هاشمی طبا در گفتگو با خبر فوری:

رئیسی با وجود تحریم بودنش، ریسک بزرگی کرد / احتمال کناره‌گیری رئیسی و جلیلی وجود دارد/ اصلاح‌طلبان نامزدی در انتخابات معرفی نمی‌کنند

سیاستمدار اصلاح طلب با بیان اینکه آیت الله رئیسی ریسک بزرگی در انتخابات کرده است، گفت: احتمال کنار کشیدن آقایان جلیلی و آیت الله رئیسی در روزهای آینده وجود دارد.

رئیسی با وجود تحریم بودنش، ریسک بزرگی کرد / احتمال کناره‌گیری رئیسی و جلیلی وجود دارد/ اصلاح‌طلبان نامزدی در انتخابات معرفی نمی‌کنند

مصطفی هاشمی طبا در گفتگو با خبر فوری با اشاره به نگاه مردم نسبت به سیزدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: اینکه برخی تلاش کرده اند در اذهان عمومی شائبه انتخابات از قبل تعیین شده را جانمایی کنند، غیر قابل قبول است و چنین مساله ای وجود ندارد.

وی افزود: در واقع این ذهنیت از روش شورای نگهبان در اعلام صلاحیت ها نشات گرفته است.

این سیاستمدار اصلاح طلب با بیان اینکه شورای نگهبان از روش قدرتمندانه به جای روش اقناعی در اعلام صلاحیت ها استفاده کرده است، گفت: اگر این نهاد علت رد یا حتی تایید صلاحیت نامزدها را به خودشان و مردم اعلام کند، نه تنها نامزدهای رد صلاحیت شده به نقاط ضعف خود پی می برند، بلکه مردم نیز بدور از ذهنیت به شخص مورد نظر خود رای می دهند.

هاشمی طبا خاطرنشان کرد: باید در نظر داشت تعداد مردمی که بر اساس تحلیل خود و بدور از هرگونه نگاه حذبی و جناحی یکی از نامزد ها را انتخاب می کنند کم نیست. لذا اعلام نظر عمومی شورای نگهبان در خصوص تایید و رد صلاحیت ها می تواند به مردم کمک کند.

وی با اشاره به اینکه آیا اصلاح طلبان برای حمایت از نامزد انتخاباتی خاصی به اجماع رسیده اند یا خیر ؟ تصریح کرد: با توجه به رد صلاحیت نامزدهای مد نظر اصلاح طلبان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بعید است اصلاح طلبان از محسن مهر علیزاده حمایت کنند. همچنین اصلاح طلبان بر روی همتی نظر حمایتی ندارند اگرچه کارگزاران نظر مثبت خود را در خصوص ایشان اعلام کرده اند.

این سیاستمدار اصلاح طلب در ادامه به احتمال کنار کشیدن آقایان جلیلی و آیت الله رئیسی به نفع یکدیگر اشاره کرد و گفت: آیت الله رئیسی ریسک بزرگی کرده است. با توجه به مشکلات اقتصادی داخل کشور و تحریم ها در فضای بین المللی، نه تنها ایشان بلکه سایرین نیز در صورت پیروزی کار خاصی از پیش نمی برند. در همین راستا احتمال چنین اقدامی طی روزهای آینده دور از ذهن نیست.

هاشمی طبا یادآور شد: اگرچه آیت الله رئیسی از سوی نهادهای مالی بین المللی در سال های گذشته مورد تحریم قرار گرفته است، اما در صورت پیروزی ایشان در انتخابات به قدری کشور در داخل با مشکل روبرو است که این مساله بزرگی نیست.

منبع: خبر فوری

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 114
  • اقتصادان
    0

    شورای نگهبان بقول شما از روش قدرت بجای اقنائی استفاده نموده است این ایده کاملا درست است ومن فکر میکنم که عامدانه اقدام به چنین شیوه ایی برای هدایت رئیسی به قوه مجریه با آراء حداقلی را دردستور کار خودشان دارند آنها آرزو میکنند که انقلابیون مورد نظرشان درپای صندوق آرا حاضرشوندونامحرمان که میلیونها نفرهستند سرخورده وحاضرنشوند واگر اینطور پیش رفتند قطعا با رای حداقلی به پاستور میرسد . واگر برخلاف این موضوع شکل بگیرد مردم چون از آینده زندگی خود نگرانی جدی دارند ومیدانند با آمدن رئیسی وهمفکران او کشور وارد یک نظام ریاضتی طاقت فرسا خواهد شد که شما دراداره کردن زندگی درامان نیستید وهرروز وساعت با تغییر قیمتها مواجه خواهید بودوجرات اینکه یک دارایی خود را به دارایی دیگری برحسب حوایج روزگار عوض کنید ندارید زیرا امید ندارید دریک فاصله کوتاهی قیمتها ثابت بماند تا شما تصمیم خود را برای اداره زندگی بگیرید وبه دلیل شدت نوسانات قیمتها سرگردان واسترس همه وجودتان را میگیرد .مردم بسمت کسی میروند که شاهد این نوع نگاه ها نباشند .درزمان رقابت روحانی ورئیسی همین اتفاق افتاد والان هم همین اتفاق قطعا خواهد افتاد .

    نظرات شما -
    • نا شناس
      0

      ببینم جناب اقتصاد دان...تا حالا که به غیر از نیروهای انقلابی رأی دادن کجا را گرفتن ؟؟همه رأی هاشون رفت سمت در و‌دیوار....آقای پرزیدنت روحانی که بی کفایت ترین رییس جمهور قرن جهان باید شناخته بشه...به قول آقای جلیلی فقط کارهای نمایشی انجام میده....واقعأ این همتی و‌مهر علیزاده مردم را چی فرض کردند...در کلام صریح قرآن هست که میفرماید:اگر تقوا نداشته باشید نمیتوانید حق و‌باطل را از هم تشخیص بدید....دوستانیکه از مهرعلیزاده و همتی دارن دفاع میکنن یه خورده به کلام آقایان توجه کنن اونوقت میفهمن من چی میگم..اگر نفهمیدن شب قدر از خدا یه ارزن وجدان طلب کنن.یا علی

    • ایرانی
      0

      باهوش!!! خوبه خودت اذعان داری همه این موارد از ترس اینده که گفتی توی دولت محبوبت روحانی رخ داده...شاید اگر چهارسال پیش مردم ما گول وعده های دروغین رو نمیخوردند و به غربگراها پشت میکردند اکنون این وضع مملکت نبود, بسته دیگه امید بستن به دولت بهانه ها و ما نمیتوانیم و مرفهین بی درد...تا کی میخواهید وضعیت مملکت را به غرب و غربزده ها گره بزنید؟؟؟؟؟ چقدر امتیاز و سواری به غرب و امریکا بدهید راضی میشوند؟ انرژی هسته ای تعطیل, سامانه دفاعی تعطیل, حرمت زن و بنیان خانواده تعطیل....کی میخواهید بفهمید ؟؟؟؟؟؟؟

    • اقتصاددان
      0

      ایرانی وناشناس محترم : مردم نگرانی جدی نسبت به آینده زندگی وخانواده خود دارند تقریبا اکثریت جامعه به این موضوع نظری یکسان دارند . کسانیکه صراحتا با کاهش شدید آراء مردمی معتقدند که خدشه ایی به راهیابی فرد پیروز انتخابات ریاست جمهوری به پاستور نمیشود مثل کدخدایی - این را بفهم که جمهوریت را محل نمایش قراردادن وانحراف افکارعمومی به اینکه نظام سیاسی کشور با رای مردم برسرکار میاید ولی به عمق موضوع که نگاه میکنی انتخابات یک ابزاراست که هدف را توجیه میکند حال از هرترفندی استفاده کنید مجاز به انجام آن میشوید مگر دوست عزیزتان فلان حجت الاسلام نگفت ما ترجیح میدهیم فقط انقلابیون بپای صندوق بیایند وبرمبنای همین افکار داعشی وتکفیری آقایان درتلاش هستند با رای حداقلی فردی را راهی پاستور کنند .درثانی روحانی ملاک ومعیار گذشته من برای رای دادن به او نبوده که مارا متهم به جریان سیاسی مورد نظرتان میکنید خواستم عرض کنم که ترس مردم ازنگاه رئیسی به آینده کشور سبب ایجاد هیجان ورفتن بسمت روحانی با وعده های توخالی او شد . الان چون مردم وعده های ناشدنی را از تمام آقایان میشنوند دوره ایی نیست که مردم درتورسیاستهای ناشدنی این افراد گرفتار شوند .منهم بازم معتقدم که ریاضت طاقت فرسا وبسیار وحشتناکی درانتظار میلیونها خانوار ایرانی است وانشاء الله فرد مورد نظر شما هم به پاستور برسد که پایان این قصه را خواهید دید که دیکتارتوری که از زبان دین ترویج خواهد شد همه جا را فرا خواهد گرفت .

    • بسم الله قاصم الجبارین.رای ماسیدابراهیم رئیسی
      0

      این حرفارو باید به این دولت حالی مستقر انتصاب داد،ثانیا اسم این اقتصاددانی نیست بلکه نسخه علم غیب وظن پیچیه ، کاربی راهگان همینه سردرگم همه چیز هستند الا راه واقعی را نه بلدندونه سراغش را می گیرند.

    • ناشناس
      0

      الکی طومار ننویسین که هیچ دردی دوا نمیشه

  • mohammad
    0

    ما فقط همتی رو میخام ،ما که میگم بیشتر از نصفی از مردم،کارگران ،زنان،کولبران و....

    نظرات شما -
    • امین
      0

      از طرف خودت شکر اضافی بخور ... مثل اینکه قیمت فعلی دلار و وضعیت بورس و نرخ تورم و گرانی ه مسببش اقای همتی است برای شما خوب نانی داارد !! به فکر خودت باش نه کارگر و کولبر حامی مفت خور.

    • mohammad ‌واقعي
      0

      ما هم همتي رو ميخايم ...ما كه ميگم منظورم جماعت ابربدهكاران بانكي؛‌دانه درشتان ؛ نجومي بگيران ؛ و ... ميباشد....

    • ناشناس
      0

      مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود

    • جواد
      0

      بزرگترین اجتماع 40 میلیونی مخالف همتی همین بچه های بورسی هست. آقای همتی با بازی با نرخ بهره که یه روز 20 درصد کرد یه روز دوباره کمش کرد اینقدر باهاش بازی کرد تا بورس را به گند کشید . و بیشترین ضرر را متوجه سهامداران کرد. چطور به وعده های پوچ و لیبرال همتی توجه میکنید؟ شخصی که داره صراحتا اعلام میکنه بیشتر مشکلات از تحریم هست روحانی با این همه سیاست مداریش و ظریف نتونست کاری کنه ؟ چطور همتی میخواد در دنیا به اجماع برسه؟ تفکر همتی اقتصاد آزاد و لیبرالی هست خودش هم بارها گفته اما نمیدونم چرا بعضی ها در گوش هاشون پنبه گذاشتن؟

  • صادق
    0

    رای به همتی یعنی توهین به شعور خودمان یعنی یک بار دیگه با کلک حجاب و چرت وپرت گول خوردن کجا ست اونی که می گفت من حقوق دان هستم نه سرهنگ این ها با این شیوه فقط از مردم سواری می گیرند و بعد از انتخابات فقط به فکر جیب مبار هستند

  • مومنی
    0

    باز تو اومدی حرف زدی آقای خنثی ؟! من تورک اذری زبان فقط به ریسی رای می دهم چونکه گشت ارشاد درست کنه و مدیران فاسد را نابود کنه من به ریسی رای می دهم چونکه تمام دشمنان داخلی و خارجی نظام و انقلاب به ایشان حمله ور شدند پس ایشان اصلح و حق است من به ریسی رای میدهم چونکه ریسی ضد فساد ضد بی عدالتی و ضد اشرافی گری است فقط ریسی رای میدهم به کوری چشم دشمنان .

  • حامد
    0

    این دیدگاه شماست اگر اقای رئیسی در انتخابات پیروز شوند با تشکیل یک کابینه منسجم و کارامد البته با تجربه می توانند نسبت به بعضی از مشکلات که پیش روی کشور است فائق ایند نکته ای که وجود دارد باید به سیاست خارجی اهمییت ویژه ای بدهند معاونت اقتصادی در وزارت خارجه به این امر مهم کمک خواهد نمود بدلیل کمبود منابع ارزی در داخل نیاز به سرمایه گذاری خارجی در اولویت قرار گیرد با فروش نفت و... ...متوان از انها دخواست سرمایه گذاری در بخش مسکن راه و انرژی استفاده نمود با پیروزی اقای رئیسی و هماهنگی کلیه قوا و نیز بخش اعظمی از حاکمیت می توان امیدوار بود تا مسائل سیاسی با خارج از کشور سریعتر حل و فصل شود

  • ۰۹۰
    0

    رییسی جهت مصون ماندن لازم هست این تکلیفی که بدوشش گذاشتند بردارد تا محبوبیتش حفظ شود

  • حسن
    0

    ریسی کنار بره ؟؟؟؟ تحلیلت پفکی بود

  • ۸۹
    0

    کشور ما با اوضاع اصولگرایان تحریم که هست حالا که رییسی خودش تحریم هست شده قوز بالا قوز پس بهتر کنار بکشه و به سرنوشت روحانی گرفتار نشود اگر می خواهد خدمت کند در پست خودش قدرتش بیشتر هست

  • مردم
    0

    نسبت آراء ماخوذه به کل واجدین شرایط رای دادن که طبق نظرکارشناسان نزدیک به ۶۰ میلیون نفر میرسد .این دوره آراء حداقل ها را دربر دارد واز آنجا که قبلا انتخابات شوراها وریاست جمهوری را که بلحاظ حضور نامزدهای محلی برای بدست گرفتن شوراهای شهر وروستا نسبتا زیاد واین امر موجب میشد هوادارانشان به پای صندوق آراء حاضر شوند مربوط به دوره های ابتدایی شوراهای شهر وروستا است وهم اکنون که مردم هم از دست شوراهای محلی وشهر وروستا خسته شده ودیدند مشکلات آنان را هزاران برابر بیشتر کرده اند درنتیجه روند کاهشی حضور درانتخابات محلی کلید خورده است .آنهایی که درتلاش بودند از این حربه برای حضور مردم درپای صندوق آراء استفاده کنند باید بفکر حربه دیگری باشند زیرا هم عملکرد دولت وهم عملکرد شوراها مناسب نبوده وبجز اینکه زندگی را برای مردم سخت کرده اند کار دیگری از پیش نبرده اند . بین اینکه چه کس ویا کسانی حضور ویا عدم حضور را درجهت منافع مردم، دلسوز تلقی میکند باید منتظر بود وآینده مبهم را دید .

  • علی
    0

    چه عجب آخر یک اصلاح طلب منصف دیدیم که داره بر اساس وجدان سخن میگه...آقای هاشمی طبا درست میگن..صداقت و کارآمدی و‌تجربه آقای جلیلی و رییسی ثابت شده به بقیه نمیشه رأی داد وگرنه میسوزیم...آقای جلیلی فرزند یک معلم وارسته بوده .خودشم انسان وارسته و سالمیه...یک‌بار بی ادبی به کسی نکرد.و‌کسی آتویی من باب اختلاص از خودش و‌دوستانش ازش ندارند..راحت حرفش را میزنه.

    نظرات شما -
    • ج
      0

      نمره انظباط ۲۰ که فقط ملاک برای رییس جمهورشدن نیست

    • ش.معلم
      0

      انضباط درسته نه انظباط بیسواد.

  • علی داد
    0

    آقای هاشمی تبا تبا تبا (طبا) شما هم مثل همتی حرف میزنی نمی شود یعنی چه وقتی شما می گوید نمی شود یا مردم به حال خود رها کنید یا یکی از خارج بیارین ایران سر و سامون بده . خواستن توانستن هست و می شود ایران ساخت .

  • كمال
    0

    به به ..سروكله كانديداي پوششي دوره قبل پيداش شد...يادتون هست كه اين كانديدا در دوره قبل چقدر قربون صدقه جهانگيري و روحاني را ميرفت ....يكبار ديگه فيلم مناظرات سال ٩٦ را ببينيد.....

  • ناشناس
    0

    رای ما همتی هم صادق بود هم تحریم نیست هم اقتصادی تر از بقیه هست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      همتی یعنی ادامه دولت بی کفایت روحانی...مشکل با سواد اقتصادی تا زمانی که بنیان اندیشه بر اشراف گرایی قلیل و حکومت ارباب و رعیتی باشد و منافع شخص بر منافع جمع ترجیح داده شود حل نمیشود...این قشر از بنیان خرابند و انقلاب پا برهنه ها را به باد دادند...مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود

    • مهدی
      0

      همتی مساوی روحانی

    • ...
      0

      بعد دو روز دیگه نیای بگی ایهالناس نون ندارم بخورم مرغ ندارم بخورم دلار گرونه سکه گرونه هااااا....

    • احمد
      0

      مشکل این مملکت رانت خواری و اختلاس که اونم همتی جونت خوب بلده چون از همین الان به فکر دلار ۶۳ تومنیه

    • شهروند
      0

      البته هیچ کدامشون بنظرم مدرکشون هم بزور پول و اسلحه گرفتن چه برسه بخوان کشور رو اداره بکنن .در ضمن هی نگین همتی دولت سوم روحانی و هی بنده خدا رو تخریب نکنید خوبه ما هم بگیم رییسی عروسک خیمه شب بازی علم الهدی

    • احمد
      0

      خدا لعنت کنه همتی و دارو دسته ش که شمایی یه قرون برامون نذاشت این الدنگ

  • تیتر
    0

    چرا تیتر مغرضانه زده خبر فوری

  • عباس
    0

    الان کشور در حالت بحران اقتصادی بسر میبرد؛متاسفانه آقای رئیسی از دیپلماسی و اقتصاد هیچ اطلاعات و معلوماتی ندارد و این مهم برای اوضاع کنونی کشور مشکل ساز است...پس بهترین گزینه برای ریاست جمهوری آقای همتی میباشد یک شخص اقتصاددان و کارامد در حوزه پولی و اقتصادی و نفتی...بهترین گزینه برای نجات کشور آقای همتی میباشد.

    نظرات شما -
    • ...
      0

      بعد دو روز دیگه نیای بگی آهاای ایهالناس نون ندارم بخورم مرغ ندارم بخورم دلار گرونه سکه گرونه هاااا امثال شما رای میدن بعد به همون طرف اعتراض هم میکنن

    • 6666
      0

      مدیریتش رو مشاهده کردیم در سه سال اخیر.تبدیل پول ملی به پهن/همتی باید محاکمه بشه نه جایزه بگیره

    • احمد
      0

      به والله که هیچ فرقی بین این نامزدها نیست.همشون امتحان خودشون رو پس دادن.و اینکه در ایران رییس جمهور اختیاراتی نداره.وضع فعلی رو نمیتونه بهتر کنه.

    • ناشناس
      0

      تو خیلی ی ی ی اطلاعات داری؟!! هم دیپلماسی میداند هم روابط بین الملل هم تجارت هم اقتصاد. مشاورین و تیم و کارگروه فوق العاده قوی دارد و از پس مشکلات برخواهد آمد

    • بختیاری
      0

      البته بهترین گزینه احمدی نژاد بود بنظرم چون اکثریت مردم قبولش دارن و دوسش دارن. بین این ۷ کاندیدا که هیچکدومشون عرضه ندارن و فقط تو مناظره حرف مفت میزنن ، حالا شاید اونم شاید همتی اندازه یه عدس از روحانی بهتر باشه

  • کاربر ناشناس
    0

    فقط رئیسی

  • شراره
    0

    قانون بذارید که بتونیم مهریه را همون روز ازدواج کامل از مرد بگیریم و حق طلاق با زن باشه .

    نظرات شما -
    • حضرت ترامپ
      0

      عزیزم داری شوهر میکنی قرار نیست که معامله کنی

    • ؟
      0

      دیگه چی میخوای ؟

    • مهسا
      0

      خوب شراره جون اینجوری دیگه ازدواج به وسیله ای برای تیغ زدن مردان تبدیل میشه و ازدواجها یک هفته هم دوام نخواهند آورد. به عبارتی دیگه، ازدواج هیچ معنا و مفهومی نخواهد داشت.

    • حق
      0

      ای جونم... برو کار کن مفت خور

    • بهار
      0

      لازم به قانون نیست... روز عقد جزء شروط ضمن عقد می توانید ثبت کنید... البته قبلش با داماد و خانواده اش مطرح کنید جا نخورند...

    • شراره
      0

      مهسا جان‌خب اینجوری مرد افسار میشه . نمیتونه حرف زیادی بزنه اذیت کنه خودمون خونه میگیریم . خارج میریم عشق و صفا

    • بسم الله قاصم الجبارین.رای ماسیدابراهیم رئیسی
      0

      مطمئنی نیتت ازدواج به طریقه اسلامیه؟

  • منصوری
    0

    هدف تخریب رییسی است، جلیلی نکته انحرافی سئوال است.

  • A
    0

    من فاز اونایی رو که میگن رای ما همتی رو درک نمیکنم.حتما باید بیان در خونه تون چپاولتون بکنن تا روحانی و رفقاش بشناسید؟؟

  • سمنو
    0

    من به عنوان یک دختر ۱۸ ساله امروزیِ امروزی نه برام الان حجاب دغدغه هست نه رپ و کی پاپ، چون خیلی راحت همشون رو دارم گوش میدم والا تو کشور ما حجاب خاصی هم وجور نداره مگر برای کسی که خودش خواسته اونی هم که نخواسته رو که بارها تو خیابون دیدیم دیگه من چیزی نمیگم ...درد مردم ، دغدغه مردم و بهتره بگم اولویتشون الان خوراک و پوشاک و مسکنه....دلار هست که بیاد پایین و همه چی ارزون شه ...فساد باید از بین بره .. که اون هم رییسی میتونه درست کنه نه کاندیدی که همه ی اینا رو گذاشته کنار و بحث حجاب و رپ و کی پاپ رو کشیده وسط ... شما نگران نباشید با همین وضعیت هم من آب بازی تو پارک میتونم انجام بدم به کار های دیگه بپردازید...

  • کیان
    0

    چرا بر خلاف جهت رودخانه شنا کنم من به رئیسی رای میدم چون هر چی آلاف و آویزون و ساندیس خور هست طرفدار او هستن به رئیسی رأی میدم چون سهم همه را کنار گذاشته با گذاشتن کمی ریش و پیراهن طوسی و انگشتر شرفشمس از خود آنها شده و درون این جمعیت مفت بخور و بخواب قرار میگیرم مجلس هم برای ما بسیجیان آلاف خیابان گرد بسیار ابشن گذاشته بیمه 27000 تومانی عشایری انشعاب آب و فاضلاب و برق و گاز مجانی 8 سال آینده 8 سال پاچه خواری نام دارد پس خواهی نشوی رسوا هم رنگ جماعت شو تازه از اینا هم خیلی جلو تر هستم چون در زمان جنگ سهم انقلابی‌گری رو هم دادیم چرا دستم پینه داشته باشد و هر چه کار میکنم را ازم اداره مالیات و بیمه بگیره با سنگ داغ پیشانی خود را سوزانده و پینه دار میکنم توی این چهل سال فهمیدم نون تو پیشونی هست نه در کار حلال از حسن رعیت کمترم مرد انقلابی مفت خور گیر هم کردیم برای هفت نسل و نتیجمون ثروت گذاشتیم چه فرقی می‌کند خانه سالمندان یا اوین تازه اونجا همچی هم مفت هست

    نظرات شما -
    • بسم الله قاصم الجبارین.رای ماسیدابراهیم رئیسی
      0

      نظرشما مثل نظرمهر علیزاده وهمتی فقط حاوی تهمت وهتک حرمتِ وارزش جواب نداره ولی خود تو به نظری که دادی خوب دقت کن تا واقعا بفهمی که چرا باید به آقای رئیسی رای بدی، همیشه اون سویی شنا کن که دشمن هدف قرار داده.

    • هفت لنگ بختیاری
      0

      طرفداران اقای ریسی اصلا شامل این القاب که شما گفتید نیستند این القاب لیاقت خودتان است

    • محمد
      0

      همیشه منافقینی از اول اسلام بوده اند که نان تظاهر به تدین را خورده اند ولی وجود آنها دلیل بر نفی ونبود صادقان در دین که خدا میفرماید رجال صدقوا ما عاهدوا الله... (مردانی که بر عهدشان با خدا صادق و وفادارند) نیست شهدایی چون سلیمانی ها علیمهمدیها که پیشانیشان جای سجده بر خدا بود وصداقتشان را با بدنهای تکه تکه شده وتک تک قطرات خونشان امضا کردند شهدایی که مفقود الاثر شدند و ... اگر شما راه نفاق را بر میگزینی دلیل بر نفاق همه نیست

    • کیان
      0

      شما که نگذاشتید شیری وارد میدان بشه در بیشه بی شیران بهتره با گرگان دوست باشی تا گوسفندان

    • بسم الله قاصم الجبارین.رای ماسیدابراهیم رئیسی
      0

      خوبه که اینقدر حیوان پسندی، خلایق هرچه لایق ، پس بدون که جای شما جنگله چون دنبال سلطنت گرگی ،واما ما دنبال آدم حسابی هستیم چون ایرانی اصیل و آدم حسابی هستیم.

    • کیان
      0

      بسم الله قاصم این همه پاچه خوری نکن یک رای داری برو بده مفت خوری را رواج بده

    • بسم الله قاصم الجبارین.رای ماسیدابراهیم رئیسی
      0

      جواب ابلهان خاموشیست.

    • احمد فرخی
      0

      خلایق را هرچه لایق، لیاقتت بیشتر از این نیست

  • هفت لنگ بختیاری
    0

    این نمی شود ونمی توانیم کار شمااصلاحاتی های غرب گدا هست تفکر انقلابی باعنایت خدا وامام زمان عج وحمایت مردم باتمام توان وقدرت این مشکلات رابرطرف می کند

    نظرات شما -
    • علیرضا
      0

      حیف هفت لنگ بختیاری که رو خودت گذاشتیتو راچه به بختیاری

  • ناشناس
    0

    اوضاع خیلی خرابه هیچ کدوم این نامزدها نمیتونن کاری کنن اگه سیاست خارجه درست نشه کشور با سختی بیشتری روبرو میشه.این یه واقعیته باید قبول کنیم.

  • غلام رضا
    0

    با سلام آرزوی برای شما ها عیب نیست

  • نااشنا
    0

    رای مااقشارضعیف ومتوسط جامعه رئیسی است آن کسانی که به همتی رای می دهند از دلالان وسوداگران جامعه هستند که از ترس اینکه سودشان ودلالیشان کم نشود هم دست با همتی هستند وگرنه درمناظرات اقای همتی از برنامه واهدافش حرفی نزد فقط گفت بعدا میگم زمانی که رای اورد هزار بدبختی دیگه روی سر ملت ریخت

  • ناشناس
    0

    ی کلمه از بیسواد محض وگلهای. خندانیم بشنوید خخخخخخخ

  • مهدی
    0

    این مردم تا هر کدومشن به واسطه دولت لیبرال یکی از بستگانشان توی قبر نخوابه بیدار نمیشن این همه فلاکت، مصیبت بس نیست.یک حیوان که فاقد عقل و شعوره، برا انجام ندان عملی چند بار بد تا کنن باهاش دیگه فریب نمی خوره، یعنی با این همه ثروت باید حال روز ما این باشه، میگن مرگ بر آمریکا و انگلیس ولی همشون تابعیت و خانوادشون اونجان،دارا که به فکر ندار نیست نوه های خمینی کجان آیا مشکل معیشت شغل ازدواج وغیره دارن به خودتون رحم نمیکنین دلتون به حال فرزندانتون بسوزه جز ریسی کسی به درد این مملکت نمی خوره همتی و مهر علیزاده همون روحانی و هاشمی غرق در استخر فرح و خاتمیه ولله لیاقت هیچ کدوم ن این همه فلاکت نیست

  • حسن
    0

    کاش جناب رئیسی در راستای تخصص خودش خدمت میکرد و طمع ریاست جمهوری نمی‌کرد.

    نظرات شما -
    • بسم الله قاصم الجبارین.رای ماسیدابراهیم رئیسی
      0

      این حرف ها قدیمی شده اگه ایشون طمع داشتن زودتراز چندین سال پیش خودشونو کاندیدریاست جمهوری معرفی می کردن وثانیا ایشون به درخواست بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس وبیش از ۲۰۰ استاددانشگاه وبه درخواست عام وخاص مردم پا به این میدان ریاست جمهوری گذاشتنداگرنمیدانی بدان واگر میدانی نظرعوام فریب تاریخ گذشته نده.

    • ناشناس
      0

      فقط رییسی،رای ما رییسی

  • احمد
    0

    جواب شما اصلاح طلب ها یچیزه غلط زیادی موقوف

    نظرات شما -
    • آرش علوی
      0

      ادب از که آموختی؟ از بی ادبان.

  • بسم الله قاصم الجبارین.رای ماسیدابراهیم رئیسی
    0

    آقای هاشمی طبا اصلاح طلب،جوسازی وتبلیغات لینک غیرمستقیم نکنیدچون ملت بیدار شدن دیگه نیازی به تبلیغات نامرئی چندثانیه ای نیست الحمدلله که ازاصلاح طلبیتون مشخصه که دارید برای چه کسانی تبلیغ می کنیداین راهکارهارو هم نمایندگان شما همچون آقای همتی ومهرعلیزاده توی مناظره پیش گرفتندولی دیدید که نگرفت وبیشترضایع شدن واینو هم اذکاربه شخص حضرتعالی بکنم که به کوری دشمنان خارجی وداخلی، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور خواهد شد،دوره ۸ساله جهنمی شما گذشته دیگه بااین حرف های زررار خودتونو خسته نکنید.

    نظرات شما -
    • جبارین
      0

      سرنوشت رییسی در آینده بهتر از روحانی نخواهد بود چون تعامل با دیگران نداریم وضع بدتر هم خواهد شد این گو و این هم نشان چرا که جیب خالی ایمان ندارد تازه روحانی یکم ملایم تر بود مشکل اساسی کشور در سیاست خارجی هست که ما نمی توانیم با همسایگان خود درست تعامل کنیم حتی عراق و سوریه که این همه هزینه مالی و جانی برایش شد امروز زندگی صنعتی بدون نیاز به همسایگان امکان پذیر نیست چون وابستگی زیاد هست.و بلایای طبیعی مزید بر علت هست.مهم ارز آوری هست که در حد پایین هستیم و رقابت در صادرات نداریم

  • محمد
    0

    سلام رئیسی زمانی ریسک کرد که مبارزه با فساد را شروع کردکه همه می گفتند فساد کل کشور برداشته و نمیشه کارکرد: ولی مردم بطور محسوس دیدند با بالاترین سطوح واز مجموعه تحت مدیریت خودش درقوه قضاعیه شروع کرد ومفسدان را بدون هیچگونه ملاحظه ای برداشت و وزیر وکیل وآقازاده وغیره درراه مبارزه با فساد براش فرقی نداشت واین لطف خداست به مردم امید داده میشه کار کرد ومردم منتظرند درقوه مجریه مفسدان پاکسازی شود وخادمان به ملت خدمت کنند 28خرداد انتخاب ما آقای رئیسی است

    نظرات شما -
    • اشنا
      0

      باسلام .اقای رئیسی اگرمیخواد فساد ازکشور کم بشه بایدام الفسادها وگردن کلفتائی که سردسته ی اونا هستنو ریشه کن بکنه تا ادم امیدواربشه به رای دادن بهش والا افتابه دزدو گرفتن که سخت نیس .مدیران نالایق هنوزم هستن وبادرامد ماهیانه ی بالا .چرا از اونا شروع نمیکنه ؟

    • هیچکس
      0

      اره مبارزه با فسادش رو با آزادی بابک زنجانی و ساسان نیک نفس از زندان دیدیم.

    • در جواب آشنا
      0

      از کی تا حالا طبری و داداش روحانی و ... آفتابه دزد شدن؟ نکنه تو خودت هم از همون آفتابه دزدایی که مچت رو گرفتن؟!

  • جانم فدای ایران
    0

    ریسی صددرصد

  • احمد
    0

    یه سوال ذهن من رو مشغول کرده،الان اگر آقای رئیسی رییس جمهور بشه با توجه به حکمی که دادگاه بین المللی برای ایشون صادر کرده چطوری میخاد بره خارج از کشور؟!!!!!!!!!!!!!! پس احتمالا به نفع یکی از کاندیداها کنار میره.

  • کاربر ناشناس
    0

    مامی دانیم کدام کاندیدا شایسته است چونکه گروه اصلاح طلب بجزء نیرگ ودروغ ومنحرف کردن مردم راهی ندارند نیرنگ در خونشان جای دارد

  • رضا سان
    0

    پیرمرد برو تو عمارتی که در زیاران طالقان درست کردی حالش ببر.. من نمیدونم اگر کسی حرف نزنه میگن طرف لاله.... هر دو جناح گند زدید.....گند برید به درک

  • ناشناس
    0

    در کشور ما در زمینه سیاست و امور خارجه دولت کاره ای نیست و تنها کسی موفق هست که شم اقتصادی داشته باشد ودر بین نامزدها دو نفر رضایی و همتی دو کلاس سواد اقتصادی دارند و بقیه هیچ پس در انتخاب دقت کنید از چاه نیفتیم تو چاله

  • خودمم
    0

    فلاکت ما فقط و فقط از آخوندای افسار پاره کرده هست همه پست ها و مقام ها را قبضه کردن مملکت به این روز افتاده #نه به آخوند

    نظرات شما -
    • من
      0

      اگه این به قول شما آخوند ها افسار پاره نبودند الان کسان دیگری شما را افسار میزدن که نتونی اینجور جفتک بزنی

    • رضا
      0

      آب و هوای آلبانی چطوره؟!

    • هفت لنگ بختیاری
      0

      اگه اخوندانبودن روناموس تو داعش چمبره می زد وبعد سلاخیش می کرد

    • Mk
      0

      هفت لنگ بختیاری تو که الان آخوندها روی ناموست چنگ انداخته اند وسوارشون شدن پس ببند در دیزیت را بیغیرت

  • دن کیشوت
    0

    ما گل‌های خندانیم،فرژندان ایرانیم....

  • غلامرضا
    0

    سلام نظر آقای هاشمی طبا نگاه جناحی و حزب است و شروع تخریب های حزبی هر چند جناب رئیسی احتمال کنار گیری را دارا میباشد ولی همسو بودن افکار ایشان با آقای قاضی زاده هاشمی و زاکانی که واقعا دارای برنامه جامع و کاملی هستند بسیار نزدیک اسن

  • فلانی
    0

    شما برو شعرتو بخون، گلشعر نگو داداش

  • سعید
    0

    همتی از بقیه منطقی‌تر و باسوادتره ولی وقتی میگه پنج نفر که از جریان قدرت جلوش ایستادن برفرض که رای هم بیاره چطور میخواد کار کنه؟ پس بهتره بذاره رئیسی با چهار تا دونه رای انتخاب بشه دعوا بخوابه

    نظرات شما -
    • حامد
      0

      داداش یا نمیدونی جریان قدرت چیه و کیه یا اونی که بهت نشون دادن جریان قدرت نبوده

  • کاربر ناشناس
    0

    مرگ بر ضد ولایت فقیه.

  • کاربر ناشناس
    0

    مرگ بر ضد ولایت فقیه.

  • ط
    0

    نمیدونم‌چرا‌اسنپ‌انقدر‌قیمتو‌برده‌بالا؟مگه‌جنگه؟خخخخخخخ.

  • امید
    0

    روند تداوم وضع موجود باید قطع شود و چه کسی بهتر از سید ابراهیم رئیسی که عملکردش و تو قوه قضائیه دیدیم به عمل کار برآید... # نه به دولت سوم روحانی

    نظرات شما -
    • کاربر
      0

      توی قوه قضاییه چه کاری کرده میشه نام ببری؟ از وضع دادگاهها خبر داری اصلن؟

    • ب کاربر
      0

      خودتو زدی بخواب وندیدن ونشنیندن اگر از اخبار بی بی سی فارغ شدی سرکی باخبار خودمون بزنی حالیت میشه البته البته اگر بخواهی که حالیت شه

    • ضد حال
      0

      قوه قضائیه در زمان ۴۲ سال خدمت صادقانه رئیسی شده بهشت مفسدین،باز عملکرد میخواهن اصلاح طلبان؟ واقعا پر رو شدن

  • ناشناس
    0

    بجای دیدار با جوبایدن اول زیان مالباختگان بورس جبران و پرداخت شود....مالباختگانی که مستاجر بودند و نابود شدند...لعنت خدا برشما

  • محسن
    0

    یاشاسین آذربایجان یاشاسین رییسی

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      درستش یاساشین د

  • وحید
    0

    تغصیر خودش نیست بنده خدا آدم ساده‌ای تغصیر ا وناییکه انداختنش جلو.

  • کاربر ناشناس
    0

    اصلاح طلبان گند زدن بکشور و هم فساد کردن وهم تورم بوجود اوردنند

  • کاربر ناشناس
    0

    اصلاح طلبان با دروغ بالا امدن انشالله طوری شود که اصلاح طلبان مانند سازمان منافقین در سوراخ ها پناهنده شوند از ترس. مردان حق

    نظرات شما -
    • خفه کن
      0

      لال شو،منافق به شماها میگن که یه بار خودتونو رنگ جومونگ میکنین،یه بار شهید رجائی میشین،یه بار شهید بهشتی میشین،یه بار ابراهیم بت شکن میشین تا مردم رو گول بزنین بخاطر چپاول بیت المال

  • احمد
    0

    رعیس جمهور کت شلوار پوش میخاهیم

  • احمدکرمانشاهی
    0

    همتی با چه رویی کاندید شدی مردم بدبخت که یکیش خودم هستم به خاک سیاه نشاندی،هر روز با این پالس های منفی که به بورس میدادی

  • ازاد
    0

    آذربایجان رضایی سرباز وطن

    نظرات شما -
    • هیبت
      0

      یاساشین آزوربایگان

  • کاربر ناشناس
    0

    بنیان اصلاح طلبان با دروغ وافترا بسته شده است یک حرف راست در زبانشان نیست تهمت می زنند تخریب می کنند شایعه پراکنی می کنند قسم می خورنند این عده ازخدا بیخبر دستشان با شیطان در یک کاسه است

  • کریمی
    0

    هر کسی می‌خواهد از حرمت و اعتبار بیافتد ریس جمهور شود البته منظورم انهایی است که برای خود اسم رسمی و اعتباری رقم زدند در آب گل آلود دنبال چی می گردی

  • mo6amad
    0

    آقای رییسی بیاد از فردا همه چی رایگان میشه آخ جان. طرفدارای رییسی همونایی هستن که هر چی بشه بازم میگن تقصیر رییسی نیست حتی اگه مشکلات بیشتر بشه و باز هم همه چی گرون بشه. پس این شخص هیچ گونه کارایی نداره فقط برای دکوره

  • مردم
    0

    وقتی اجرای عدالت تو وضع معیشتی مردم تأثیر ندارد یا تأثیرش منفی است..از وقتی آقای رئیسی رئیس قوه قضاییه شد تورم و گرانی و کمبود مواد غذایی بیشتر شده، اگه تقصیر ترامپه ، پس روحانی و جهانگیری و همتی هم بیگناه هستند اگرم هستند چرا قوه قضائیه یا مجلس محاکمه شون نمیکنه.

  • قلندر اصلی
    0

    من زن پنجم مو خام مو خام موخام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها