متن و حاشیه خبرهای انتخاباتی ۱۴۰۰

۱۰ روز تا انتخابات/ رئیسی: هزینه تبلیغاتم را صرف کمک به نیازمندان کنید/ همتی از سود ۱۶ میلیارد دلاری کاسبان تحریم در سال گذشته گفت/ رئیسی؛ من با افتخار یک کارمندم/ واکنش همتی به توییت رئیسی

خبرهای انتخاباتی سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ را می‌توانید در این گزارش دنبال کنید؛ خبرهایی از ستادهای انتخاباتی نامزدها و کنایه و حرف و حدیث‌های رقبا.

۱۰ روز تا انتخابات/ رئیسی: هزینه تبلیغاتم را صرف کمک به نیازمندان کنید/ همتی از سود ۱۶ میلیارد دلاری کاسبان تحریم در سال گذشته گفت/ رئیسی؛ من با افتخار یک کارمندم/ واکنش همتی به توییت رئیسی

خبرهای انتخاباتی ۱۸ خرداد ۱۴۰۰، در این بسته خبری بروز می شود، با ما همراه باشید:

واکنش همتی به توییت رئیسی

عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به توئیت سید ابراهیم رئیسی دیگر نامزد این دوره از انتخابات که نوشته بود "من با افتخار یک کارمندم"، نوشت: من هم با افتخار یک کارمند هستم.

وی در این توئیت نوشت: من هم با افتخار یک کارمند هستم، شما هم اگر واقعاً کارمند بودید از این عنوان به منظور تحقیر رقیب استفاده نمی‌کردید.

نماینده تام‌الاختیار همتی در انتخابات مشخص شد

محمدعلی ایزدی طی حکمی از سوی عبدالناصر همتی به عنوان نماینده تام الاختیار وی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور معرفی شد.

محسن رضایی، توییت دانشجویی که گفته بود «داریم از گشنگی امید میخوریم» را ری‌توییت کرد.

این دانشجوی شیمی، در توییتر، تصویری از بساط‌کردن خودش در خیابان را توییت کرده بود و نوشته بود داریم از گشنگی امید میخوریم.

پست جدید اینستاگرام رئیسی؛ من با افتخار یک کارمندم

دختر "محسن رضایی" تصویری از حضور پدرش در کلاس درس منتشر کرد

سارا رضایی میرقائد تصویری از حضور پدرش در کلاس درس منتشر کرد و نوشت: گستاخی و دروغ‌گویی در ذات جریانی است که همتی از آن برآمده است. کافی است نگاهی به «آشنا» و غریبه‌شان کنید.



توییت فوتبالی محسن رضایی

محسن رضایی در توییتر در واکنش به برد شب گذشته تیم ملی فوتبال نوشت: این پیروزی دلچسب از این جهت بزرگ‌ بود که اعمال نظر های ناجوانمردانه AFC برای میزبانی بحرین رو بی اثر کرد! وقتی پای غیرت ایرانی در میان باشد حربه ها بی نتیجه خواهند بود؛ با همین روحیه و تلاش مضاعف تحریم ها را هم میتوانیم ۳-۰ شکست دهیم.

رییسی: با امکانات موجود، می‌شود هزینه مسکن را به ۳۰ درصد کاهش داد

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از اولویت‌های دولت مسئله معیشت مردم است و دغدغه مردم نسبت به سفره‌شان باید کاهش پیدا کند. ( بیشتر بخوانید )

همتی در پاسخ به رئیسی: من وارث ۱۱ بدهکار بانکی با ۹۰ هزار میلیارد بدهی بودم

زاکانی: کاغذهای برخی‌ کاندیداها را بگیرند باید بنشینند و ما را نگاه کنند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما اگر صحبت از ناامیدی می‌کنیم اگر خود مردم در صحنه حضور یابند، ناامیدی دیگر معنا ندارد چون خودشان بخشی از حل مسئله خواهند بود.
وی اظهار داشت: ما اگر صحبت از ناامیدی می‌کنیم اگر خود مردم در صحنه حضور یابند، ناامیدی دیگر معنا ندارد چون خودشان بخشی از حل مسئله خواهند بود. ( بیشتر بخوانید )

توئیت معنادار مهرعلیزاده برای پیروزی تیم ملی

رئیسی در ورامین: هزینه تبلیغاتم را صرف کمک به نیازمندان کنید

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه شادمانی من در گرو نشستن لبخند بر لب یک خانواده نیازمند و گشودن گره از زندگی مردم است، از حامیان خود خواست که با کاهش هزینه تبلیغات، این هزینه‌ها را به پررنگ شدن سفره نیازمندان و فقرا اختصاص دهند.

وی ادامه داد: هنگام ورود به قوه قضائیه که اعلام کردم در برخورد با وابستگان به قدرت و ثروت، خط قرمز نداریم برخی می‌گفتند «مگر می‌شود!؟» و ما ثابت کردیم که در برخورد با فساد، هیچ ملاحظه و اغماضی نکردیم و الان هم اعلام می‌کنم با کمک مردم وضعیت و شرایط فعلی را به نفع مردم تغییر می‌دهم.

همتی: کاسبان تحریم در سال گذشته، ۱۶ میلیارد دلار سود کردند؛ اینها نمی خواهند تحریم‌ها رفع شود

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برخی در مناظرات طوری صحبت می کنند که انگار تازه الان وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شده اند و از خارج از کشور آمدند و در ۴۰ سال گذشته هیچ نقشی در کشور نداشته‌اند. ( بیشتر بخوانید )

پیام رئیسی بعد از برد تیم‌ملی فوتبال مقابل بحرین

سید ابراهیم رئیسی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نوشت: بازیکنان خوب تیم ملی کشورمان، امشب شادی خوبی را به مردم ایران هدیه کردید. از تلاش‌های ارزنده شما متشکرم.

منبع: خبرفوری

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 82
  • کاربر ناشناس
    0

    ریسجمهورمایی ریسی ریسی

    نظرات شما -
    • غیر قابل نشر
      0

      ما 10 درصدیها

    • ایرانی
      0

      رئیس جمهور ساندیسی ها !!!!!!

    • ناشناس
      0

      منفورترین رییس جمهور ایران می شود

    • علی
      0

      رییسی رییس جمهور اقلیت ها

  • رامین
    0

    عزیزم شما نیاز به تبلیغ نداری کل صدا و سیما 4 ساله که دارن تبلیغ میکنن برای شما

    نظرات شما -
    • شیرازی
      0

      احسنت به آقارامین...

    • ایرانی
      0

      همچنین نظر ایشان به نظر رهبر نزدیکتره .

    • زرگانی
      0

      هر روز ،صبح تا شب داره جلسه روحانی و کارگروه بانک مرکزی و ستاد مقابله با بهران مرغ(خخخ) رو نشون میده!!...انگار اصلا صداسیما رو نگاه نمیکنی رامین جان!!

  • گنج
    0

    کار خوب رو نباید داد زد و به عنوان یه سلاح برای تسخیر قلب ها استفاده کرد حاجی

  • رمضانی
    0

    موفقیت کاسبان تحریم (آنانکه حیات سیاسیشان در بحران وتنش و وجود ی دشمن دائمی خلاصه می شود) درگرو مشارکت کم است واز طرفی آنانکه همنوا با رسانه های معاند مانندبی بی سی و وابسته به سعودی ندای رای ندادن سر می دهند خواسته یا ناخواسته در زمین کاسبان تحریم و دشمنان این مرز و بوم بازی می کنند بیایید با یاری دولت تعامل دکتر همتی میهنمان را در مسیر تنش زدایی وصلح وثبات قرار دهیم

  • علم الهدی
    0

    کم سیاه بازی کن یه چیز جدید بگو اینا خیلیها قبل از تو گفتن تمثال مبارک شما درکل کشور پره ستاداتون پراز عکسه چی برای خودت بلغور میکنی اگرراست میگفتی جلوی اینا را میگرفتی وتبلیغ نمیکردی مردم آگاه شدند گول این حرفها را نمیخورند رای بیرای چه شما چه دیگری دوره حکومت شما تموم شده 42ساله همه جوری آزمایش شدید پست ومقام شماهارا کور کرده .میدونی هزینه یک عکس قدی چقدره .برو جمع کن عامو خودتو اصلا قد وقواره رئیس جمهری هستی

  • ....
    0

    رییسی دارد می گوید بروید برایم رای بخرید

  • لیلا
    0

    عامل اصلی وضع موجود همین 7نفر هستند که در این42سال جز افراد تصمیم گیر مملکت بوده اند. وحالا آنچنان ننه من غریبم در می آورند واز گذشته می نالند ونوید آینده میدهند انگار که با همین آخرین پرواز از خارج وارد فرودگاه امام شده اند .وهنوز در محدوده فرودگاه قرار دارند.هیچ کدام صلاحیت اداره مملکت را ندارند واز همه بدتر آخوند با 6کلاس سواد و دیگران با پرونده ای سیاه آخه چطوری طبق کدام قاعده طبق کدام عقل باید به شما رآی بدهیم؟

    نظرات شما -
    • سجاد
      0

      بگو روحانی ..... شما هشت سال پیش هم گول همین حرف ها و شایعات علیه رئیسی رو خوردید و کلاه سرتون رفت ..... یادتون هست میگفتند رئیسی تو خیابون ها دیوار میکشه ......حالا رو حانی همون دیوار رو روی سرما خراب کرد و ما رو نابود کرد ...

  • ا
    0

    درهرخیابان 10تا دفتر تبلیغاتی بافاصله 100متری زده بفرما کدام پول را به نیازمندان بدن

  • داروغه
    0

    ❤️❤️

  • مش جمعه
    0

    دیروز در سطح شهر محل زندگیم با ماشین دوری زدم. بغیر از عکس های رئیسی و ستادهای او ،هیچ اثری از بقیه کاندیدها نبود.این هزینه ها از کجا تامین می شوند

    نظرات شما -
    • سجاد
      0

      اقایان چرا تو این هشت سال که همش دروغ میشنیدند صداشون در نیومد ... حالا این بنده خدا که حرف راستی میزنه میگید دروغه ...... رئیسی حرف نمیزنه بلکه عمل میکنه .... این تبلیغات که میبینی بیشتر خود مردم میزنند و ایشان رو دوست دارند ..

    • مش جمعه
      0

      آقا سجاد،باورم بر این هست که هیچکدام صداقت در عمل را ندارند.ایکاش احزاب قوی وجود داشت تا افراد نخبه به قدرت سیاسی برسند.

  • ایرانی
    0

    رئیس دروغ می گوید حتی در روستا ها ائمه جمعه و پایگاه بسیج برایش متینگ های تبلیغاتی تحت پوشش ارشاد مردم می گذارند...

    نظرات شما -
    • بابا
      0

      احسنت: پوستر زدن به اندازه زمين تا آسمان هر كدامش حداقل 5ميليون هزينه شده بيشترين تبليغات را رئيسي داره مي كنه .

    • آریایی
      0

      دروغ میگه عین ..........

  • مهرداد
    0

    ۴۲ ساله هی میگید به فقرا کمک کنید به مستصعفان کمک کنید؛ما نباید فقیر و نیازمند داشته باشیم...ما در حال حاضر تو کشوری هستیم که اقتصاد ویرانی داریم ما باید یک نفر اقتصاد دان رو انتخاب کنیم ،شخصی که اصلا از آمار و پول و اقتصاد جهانی هیچ اطلاعی نداره و حتی بلد نیست اعداد و اعشار رو از هم جدا کنه چه جوری میخواد ۴ سال کشوری مثل ایران رو اداره کنه ؛ خیلی سخت و دشواره....

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      رهبر که منظور از مستضعفین را فرمودند چه کسانی هستند ؛ فرمودند کسانی هستند که باید بر ما حکومت کنند ؛ پس یعنی باید به این عزیزان کمک کنیم !!!!!!!

  • مورچه
    0

    زمانی رای میدم که تقسیم ثروت ملی قانونی باشد وپول فروش نقت گازپتروشیمی اب سنگین معادن طلانقره مس ذغال سنگ سنگ اهن بین تک تک مردم ایران تقسژم شودوریالی ازپول کشورب حساب کشورهای اجنبی واریزنشودفعلا رای نمیدم ب دزدان ودروغگویان مال مردم خور

  • خلیل
    0

    عزیزم برای آقای رییسی مردم دارن هزینه می کنن من یکی شاهدم رای فقط رییسی

    نظرات شما -
    • زرد
      0

      مثل ایروانی ها و اختلاسگران دیگر

    • مرتضی
      0

      این اقایی که خرج میکنه از کجا آورده

    • ایرانی
      0

      مگه میشه مگه داریم.....

    • ناشناس
      0

      بله اقای رییسی دوستانی دارند که ....

  • ذوالقرنین
    0

    اقایون بعد از چهل سال نتونستن مشکل مسکن ملت رو حل کنند با اینکه زمین سیمان اهن ومصالح ربطی به تحریم ندارد جای تاسفه که سیمان واهن صادر میشه وپولش هم گم میشه خجالت اوره که اینها خودشون فرزندان زهرا ع میدانند

  • نانشناس
    0

    تمام شهر پر از بنر و پوسترهای رئیسیه اونوقت میخواد چیو خرج فقرا کنه؟؟

  • فاطمه
    0

    سلام / خداقوت به خبر فوري ممنون و سپاس بابت انعكاس نظرات لطف بزرگي است كه انجام مي دهيد به عزيزان هم وطن بگم همين الان در ديگر كشورها نيز انتخابات هست مثل كشور پرو . شركت در انتخابات يك وظيفه است مثل خريد نان هوا تنفس مي كنيم اينكه در انتخابات شركت كنيم لطفي است اول به خود دوم به كشور و سوم به آيندگان . ولي بعضي ها مي گن پول انتخابات و تبليغات خرج محرومين كنيد جالب است همين محرومين را شما ساختيد از كره مريخ نيامدن . اينها كه حداقل 50درصد ملت را شامل مي شوند صبور نجيب و انسان هستند . لذا دوستان مسئول شما در كشوري زندگي مي كنيد كه خداوند يك سر و گردن نعمتش را بيشتر داده تنها كشور نفت و گاز خاورميانه يادمان باشد قطر فقط گاز داره عربستان نفت فقط ايران و روسيه در جهان هر دو را دارند در حد علا پس فقير كار شماست دولتي مخفي ساختيد و هستند كساني كه از رياست جمهوري حرف نمي برند هم مال دارند و نصف بودجه كشور دستشان هست و هم قدرت و بقولي شايد گفت تافته جدا بافته تا مشكل اين گروه حل نشود مملكت درست بشو نيست . مشكل ايران اقتصاد نيست نفت نباشد پسته باشد نفت نباشد فولاد باشد باز تحريم مي شويم با توليد مملكت درست نمي شود مگر اول مشكل خودمان را با جهان حل كنيم بعد توليد و تكنولوژي قبلش هم بايد رفت قانون پول شويي را اجرا كرد و به تجارت اقتصاد جهاني پيوست تا كشاورز و صنعتگر بتواند با خيال راحت محصولاتي چون زعفران و سيب زميني پياز و خودرو ووو صادر كرد تجارت جهاني اجازه نمي دهد هر كس بياد با دور زدن ماليات و عوارض زعفران صادر كندو بدون شناسنامه حرفه اي زعفران و غير توليد كرد

  • ایران
    0

    در همدان جلوی بعضی مساجد بنر رئیسی نسب شده آیا این خلاف در تبلیغات نیست؟

    نظرات شما -
    • سجاد
      0

      اصلا نیست من هم خودم چاپ کردم زدم در خونم چه ربطی داره

  • ؟
    0

    واقعاً پوستر و بنر چه خاصیتی داره ، جز هزینه ؟

  • کاربر ناشناس
    0

    امیدواریم کسی برنده ریاست جمهور بشودکه تعامل باکشورهای هم شرق وغرب داشته باشد 42 همه گفتد دشمن ودنبال دوست نبودندحال دشمنی بگزار کنار ودست دوستی به کشورهای توسع یافته بدهند تاثروت خدادادی مثل کشورهای همسایه استفاده کنیم تافقر توی کشور ریشه کن شود

  • عباسی
    0

    برعکس میگه . ما فقط در سطح شهر بنرهای رییسی رو می بینیم .

  • محمدهادی
    0

    آقای ریسی من نیازمندم بگید کمک منم کنند ۳۲ سالمه کارگرم و یتیم بودم از بچگی شماره عابر بانک سپه(5892101060896442) محمد هادی قربانی

    نظرات شما -
    • سجاد
      0

      مگه ایشون رئیس کمیته امداد هستن

  • خیانتی بزرگ
    0

    خیانتی بزرگ در حال وقوع است، بعد از اینکه چند ماه قبل هشدارها درباره مدرکفروشی مراکز مهارتی تحت اداره وازارت ارشاد گزراش شد در رسانه ها، مسئولان با عجله آزمونها جلو انداختن تا امکان پیگیری مراجع نباشد! متاسفیم برای سیستم آموزشی کشور که در جلوی چشم همگان یکی بزرگترین و خطرناکترین فسادهای اقتصادی در حال وقوع است و مراجع قضایی و رسانه ها و افراد فرهنگی فقط دارند نظاره میکنند! هزاران مدرک در حال فروش است و مسئولان دولتی و قضایی کاری نمیکنند! سایت آزمون هنر وزارت ارشاد اقدام برگزرای زود هنگام میکند! این ننگ ابدی بر سیستم آموزشی ایران خواهد ماند. https://azmoonehonar.ir انتقادات متعدد و عدم پیگیری و رسیدگی مسئولان! https://www.khabarfoori.com/detail/2700569

  • خیانتی بزرگ
    0

    وزارت ارشاد حسن اخرین خیانتهایش علیه فرهنگ و هنر کشور کرد/ سانسور کردن این افشاگری ها مشارکت در خیانت است. خیانتی بزرگ در حال وقوع است، بعد از اینکه چند ماه قبل هشدارها درباره مدرکفروشی مراکز مهارتی تحت اداره وازارت ارشاد گزراش شد در رسانه ها، مسئولان با عجله آزمونها جلو انداختن تا امکان پیگیری مراجع نباشد! متاسفیم برای سیستم آموزشی کشور که در جلوی چشم همگان یکی بزرگترین و خطرناکترین فسادهای اقتصادی در حال وقوع است و مراجع قضایی و رسانه ها و افراد فرهنگی فقط دارند نظاره میکنند! هزاران مدرک در حال فروش است و مسئولان دولتی و قضایی کاری نمیکنند! سایت آزمون هنر وزارت ارشاد اقدام برگزرای زود هنگام میکند! این ننگ ابدی بر سیستم آموزشی ایران خواهد ماند. https://azmoonehonar.ir انتقادات متعدد و عدم پیگیری و رسیدگی مسئولان! https://www.khabarfoori.com/detail/2700569

  • زرد
    0

    آقای رییسی اگر راست میگی که مردم می خواستند چرا ستاد زدید یا اجازه دادی اینکار را بکنند در شهرهای کوچک حداقل سه ستاد دارن بنر های ملیونی نصب کردن و... نمیدونیم دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس. هر چند با این حرفت میخاهی برای رای بسته بدی.

  • رحماندوست
    0

    مردم خدا راشکر اینقدر فهمیده وآگاه تحلیل گر شدند که میدونند چکار کنند انشاالله روزانتخابات در خانه میمانند .گور پدر بی بی سی ونمیدونم رادیو های معاند وهمه شون چه ربطی داره 42ساله مردم را بیچاره کردند حالا یک آدم شش کلاس سواد که سواد نداره که حکم ادام هزاران انسان را داده انداختنش جلو پوش به پالانش گذاشتن بشه رئیس جمهور مردم آخه باایشالله ماشالله که کاردرست نمیشه مردک کل کشور بنر قدی زده میگه خرج تبلیغات منو بدید محرومین یکی نوشته مردم خرج کردن آخه اینا چه مردم نامسلمانی هستند که مردم فقیرشون نون نسیه میبرند اینا عکس رئیس را قدی میزنند تو خیابون چرا چرند میگویی بقول خودت شما امام حسین هستید بقیه شمر .امام حسین ازاین کارها میکنه .خدارا شکر مردممان میفهمند .رای بی رای چه بارئیسی چه بدون رئیسی فرقی نداره گور پدر اصول گرا واصلاح طلب

  • جم
    0

    الان تو رودهن ستاد دارن مردم داخل ستادش می نشیننداقای همتی تا حالا کجا بودی ارز دولتی را به چه کسانی دادین؟ شعار بسه

  • جواد
    0

    گذشته ازاین که کدام کاندیدا ریاست جمهوری میشود اما داشتن محبوبییت واینکه مردم کسی رادوست داشته باشند هم مهمه

  • کاربر ناشناس
    0

    یک سال تمام رادیو تلویزیون برا رئیسی تبلیغ می‌کنه حالا دهقان فداکار میخواد خرج محرومین کنه ای مردم ساده لوح

    نظرات شما -
    • رئوف
      0

      ببند دهنت رو افساد طلب

  • لیما یوری
    0

    رییسی هیچ کاری رو خوب بلد نباشه ،دروغگویی ودرو رویی رل خیلی خیلی خوب بلد هستش از ۲۰ روز قبل ۵۰ تا بنر وپوستر خیلی خیلی بزرگ شو تو شهر ما زدن .شوهر منم که کاسب هستش میگه.هر روز۳۰ تا عکس وپوستر شو میارن تو مغازها پهش،میکنن.اخه چرا چیزی،که نیستی میگی .چراااا

    نظرات شما -
    • زرگانی
      0

      ممنونیم از اطلاع رسانیتون...فقط میشه بگید در کدام شهر این اتفاق افتاده!!(این شهر که گفتید اسمش چیه؟!)

    • علی
      0

      سلام . واقعا چقدر سطحی نگاه میکنید دلیل بنر زیاد مشخصه هر کسی کاندید شورای شهره تبلیغ رییسی رو میکنه که رای بیاره حالا واقعا ربطی داره به اقای رییسی میتونه بره جلوشون رو بگیره . این همه تهمت بخاطر سطحی نگری .

    • علی
      0

      این حرف شما مصادره به مطلوبه اقای رییسی میگه من راضی نیستم اینقدر برام تبلیغ بشه شما میگید چرا اینقدر برای رییسی تبلیغ میشه هزینه این تبلیغات اکر از ستاد مستقیم رییسی باشه اشکال وارده اما این هزینه ها را عمدتا کسان دیگر و به انگیزه های مختلف انجام میدن

    • لیما یوری
      0

      بله که میگم خرمدره برا ی استان زنجان .رشت خیابان مطهری .درضمن جناب زرگانی شما برو موضع خودتو روشن کن .یا اصولگرا هارو می توپی ،یا اصلاح طلبارو ،

    • سجاد
      0

      داداش یه وقت اشتباه نمیکنی اون روحانی بود نه رئیسی .

    • زرگانی
      0

      جناب لیما یوری...متاسفم برای درکتون!...یعنی چی که ادم یا باید اصلاح طلب باشه یا اصولگرا؟!!...یعنی چی آدم باید یا طرفدار اصلاح طلبان باشه یا طرفدار اصولگرایان؟!!...خودتون به این حرفاتون نمی خندید؟!!...واقعا چرا از نظر شما دیگران حق اضهار نظر ندارند مگر اینکه یا اصولگرا باشن یا اصلاح طلب؟!....حرفاتون خیلی بچه گانه هست!...برید یکم رو حرفاتون فکر کنید!...نیازی نیست که جواب به کامنتهای من بدید!!اول برید روی درستی یا نادرستی این تفکراتتون فکر کنید!

  • حسین گلشن
    0

    صدا و سیما و سفرهای استانی و رادیو و ائمه جمعه و.... بسیج شده اندو .. یکسال هست دارند تبلیغ می‌کنند الان هم سر هر کوچه و خیابان یک بنر از حاج آقا زده شده و بعد ایشان اعلام کرده اند هزینه تبلیغات نکنید بگذارید برای کمک به فقرا مگر چه تبلیغی مانده جز شام و ناهار که آن هم بدلیل کرونا ممنوع هست

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      حرف دل همه رو زدید

    • ایران
      0

      عالی بود!!!!

  • کاربر
    0

    اصفهان جلوی درتموم‌مسجدها بنر و عکس رییسی نصب شده

    نظرات شما -
    • سلیم
      0

      این سواستفاده ازخانه خداست

  • سعید
    0

    رای ماسیدابراهیم مقتدر!

  • مصطفی
    0

    والا من ک رای نمیدم اما اصفهان همه جا پر شده از عکسای رییسی و یه مقدار کم هم رضایی و جلیلیخلاص بقیه اصلا تبلیغات ندارند بقیه کشور را نمیدونم

  • روزنه
    0

    یکی نیست بگه این همه هزینه تبلیغات ریسی از کجا آورده چه کسانی دارند حمایت مالی می کنند شما الان در هر خیابان نگاه کنی فقط بنر ریسی می بینی چقدر حرف وعمل متفاوته

  • کاربر ناشناس
    0

    همتی بداخلق ترین کاندیدا محسوب می شود وهیچ امتیازی برای پیروزی ندارد

  • کاربر ناشناس
    0

    همتی کشور را نابود می کند مردم اگاه باشید گول نخورید می خواهد با بی بند وباری کشور وخانواده ها را منحرف کند بخاطر رای دست بهرکاری میزند راه شیطان شکست است نه پیروزی

  • ناشناس
    0

    جناب قاضی افاضات تمام کوچه و خیابان پر شده از بنز و ستاد تبلیغات شما !! بعد می فرمائید هزینه تبلیغات صرف نیازمندان میکنید ... واقعا که

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      اینا مثلا خودجوشه!!!!!!!!!

  • غریبه
    0

    صادق تر از همه همتی بوده الباقی کلا دروغ و وعده الکی میدن .. مخصوصا ذاکانی

    نظرات شما -
    • سجاد
      0

      همتی وقتی بهش گفتند ارز 4200 رو بریزید توی بازار اگر فردی درست و صادق بود استعفا میکرد ولی این کار رو نمی کرد ......همتی همان روحانی است اگر کار روحانی درست بوده و ادم راستگویی بوده همتی هم هست .

  • کاربر ناشناس
    0

    اگر همتی از همه صادق تراست چرا کسیکه رئیس بانک مرکزی بوده کاری برای تجات کشور وتورم نکرد

  • کاربر ناشناس
    0

    گروه اصلاح طلب بنفع کشور نیستند چون که افکار غربی وغرب زده هستند انشاالله هرکس با تقوا وانقلابی تر است انتخاب می شود.

  • مرتضی
    0

    به نظرم آقای دکتر جلیلی با برنامه های که می‌دونم تلاش کردند در این مدت 8سال تا یک راهی برای از بم بست در آوردن کشور در تمام حوزه‌ها با نخبگان و بدنه علمی کشور نشستند و دولت آقای رئیسی همان دولت آقای جلیلی است، مردم تورو خدا اینبار به اینها رأی بدهید ، یک بار برای همیشه به داد خودمان برسیم

  • ناشناس
    0

    درست میگه بنده خدا آقای رئیسی هنوز تبلیغات شروع نشده در دیوار پر از بنرهای تبلیغاتی گرانقیمت هست اینا خرج مستمندان کنید

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      تمام این بنر ها و تیلبغات از هزینه های مردمی هست نه از جیب دولت یا ...

  • محمد
    0

    تمام ستاد های آقای رئیسی بصورت خود جوش و مردمی بوده و خواهد بود شما چرا نگرانید مثل این می مونه مردم برای ایام محرم برای مراسم ها نظر دارند و از خودشون خرج می کنن و عده ای میادن اعتراض چرا برای فقرا و ... خرج نمی کنید ملت دوست دارن برای کاندید مورد علاقشون خرج کنن

  • سجاد
    0

    بعضی ها هر کاری کنی باز خر امریکا و اروپا یی ها هستند ... در داخل هم هر بلایی خواستند سرشون اوردند باز سر عقل نمیاند .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      والله خر امریکایی هم از خر روسی وچینی بهتره

  • سجاد
    0

    فقط رئیسی .....

  • علیرضا محبی پور
    0

    رای ما فقط ابراهیم با مدرک سیکل یا زاکانی مشروطی

  • داراب
    0

    خبرفوری شما طرفدارکی هستی لطفا همه نظرها منتشر کن ؟

  • ع.م
    0

    مرد میخوای ؟ فقط و فقط همتی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها