دستمزد یک میلیون دلاری خواننده زن عربی در مراسم ازدواج دختر ملک سلمان

یک خواننده زن عربی از دریافت یک میلیون دلار برای مشارکت در جشن ازدواج دختر ملک سلمان خبر داد.

دستمزد یک میلیون دلاری خواننده زن عربی در مراسم ازدواج دختر ملک سلمان

به گزارش سعودی لیکس، « اصاله نصری » خواننده زن عربی تصاویری از حضور خود در جشن ازدواج شاهزاده «الحصه» دختر «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان ، منتشر کرد.

این هنرمند با ابراز خوشحالی از حضور در جشن ازدواج دختر ملک سلمان، آن را «شب غیرمعمولی» توصیف کرد و برای این شاهزاده سعودی سعادت و آرامش در ازدواج را آرزو کرد.

وی تصاویر مربوط به مراسم ازدواج این شاهزاده سعودی را در صفحه شخصی خود در سایت شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

براساس گزارش منابع جامعه هنری شاهزاده الحصه برای حضور این هنرمند سوری در مراسم عروسی یک میلیون دلار به وی پرداخت کرده است.

اصاله نصری در خصوص جشن ازدواج شاهزاده حصه گفت: مراسم ازدواج او بسیار شاد و مفرح و یک شب غیر معمولی بود.

حصه بنت ملک سلمان رئیس افتخاری انجمن مسئولیت اجتماعی است که در 2 ژوئن سال 2020 این سمت را به عهده گرفت. وی مدرس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه «ملک سعود» است و با شاهزاده «فهد بن سعد بن عبدالله بن ترکی آل سعود» ازدواج کرده است.

حصه تنها دختر ملک سلمان بن عبدالعزیز ، از همسرش «سلطانه بنت ترکی بن احمد السودیری» است که وی پس از سالها رنج بردن از بیماری ، در سن 71 سالگی درگذشت.

خانواده سلطنتی سعودی روز دوشنبه 12/10/1442 هجری قمری ، ازدواج حصه ، تنها دختر ملک سلمان ، با شاهزاده فهد بن سعد بن عبدالله بن ترکی آل سعود را اعلام کردند.

90 درصد درآمد حاصل از فروش نفت عربستان به عنوان‌های مختلف به جیب شاهزادگان سعودی می‌رود و از این درآمد تنها 10 درصد عاید مردم عربستانی می‌شود که بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی معارضان این کشور بسیاری از مردم این کشور زیر خط فقر قرار دارند.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • کاربر ناشناس
    0

    نه که ما بالای خط فقریم

  • ال،امنیت
    0

    خودمان چی نیستیم به نظرتون

  • استاد دانشگاه
    0

    مردم ما که زیر زیر زیر خط فقر هستند چی؟ سرمایه ملیشون توی جیب کی می ره؟

  • رحیم نوجوان
    0

    باز خوبه که اونها به خواننده هم پول میدن.. توایران دکل نفت گم میشه بعدش همون دوباره مشول میشه. ویا خاوری میبره ومعلوم نیست چی شده.... ویا قاضی منصوری ... کشتن مصنوعی... ویا جاسوس با پودر حمام میمره

  • پري
    0

    خواننده سوري ؟؟؟اين همه خواننده خوب عربي حالا چرا اين سوري؟؟

  • ناشناس
    0

    خجالت بکشید دروغگو های کثیف خودتون از همه دزد ترید پول نفت ما کجاست از ما فقیر که نیست پول معدن ها پول نفت و هزار تا چیز دیگه رو می دزدید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها