واکنش طارمی به انتخابش بعنوان زننده بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از انتخاب گلش به عنوان بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا گفت: با امید به اتفاقات بهتر، رو به جلو می‌روم.

واکنش طارمی به انتخابش بعنوان زننده بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا

روز گذشته بود که سایت اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اعلام کرد در پایان نظرسنجی از بهترین گل لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ اروپا، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو این عنوان را از آن خود کرده است.

طارمی در بازی پورتو با چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با یک ضربه قیچی برگردان دروازه تیم انگلیسی را باز کند.

از ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر شرکت کننده در نظرسنجی یوفا، بیش از ۷۵۰ هزار رای به مهدی طارمی تعلق گرفت و این مهاجم ایرانی بالاتر از «مسی»، «ژیرو»، «نیمار»، «بنزما»، «مودریچ» و… زننده بهترین گل شد.

این موضوع بازتاب گسترده‌ای در تمام رسانه‌های جهان از جمله ترکیه، انگلیس و پرتغال داشت. روزنامه «دیلی میل» انگلیس از طارمی به عنوان بازیکنی یاد کرد که موفق شد مسی با گل تماشایی به پاری‌سن‌ژرمن فرانسه و ژیرو با ضربه آکروباتیک را در این نظرسنجی شکست بدهد و به عنوان نخست برسد.

روزنامه «رکورد» پرتغال هم این خبر را در صفحه نخست خود با عکس طارمی کار کرده است.

مهدی طارمی که در حال حاضر همراه تیم ملی فوتبال ایران در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور بحرین به سر می‌برد، بعد از انتخاب گلش به عنوان بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا پیامی را به این شرح منتشر کرد:

«از همه کسانی که من را برای این گل حمایت کردند و باعث افتخار ایران شدند تشکر می‌کنم. همیشه در ذهنم این بود که یک روز در یکی از بخش‌های بهترین بازیکن در فوتبال قرار می‌گیرم. تا الان به یاری خدا به بهترین گل دست پیدا کردم و با امید به اتفاق‌های بهتری رو به جلو می‌روم. فکر می‌کنم با تلاش مضاعف بتوانم به این امر دست پیدا کنم که باعث سربلندی مردم عزیزم بشوم. با آرزوی شادی و سلامتی برای همه شما.»

طارمی در نخستین فصل حضورش در تیم پورتو پرتغال در مجموع ۲۳ گل به ثمر رساند که شامل ۱۶ گل در لیگ پرتغال، ۵ گل در جام حذفی این کشور و ۲ گل در لیگ قهرمانان اروپا بود.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • حمید
    0

    برخلاف خیلی تیمها قرمزهای ایران با بازیکنان وهواداراشون مایه فخر ایرانند

  • منوچهر
    0

    برای موفقیتت سجده شکر بجا میارم آقای طارمی. و با آرزوی موفقیت بیشتر شما بهتون تبریک میگم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها