۳۰۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد / مرگ ۱۳ نفر

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی۳۰۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

۳۰۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد / مرگ ۱۳ نفر

آرش نجیمی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت شیوع در استان اصفهان به جز منطقه کاشان طی ۲۴ ساعت اخیر اظهار داشت: در این بازه زمانی یک هزار بیمار مشکوک به به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۳۰۶ بیمار جدید مبتلا به شناسایی شده است که ۱۵۰ نفر از آنها در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ۹۸۰ بیمار مبتلا به در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه بستری هستند، اضافه کرد: از این تعداد ۲۰۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

وی افزود: همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۰۴ بیمار بهبود یافته از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

نجیمی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۳ بیمار مشکوک به در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان باخته‌اند، ادامه داد: از این تعداد تاکنون تست ۷ نفر مثبت بوده است.

منبع: مهر

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها