محسن مهرعلیزاده:

رئیسی چوب لای چرخ مذاکرات هسته ای و FATF گذاشت /او و کاندیداهای پوششی را مجبور به پاسخگویی می کنم

نامزد ریاست جمهوری گفت: ابراهیم رئیسی و کسانی که چوب لای چرخ مذاکرات و FATF گذاشتند خود متهم و مقصر وضع موجود هستند، در مناظرات آنها و دوستان پوششی ایشان را مجبور به پاسخگویی می‌کنم.

رئیسی چوب لای چرخ مذاکرات هسته ای و FATF گذاشت /او و کاندیداهای پوششی را مجبور به پاسخگویی می کنم

محسن مهرعلیزاده اظهارداشت: بعضی ها با آمدن من با صحنه انتخابات دردشان گرفته است. آقای رئیسی خود یکی از مقصران شرایط و مشکلات موجود کشور است، نه نامزدهایی که به دنبال تغییر شرایط هستند. کسانی مثل او که چوب لای چرخ مذاکرات هسته ای و FATF گذاشته‌اند، خودشان متهم هستند.

وی افزود: آقای رئیسی و کاندیداهای پوششی او باید پاسخگو باشند در مناظره فردا باید بگویند چرا این مشکلات را برای کشور درست کرده اند، آقای رئیسی و کاندیداهای پوششی را مجبور به پاسخگویی می‌کنم.

مهرعلیزاده یادآور شد: وظیفه خود می‌دانم تا برای آرامش مردم فعالیت کنم و در پیگیری پاسخگویی قوه قضائیه درباره موضوعات آبان ٩٨ اغماض نخواهم کرد

این نامزد ریاست جمهوری با بیان اینکه به عنوان هدیه به مردم، به دنبال تدریس زبان اقوام هستم، توضیح داد: اصل پانزدهم قانون اساسی و تدریس زبان اقوام را دنبال خواهم کرد.

وی ادامه داد: در جهت حفظ رکن چهارم دموکراسی یعنی در مورد مطبوعات باید اقدام کنیم. در مورد صداوسیما از طریق نظارت از مسیر شورای نظارت می توانیم با عزم و اراده عمل کنیم. در جریان اصلاحات عقیده بر این است که صداوسیما از ریل خارج شده است. با حضور مردم می توان صداوسیما را با مردم همراه و آن را تبدیل به صدای مردم کرد.

وی درباره موضوع اقوام و رشد اقتصادی مناطق مختلف کشور بیان کرد: دچار یک بی سر و سامانی در بسته شدن بودجه هستیم. بودجه کشور مورد اعمال نظر نمایندگان مجلس قرار می گیرد. بودجه در مجلس دچار تغییرات ۵۰تا ۶۰ درصدی می شود و این باعث توسعه های نامتوازن می شود. در برنامه حکمرانی من، ایجاد نظم نوین در بودجه بندی مورد توجه است. می توانیم با دید کلان و دادن اختیارات به مدیران مناطق، حالت رشد نامتوازن را از بین برد.

معاون رییس جمهوری در دولت اصلاحات گفت: آبان ۹۸ حاصل یک اقدام غیرکارشناسانه و اجرای غیرمسئولانه تصمیمات بود. ماجرای آبان حاصل عدم تشخیص دقیق اولویت ها بود یک کمیته حقیقت یاب برای دلجویی از خانواده قربانیان اتفاقات آبان ۹۸ تشکیل خواهم داد.

وی درباره استفاده زنان در کابینه خود اظهار کرد: سه نفر از بانوان را به عنوان معاون خود معرفی خواهم کرد.مایلم یک خانم را به عنوان معاون اول منصوب کنم.زنان نیم موثرتر جامعه هستند. بدیهی ترین حقوق زنان، مثل دیه برابر و حضور در ورزشگاه، را با تقدیم لایحه به مجلس، پیگیری خواهم کرد

مهرعلیزاده تاکید کرد: اصلاح‌گری و پیگیری منش اصلاح طلبی براساس سوابق بنده، در دوران ریاست جمهوری من، پررنگ خواهد بود

وی در بخشی از اظهارات و پاسخ های خود گفت: کیش را من ساختم و مذاکره به زبان انگلیسی را بلدم. مذاکرات نیروگاه اتمی بوشهر را من انجام دادم. کیش را من از صفر ساختم تا به جایی که امروز هست رسیده است.

منبع: خبرآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 68
  • احمد
    0

    آقای مهرعلیزاده از کدوم مذاکره دم میزنید آیا با برجام تحریمی برداشته شد نه تنها یک تحریم برداشته نشد تحریم ها چندبرابر شدند چرا وقتی پنجاه میلیون ایرانی سرمایه شون توسط آقای روحانی دربورس نابود شده هیچ واکنشی نشان ندادید چرا شما وتمام اصلاح طلبان دربرابرهشت سال بی تدبیری وتورم افسانه ای وحقوق های نجومی وصف های طولانی خریدمرغ وبرنج وخالی شدن سفره مردم و دلار ۳۵۰۰۰هزاری وپراید ۱۵۰میلیونی و فرارگوشت ومیوه ومرغ ولبنیات ازسفره مردم و بالارفتن عجیب غریب قیمت مسکن سکوت اختیار کردیداگه اصلاح طلبان یه کم انصاف داشتید بخاطر این همه فقروبدبختی وگرانی که برسرملت آورد ازملت طلب حلالیت میکردید نه اینکه دیگران راتخریب کنید آقای روحانی نابود مملکت کرد

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      من کاری ندارم کی چیکار کرد و میکند. ولی حقیقتی است که بعد برام وضع مردم خوب شد.و اینها در آمار و ارقام نظام و بانک جهانی هست . ولی یه عده با نشان دادن موشکهای زیر زمینی و درست کردن دولت سایه و آتش زدن سفارتخانه‌ها کاری کردند که آمریکا و اروپا و دنیا نسبت به صداقت ما شک کنند و برام را تبدیل به جهنم برای ایران کنند و الان همانها همشون کاندیدای نجات مردم شده اند.حداقل مرد باشیم و با خودمان و خدایان صداقت داشته باشیم.

    • mohammad
      0

      دولت سایه یه اصطلاح هست که حزب مقابل میاد در طول سال هایی نقاط قوت و ضعف کشور رو بررسی میکنه فقط همین لطفا اطلاعاتمون رو ببریم بالا آقای ایرانی.

  • بحث نکن
    0

    سگ زرد ، برادر شغاله . . .

  • جانباز آتش به اختیار
    0

    کیش را رضا شاه کبیر ساخت و تو آنجا بخوربخور کردی

  • mohammad
    0

    الله اکبر یعنی همه رو در قضیه برجام مقصر میدونن الی خودشون ، منطق هم دارید؟ کاری به خوب یا بد بودن آقای رییسی ندارم ولی ایشون تا الان حمله ای به نامزدهای دیگر نداشته و برنامه های خود را تشریح کرده شما هم میتونید مثل ایشون کار کنید یا فقط برای متلک گفتن اومدید؟؟

    نظرات شما -
    • دوقورت ونیم
      0

      این جماعت اگر از اول انقلاب نگاه کنید فقط حق به جانب و از بالا به پایین به مردم نگاه میکنند ،تاحالا شنیدی یک اصلاح طلب شهید شده باشد ،؟!!!!

    • mohammad
      0

      این چه حرفیه میزنی اصلاح طلب ها روشنفکر هستن و شهادت و جهاد در راه خدا رو در شان خودشون نمیدونن.

  • مریم
    0

    افکار کثیف امثال شماها ۸ ساله چوب لای چرخ زندگی مردم کرد.. با این حرفا کسی بهت رای نمیده

  • علی کریمی
    0

    دوست عزیز همه شما مقصرید. این خودکشی ها و این بیماری های اعصاب و.......که برای جوانان درست کردید. رئیسی ؛مهرعلیزاده؛خاتمی و روحانی و.......مقصرید. صف مرغ و صف کوفت وصف ....درست کردید برای مردم.

  • Mehman
    0

    رو که نیست سنگ پای قزوین است. صف مرغ و قیمت دلار و قطعی برق و هزار مشکل اقتصادی دیگر تقصیر رئیسی است. و در مقابل جلوگیری از کارخانه ها بخاطر بدهی به بانک ها و ‌شروع به کار و کارخانه ارج و کیوان همدان و باز پیگیری رشت الکتریک و محاکمه دانه درشت های مفسد اقتصادی و برادر روحانی و جهانگیری هم نتیجه زحمت و اقدام آقای روحانی و مهرعلیزاده است.

  • اسپند
    0

    آقا تو ودولت که استاندارش بودی دوسال است بعد کرونا یک بار هم بین مردم نیامدید تا ببینید که مردم چگونه دارند زیر چرخ این اقتصادی رو که درست کردید له می شند.یادگرفتید فقط با این هوچی گری ها وفریب اذعان عمومی ویا من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود توپ رو در زمین دیگران بگذارید شما واقعاً نمی دانید که بانی وضع موجود خودتان هستید یا که خود را به....زدید یک سرمربی فوتبال که می بازه حتی اگربازیکن توپ در دروازه خودش بزنه می گه من باخت رو به گردن می گیرم بابا شما دیگه کی هستید زمین آسمان مقصر!شما خوب. آقا نمی خواهم تفکر شما وحزب باد شما رو بیرید کنار تا باد بیاد.وبدانید کسانی که مخالف این نوشته هستندشریکتان در ظلمتان به ملت عزیز هستند والسلام.

  • رسول
    0

    یاشاسین مهرعلیزاده.حرفات درست هم نباشه فقط حرفای تو بین نماینده ها به دل میشینه و باورپذیری بیشتری داره

  • من
    0

    هویج هم قاطی میوه‌ها شد

  • احمد
    0

    نه فقط FATF بلکه به نتیجه نرسیدن برجام هم عاملش این جماعت بودند. جماعتی که بچه هاشون رو میفرستن آمریکا و اینجا رو موشک می نویسن مرگ بر آمریکا و بعدشم قرآن سر می کنن تا هر توافقی که تحریم رو بر میداره و به نفع زندگی مردم هست به زمین بخوره تا کاسبی تحریم ها رو بکنن ...

    نظرات شما -
    • جای جلاد و شهید عوض نکن
      0

      چرا تاریخ رو عوضی میخوانید دولت تدبیر گر ،برجام رو امضاء کرد بدون هیچ تضمینی ،گفتند انگشت شست کری تضمینه ،بعد هسته ای رو بتون کردند ،پای هزاران جاسو رو در قالب بارزرس وارد تاسیسات هسته ای کردند ،صدها سانتریفیآژ رو منهدم کردند ،آدرس دانشمندان هسته ای رو دادند ،،،،،،

    • ح
      0

      احمق، توافق بی پشتوانه محکوم به شکست بود بقیه بهانه و فرا فکنی است.

  • مریم
    0

    حالم ازت بهم میخوره جناب کینه معاویه زاده . آخه این چه رویی است که شما و دار و دسته تون دارین ؟؟ چقدر وقیهید ؟؟؟

    نظرات شما -
    • پرستو
      0

      خواستم مثبت بدم اشتباهی دستم خورد منفی

    • احمد
      0

      آره خداییش ما وقیهیم ولی شماها وقیح هستید. :)))) نمره املات چند بود خاله مریم؟

    • به مربم
      0

      عمه مریم حرص نخور تازه بوتاکس کردی دوباره چروکات عمیق میشن!!!

  • نگار
    0

    آخه نادان برجام چه گلی به سر ملت زد که fatf بزنه برجام باعث شد که نه تنها هسته ای نچرخه بلکه اقتصاد هم نچرخه و معاهده پاریس باعث و بانی قطعی مکرر برق هست و fatf قراره چه بر سر ملت بیاره خدا میدونه

  • امیر
    0

    مهمل مهمل شر و ور مطلق اون دو درصد رای خودت رو هم میسوزونی

  • محمد
    0

    ینظر من اگرشورای نگهبان آنهایی که شناخته شده بودن تائید میکردند بهتر بود که عمروعاصی مثل تو را تائید کردند

  • فرهنگی
    0

    ای دلداه به آلمان ،ای آچارفرانسه! توهم ماننذ هم کاسه یتان حسن روحانی میخواهی باشعارهای کذایی وخراب کردن دیگرون رای بیاری!؟ خداکحای زندگی تان قرارداردای کدخداپرستانی که هوس رییس جمهوری برمردم خداپرست دارید!؟

  • سرمدی
    0

    تقریبا ۷۰ درصد مشکلات کشور(بورس و ارز ،اختلاس و رانت،،،،،) از بی تدبیری دولت هست و شما هم بعنوان مشاور شریک جرم هستید ،

  • کیوان
    0

    اونی که به خاطر برجام هشت سال کل مملکت او تعطیل کرد امثال شماها بودین اونی که کارخونه هارو تعطیل کرد شماها بودین اونی که به زحمات دانشمندان چون فخری زاده و شهریاری و احمدی روشن بتن ریخت شماها بودین اونی که به خاطر گریه زن یهودی وندی شرمن از حق ملت خودش کوتاه اومد شماها بودین خود عراقچی در برنامه جهان ارا اعتراف کرد که هدف برداشتن تحریم ها نبود بلکه رسیدن به قدرت بود ننگ بر شماها که برای رسیدن به قدرت و ماندن در قدرت حاضرین کشورتونو به حراج بذارین

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      ولش کن اقا کیوان حرص نخور بهتره خودتو از سیاست جدا کنی لااعقل مغز ادم ارامش میگیره کسی که عمری ازش گذشته رو نمیشه تغییر داد بزار تو .....خودشون بمونن

  • عاشق ایران
    0

    ارتش نباید پهباد بسازه و ایران او 5 قدرت پهبادی جهان بکنه سپاه نباید موشک بسازه که اولین قدرت موشکی خاورمیانه بشه سردار سلیمانی نباید داعش او نابود کنه که هدفشون ایرانه شهید فخری زاده نباید ایران را در هسته ای قوی کنه رییسی نباید ایران را در اقتصاد قوی کنه کلا ایران نباید قوی بشه چراااااااااااااااااااا چون اربابمون امریکا ناراحت میشه .

  • قلی
    0

    ۴۰ ساله همه ی این نامزدها در سطح اول مملکت مدیریت کردن ونتیجه این شده که ملت به فلاکت افتادن .خدایی همه میکن فلانی مقصر هست وحرفی از خودشان نمی زنن پس شما نبودین واین گند رانزدین مقصر خرزوخان مقصره.یه کم حیاء وشرف داشته باشین خوبه .مدیریت کیوان زورگیر وشیرفرهاد بالا برره از ابن نامزدها بهتر بود.الهی بمیرین که ملت را خفه کردین . این همه چاخان ودروغ ودغل ؟

  • معترض
    0

    این آخرین تیری بود که برای جلب توجه و دیده شدن و چرخیدن بر مدار مظلوم نمایی توسط اقای مهرعلیزاده پرتاب شد . بعد از پرتاب این تیر سرا غ کدام موضوع خواهید رفت ؟؟؟؟ مسئولین محترم قرارگاه مرغ چه تیری در چنته دارند که به شما بدهند !!!!

    نظرات شما -
    • گروگان
      0

      مشکل بزرگ کشور ما این هستش که این ها برای یاوه گفتن استاد هستند. میگردند یه سفسطه جدید دست و پا میکنند تا هوا عبار آلود بشه، بتونن فرار کنند...

  • اب
    0

    پا جای پای روحانی گذشته دیوار کشی در پیاده رو به اصلاح طلبان غرب گرار اعتمادی نیست دروغگو یان وطن فروش

  • م
    0

    اقای مهرعلیزاده برجام در عرض بیست دقیقه در مجلس تصویب شد و ایران به همه مفاد آن عمل کرد اما هیچ بهره ای ازآن نبرد و در نهایت ترامپ زیر آن زد شما می گی رئیسی و دیگران چوب لای چرخ برجام گداشتند. واقعاً نون چی می خوری؟؟؟؟

  • جلال عامری
    0

    چوب را کدخداتون کرد لاچرخ برجامتون ‌.آی این برجامم گوساله سامری شدا. هم موجب رسوایی شما شد هم دنباله روهاتون.برجام بی فرجام حاصل اعتماد چشم و گوش بسته شما بی تدبیران بود به گرگ درنده خویی چون امریکا. مذاکرات بند تمونی شما از اساس خراب بود اخوی خودت به هالوگی نزن. وقتی امتیازات کامل یکجا و نقد میدین اونم به گرگی خونخواری مثل امریکا ،چه انتظاری دارین؟! گفت مرده را رو بدی کفنش نجس می کنه،حالا حکایت کار ما با شماهاست .رئیسی را انقد پرونده های کلان گنده کاری ها، دزدی و رانت خواری و اختصاصی سازی های شما از بیت المال سرش شولوغ کرده بود که فقط می تونست چوب ۰۰۰ غارتگران بیت المال بکنه وقتش کجا بود چوب لاچرخ برجام بزاره.اصلا مگه برجام شما چرخی هم داشت و اگه احیانا چرخی داشت مگه اصن چرخش چرخید که کسی بخواد چوب لاش بزاره.چرخهای برجام تخیلی تون از همون ایستگاه اول واستاده بود اصلا راه نیفتاد،.بی تدبیران چرخ چوبی مربعی براش طراحی کرده بودند که نچرخید. هالو خوابالو.

  • محسن جهانی
    0

    چقدر بی حیا!!!, واقعا این اصلاح طلبان خجالت نمی‌کشن که با تهمت زدن به رقیب دنبال جلب نظر مردم هستن، آبان ۹۸ تنها کسی که در جلسه سران قوا با افزایش قیمت بنزین مخالف بود آقای رئیسی و همراهانش از قوه قضائیه بودن، طبق گزارشی که از جلسه سران قوا همان موقع منتشر شد روحانی و همراهانش از دولت و لاریجانی و همراهانش از مجلس شدیدا موافق افزایش قیمت بنزین بودند و رئیسی شدیدا مخالف بود

    نظرات شما -
    • کوروش
      0

      اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا

    • رضا سان
      0

      جوری محکم صحبت میکنی انگار تو اون جلسه بودی؟؟؟!!!!! هر چی میکشیم از دست ادمهائی مثل شما که فقط به فکر خود هستند

  • امین
    0

    حالا چوب ریسی نگذاشت شما کار کنید یا نگذاشت وطن قولمبه ای بفروشید بهترین حرف قران در باره شما گفته قل لاتفسدو قالو نحنو مصلحون الا هم المفسدون

    نظرات شما -
    • کوروش
      0

      جمع کن این بساط روضه خوانی وقرآن خوانی وخرافات را جناب امین.

    • mohammad
      0

      آقای کوروش تمام جن و انس نتونستن به قرآن خورده و ایراد بگیرن اون وقت شما میخوای در مقابل قرآن بایستی؟ مگه قرآن چی گفته؟ در زمین فساد نکنید ، آنها میگویند ما از مصلحان هستیم ولی آنها خود مفسدند. با تفکر نظر بدیم نه از روی معده. متاسفم برای تو و امثال تو که به قرآن میگید خرافات جالبه بدونی که در قرآن نام کوروش با عنوان ذوالقرنین اومده.

  • دن کیشوت
    0

    ریاست جمهوریه آقا جان،بچه بازی که نیست!هر چهار سال،چند عده عزیز می شوند: زنان ، قومیت ها ، محرومان و مستضعفین ، و بعد از گذشتن خر از پل،بلافاصله به باد فراموشی سپرده می شوند.تنها راه نجات : رأی بی رأی

  • حضرت
    0

    من که بیزارم از این سیاسی های دورغگو

  • من
    0

    همینطور که ایشون میفرمایند! گرانی بنزین،گرانی روغن،گرانی و نبود مرغ،گرانی تخم مرغ،تحریم،ترور ها،کرونا،موج ۱ تا ۴ کرونا،دروغ های دولت به خصوص روحانی،بی ارزش شدن پول ملی،تورم،و....... تقصیر قوه قضائیه هست و قوه مجریه پاک و بی گناه هست! به همین سادگی به همین خوشمزگی خودشونا پاک میکنن! خدا لعنت کنه هرچی منافق دو رو را

  • Ali
    0

    آره دادش رییسی ریس جمهور بود و جلیلی معاون اول روحانی وجهانگیری هم بدل آنها بودند.

  • رضا
    0

    ساخت کیش، محل تفریح جماعت پولدار ولاکچری ۴درصدی افتخاری ندارد! دخترتان هم با مدرک گلدوزی در حال ساخت کیش هستند؟ ۸سال مملکت را به خارج گره زدند ومردم نتیجه ای در سفره ندیده اند حالا این آقا باز تصمیم به تکرار همان کار دارد رییسی وجلیلی در برابر قدرت اجرایی جناب روحانی هیچ قدرتی نداشته اند. هم آقای مهر علی و هم همتی هردو دنبال مسائل حاشیه مثل فتنه ها و زنان ومذاکره هستند وهیچ برنامه ای برای تغییر وضع موجود ندارند! مشکل مردم اقتصاد وتولید است .

  • جاناتان
    0

    این قوم وامانده که نفسه های آخرشان را می کشند هیچ راهی برای شان باقی نمانده مگر با تخریب رقبا اینده بنده خدا هم همینطور می باشد

  • کوروش
    0

    جناب مهرعلیزاده اگرشماغلام حلقه به گوش رئیسی نیستیدپس چگونه تاییدصلاحیت شده اید؟ پس سیاه بازی راتمامش کنید.

  • ایرانی
    0

    رئیسی و دارو دسته اش را باید به چالش کشید . این هام همگام با اسرائیل مخالف برجام وFATFبودند .

    نظرات شما -
    • ع
      0

      دولت فعلی تمام فرصت های سازندگی را به دلخوشی برجام بدون پشتوانه و با اعتماد به امضای کری از دست داد.اعتماد به وعده های تو خالی خود بزرگترین چالش است

    • ث
      0

      جناب مهرعلیزاده...خوب گوش کن ...نظر رهبر انقلاب را راجع به fatf میدانی ؟؟؟/

    • عليدوست
      0

      معلومه شما هم چوب عدالت رييسي را خوردي عزيزم

    • ا
      0

      در این کشور عدالت هم مگر پیدا می شود؟! تا کسی مزه چوبش را بچشد؟!

  • مهدی
    0

    تو که شانسی تو انتخابات نداری کرم داری دیگران رو خراب میکنی

    نظرات شما -
    • ب
      0

      مردم فریب بازارگرمی را نخواهند خورد

  • ناشناس
    0

    تا آن روز وحی میاد که ساکت بشی و حرفی از برجام و موانع آن نزنی .. تازه دادستان محترم هم امر فرمودن که در مقابل جناب رئیسی مواظب رفتار تون باشید که به رئیس جمهور بر نخوره وگر نه ...‌

  • رضا سان
    0

    بعنوان یک شهروند و دوستدار اصلاحات از شورای نگهبان گله مندم..... یک شخصی را به اصطلاح ( چپ) تائید صلاحیت کرده که حتی بزرگان اصلاح طلب ان شخص را تایید نمیکنند بعد ...... هیچی

  • هادی
    0

    این آقای مهرعلیزاده با این حرف دروغ و شیطانیش باعث شد یک آدم جاهل، نادان، سست عنصر، فاقد عقل، همیشه سردرآخر، وطی کننده فاصله بین آخرودستشوی، ودرزمره چهارپایان به قرآن کریم بی حرمتی کند

  • رضا
    0

    اقای مهر علی زاده گنده تر از دهنت ور ندار خفه می شی تازه مردم می خواهند از دست شما نوکرهای غرب خلاص بشن تو فیلت یاد هندوستان کرد تو کل رایت ۵ درصد نیست هیچی نشده اربده می کشی این سری مردم شما را توی زباله دانی تاریخ پرت می کنند انشا الله هم حزبی های شما وروحانی که ۸سال مملکت را بر باد داد برین دیگه بر نگردین

  • ❤صدیقه بیگم لاشتری❤
    0

    رای ما جناب آقای جنتی

  • اب
    0

    ایشان نمیدانه وقتی سویف تحریم هستیم AFTF کارایی ندارد ایشان با این فهم قصد رئیس جمهور شدن خدا رحم کنند به ملت که عاشق دروغ هستند با روحانی تا ۱۴۰۰ به خاک سیاه نشستیم

  • مهمان
    0

    آخه یکی نیست بگه مرد حسابی در این یک سال و نیم کرونا تو و هم طیف های تو یبار جرات کردید بیایید بین مردم و به کار و مشکلات مردم برسید؟ اگر آره لطف کن در فیلم تبلیغاتی ات نمایش بده. این بنده خدا آقا رئیسی چقدر مسافرت و سر زدن به کارخانه ها و واحد های تولیدی زد. در حالیکه نهایت رفت و آمد آقای روحانی از منزل تا کاخ سعد آباد یا پاستور بود

  • علی
    0

    خبر فوری حامی اصلاح طلبان منافق دیگه حنا تون برای مردم رنگی نداره

  • سید
    0

    باز اصلاح طلبان دست به دامن مکر و حیله شدند .«وَمَكَرُوا وَمَكَرَ اللهُ وَاللهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ» همانطور که در 4 سال پیش با مکر و حیله برنده انتخابات شدید سیلی محکمی از خدا خوردید و نتیجه اش حال روز این روزهای کشور از بی تدبیری مسئولین است

  • داریوش
    0

    همینها بودند میگفتند اگر رییسی بیاد دلار میشه پنج هزار تومان و در پیاده رو دیوار میکشه

  • ع رض ب
    0

    این آقای مهر علیزارده همهش می گوید من دکترای اقتصاد دارم مهندس چی چی هستم یک بار هم بگو کاری که کردی به مردم ارایه کنید

  • مورچه
    0

    اصلاح طلبان میدانندنوبت اصولگراهاست دونفردرپیتی را کاندیدکردن که هردونفرکمتراز۲۵۰رای دارن اصولگراهم که سابقه خوبی ندارن مردم فرودست برای بقا وگرسنه نمانده ب نامزدی رای میدهندکه یارانه بیشتری بده منم ۲۸خردادذرخانه میخوابم

  • کاربر ناشناس
    0

    آقای مهرعلیزاده تابحال چه کرده که بعدازا ین کند این لقمه بر تو خیلی بزرگ است خودت را خسته مکن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها