یوسفی: با بهترین گلر جهان رقابت می‌‌کنم/ کرونا به مس رفسنجان ضربه وارد کرد

دروازه بان تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: خوشحالم کرمی در لیست بهترین‌های جهان قرار گرفت، اما رقابت ما همیشه سر جای خودش بوده و هست.

یوسفی: با بهترین گلر جهان رقابت می‌‌کنم/ کرونا به مس رفسنجان ضربه وارد کرد

عارفه یوسفی در خصوص نحوه ورودش به فوتسال اظهار داشت: تقریبا۸سال پیش به‌ صورت خیلی اتفاقی به عنوان بازیکن تیم مدرسه در مسابقات آموزش و پرورش انتخاب شدم و بعد از آن مسابقات افراد برگزیده به تیم های فوتسال حاضر در سطح شهر رفسنجان معرفی شدند که بنده هم جزوه آن لیست بودم. 4 سال به صورت نیمه حرفه ای بازی می‌کردم. اما از سال۹۷ با نظر خانم رضایی به تیم بزرگسالان مس رفسنجان اضافه شدم.

وی درباره انتخاب پست گلری افزود: جدا از بحث علاقه به گلری، همیشه عاشق ورزش‌های انفرادی بودم،و الویتم در ورزش تیمی، انفرادی‌ترین پست بوده است. خدا را شکر نتایج خوبی هم به همراه داشته است به همراه مس، چند مقام در سطح استان و شهرستان، یک دوره سوم و یک نایب قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان را دارم، پارسال هم قهرمان لیگ برتر شدیم

بازیکن تیم مس رفسنجان گفت: بازی کردن در تیم مس، کنار بهترین و با تجربه‌ترین بازیکنان ایران، را بهترین اتفاق زندگی ورزشی‌ام می‌دانم. استفاده از تجربه فاطمه اعتدادی و مهسا کمالی و هما آقایی، زهرا قلی‌زاده و دیگر هم تیمی‌ها برایم بسیار پرکاربرد بوده است. به ویژه در پست گلری که زینب کرمی، لیلا خدابنده‌لو، زهرا لطف‌آبادی و مطهره مصطفایی شانس بزرگ زندگی‌ام بوده است. در کنار هم‌تیمی‌ها، حمایت کادر و باشگاه از تیم باعث به وجود آمدن مجموعه دوست‌داشتنی شده!

یوسفی در پاسخ به اینکه چرا برخلاف انتظارات، مس رفسنجان در فصل جاری لیگ برتر فوتسال بانوان نتایج مدنظر را کسب نکرد، عنوان کرد: پیش از شروع لیگ درگیر موضوع شیوع کرونا در بین اعضای تیم بودیم. در ادامه باعث شد نتوانیم در یکسری از بازی‌ها از مهره‌های تیم به خوبی استفاده کنیم که ضربه‌ی بدی به تیم وارد کرد.

وی، پیرامون احساسش از هم تیمی بودن با زینب کرمی کاندیدای بهترین گلرهای جهان و رقابت با او در پست گلری، گفت: با زینب کرمی چندین سال است که هم تیمی هستیم و در این مدت، موارد خیلی زیادی از وی یاد گرفتم. از این بابت که در لیست بهترین گلرهای جهان قرار گرفت، خیلی خیلی خوشحال شدم، اما مصدومیت‌های امسال به او اجازه نداد که بتواند بازی همیشگی‌اش را به نمایش بگذارد. در مورد رقابت! با کرمی باید بگویم، رقابت که همیشه سر جای خودش هست و خواهد بود.

گلر مس رفسنجان در پایان اظهار داشت: باید از خانواده ی عزیزم و مجموعه مس رفسنجان مخصوصا آقای زیندینی تشکر کنم که واقعا همه جوره تیم بانوان را حمایت کردند. به واسطه عملکرد خوب در این چند ساله، باعث پیشرفت دختران شهر رفسنجان شدند. در کنار مدیران، خانم رضایی(سرمربی) و خانوم اعتدادی(ملی پوش و بازیکن با سابقه تیم) و خانم فتح‌الهی(سرپرست تیم) و آقای کرمی(مدیر تیم) که همیشه تلاش خود را انجام دادند تا در بهترین شرایط ممکن باشیم. ممنون از توجه‌تان به فوتسال بانوان.

منبع: ایلنا

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها