که در آن بهره مندی از دانش نوین و دستگاه های مدرن موجب ارائه بهترین خدمات و رضایت حداکثری مراجعان گردیده است ...

از جمله کتاب هایی که دکتر غفوری به چاپ رسانده اند میتوان به : کتاب آشنایی با درمان های دندان پزشکی، کتاب روش های نوین خارج کردن و جراحی دندان و .. اشاره نمود.

برای آشنایی بیشتر میتوانید به سایت مرکز تخصصی ایمپلنت رشت به نشانی مراجعه نمایید.

آدرس : رشت -گلسار - چهارراه صابرین - ابتدای بلوار اردشیری - جنب آژانس هواپیمایی - پلاک ۱۸۴

تلفن تماس : ۳۲۱۳۴۰۴۰ - ۰۱۳

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها