رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند:

جزئیات ضرب و شتم مدافع سلامت در دماوند/ مسؤولان به امنیت اورژانس‌ها ورود کنند

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند با بیان جزئیات حادثه ضرب و شتم مدافع سلامت در این بیمارستان گفت: برخوردهای شرورانه در بیمارستان بسیار نگران‌کننده است و مسؤولان نسبت به امنیت مدافعان ورود پیدا کنند.

جزئیات ضرب و شتم مدافع سلامت در دماوند/ مسؤولان به امنیت اورژانس‌ها ورود کنند

مسعود مسلمی‌فرد اظهار کرد: امروز پنج‌شنبه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه، با توجه به شرایط سختی که در اورژانس‌ها وجود دارد، سه نفر از مراجعان که زخم کوچکی روی دستشان بوده، وارد اورژانس می‌شوند.

وی گفت: پس از پنج دقیقه بدون هیچ موضوعی، انتظار داشتند که همه بیماران دیگر رها شود و تنها به بیماران آنها رسیدگی شود؛ به همین دلیل، علی‌رغم اینکه از ورود آنها به بیمارستان بیش از پنج دقیقه نمی‌گذشت به متخصص اورژانس مراجعه و برخورد می‌کنند.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند افزود: در این راستا، پس از هدایت متخصص به اتاق پانسمان، با وجود اینکه بررسی اولیه انجام شده بود، وضعیت بیمار به طور مجدد بررسی می‌شود‌؛ این افراد بدون هیچ آگاهی از پشت به پرسنل بیمارستان حمله می‌کنند و سه نفری که یک پدر و دو فرزند بودند، پرسنل ما را مورد ضرب و شتم جدی قرار می‌دهند.

مسلمی‌فرد ادامه داد: پرسنل بیمارستان دماوند در پی این ضرب و شتم از ناحیه قفسه سینه و ترومای شکم و سر دچار آسیب‌دیدگی می‌شود که اکنون در اورژانس بستری می‌شود.

وی تصریح کرد: شرایطی که برای بخش اورژانس بیمارستان دماوند ایجاد شده، با این برخوردهای شرورانه بسیار نگران‌کننده است.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند بیان کرد: از همه مسؤولان کشور و قوه قضاییه درخواست می‌کنم که نسبت به این موضوع و امنیت مدافعان سلامت توجه بیشتری داشته باشند و در خصوص موضوع امنیت اورژانس و بیمارستان تسهیلات ویژه در نظر بگیرند.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    خوب کاری کردن باید تکه تکه شان کنند بی انصاف هارا مردم رامی کشند خوب کاری میکنند باید پزشکان وهمهشونرا قلع وغم کنند

  • کاربر ناشناس
    0

    باید بشدت تنبیه شوند تا دیگر کسی حوس تجاوز به کادر سلامت نکند و بطور جدیت با ید جلو این عده شرور گرفته شود اینها کسانی هستند که فکر می کنند خودشان در اولویت هستند ودیگران باید تحملشان کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها