جزئیات وضعیت جسمانی عکاسی که مورد اخاذی قرار گرفت/ بیش از ۲۰ ضربه چاقو به او وارد شد و قمه به سرش خورد


13 خرداد 1400 - 20:04
60b8f6911f795_2021-06-03_20-04
محمد دلکش، عکاس آژانس عکس تهران که به منظور پوشش یک برنامه خبری قصد سفر به رامسر را داشت، در مسیر مورد اخاذی قرار می‌گیرد و دچار آسیب‌های جسمانی شدیدی می‌شود. این عکاس بستری شده است.

عباس شریعتی، از نزدیکان محمد دلکش درباره وضعیت جسمانی این عکاس خبری، اظهار کرد: آقای دلکش به دلیل شرایط منع تردد از ترمینال غرب ماشین شخصی سوار می‌شود، اما راننده و دو همدست دیگرش مسیر را به سمت جاده ساوه تغییر می‌دهند و تجهیزات او را می‌دزدند.

او اظهار کرد: در جریان این اخاذی، بیش از ۲۰ ضربه چاقو به او وارد شد و قمه به سرش خورد، روی زمین کشیده شد و هم اکنون با خونریزی کلیه و آسیب‌دیدگی دنده‌ها در بیمارستان شماره 2 خلیج فارس تهران بستری است. 

شریعتی خاطر نشان کرد: چند ساعت پیش که با او صحبت کردم گفت که در وضعیت جسمانی بهتری قرار دارد و به بخش منتقل شده است. 

 

محمد دلکش، عکاس آژانس عکس تهران که به منظور پوشش یک برنامه خبری قصد سفر به رامسر را داشت، در مسیر مورد اخاذی قرار می‌گیرد و دچار آسیب‌های جسمانی شدیدی می‌شود. این عکاس بستری شده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60b8f6911f795_2021-06-03_20-04
13 خرداد 1400 - 20:04

عباس شریعتی، از نزدیکان محمد دلکش درباره وضعیت جسمانی این عکاس خبری، اظهار کرد: آقای دلکش به دلیل شرایط منع تردد از ترمینال غرب ماشین شخصی سوار می‌شود، اما راننده و دو همدست دیگرش مسیر را به سمت جاده ساوه تغییر می‌دهند و تجهیزات او را می‌دزدند.

او اظهار کرد: در جریان این اخاذی، بیش از ۲۰ ضربه چاقو به او وارد شد و قمه به سرش خورد، روی زمین کشیده شد و هم اکنون با خونریزی کلیه و آسیب‌دیدگی دنده‌ها در بیمارستان شماره 2 خلیج فارس تهران بستری است. 

شریعتی خاطر نشان کرد: چند ساعت پیش که با او صحبت کردم گفت که در وضعیت جسمانی بهتری قرار دارد و به بخش منتقل شده است. 

 

منبع: ایسنا

66

نظرات 16
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کریمی 1 0 پاسخ 1400/3/14 -12:37

خدا لعنت کند قانون گذار و خدا لعنت کند کسانی که بانی بی امنیتی این جامه هستند فعلا مملکت بی در پیکر است ساحب ندارد شده محل جولانگاه ارازل اوباش که قطعا اینها در حکومت پشت دارند

ابومحمد 0 1 پاسخ 1400/3/14 -10:26

سلام بر مردم ایران،مردی مثل احمدی نژاد را میخواهد که با شجاعت تمام اراذل و اوباش را قتل وعام کند،دوران رئیس جمهوری او برخورد با اراذل و اوباش رابیاد بیاورید حتی فیلم‌های مستند ان از طریق تلویزیون هم پخش میشد،که بعد از مدتی دیگر متأسفانه عده‌ای از آقایان رجال کشور و صدا وسیما اجازه پخش مستندها را ندادند.

یک معلم 1 0 پاسخ 1400/3/14 -09:45

انوقت نیروی انتظامی به فیلم شبکه خانگی گیر میدهد درحالیکه اراذل و اوباش مشغول خالی کردن جیب مردم هستن انهم تا پای جانشان ، پس پلیس محترم به کار اصلی خود توجه کن

ناشناس 2 0 پاسخ 1400/3/14 -09:28

تا یک بچه رو بزرگ کنی چقدر باید مشکلات تحمل کنی بعد به راحتی آب خوردن به چه روزی انداختن جوان مردمو؟ بی نهایت جای تاسف داره فقط ادعا داریم همه دنیا بد ما خوبیم ؟؟؟؟؟

b 4 0 پاسخ 1400/3/14 -04:14

پلیس زحمت میکشد امنیت را برقرار میکند مجرم هارا دستگیر میکند تحویل دادگاه میدهد ولی گوتاهی در دادگاه است یا تعین مجازات است قوه قضاییه باید مجازات را سنگین بگیرد تا عبرت مجرمان باشد

لیما یوری 2 0 پاسخ 1400/3/14 -02:16

بله از وقتی رییسی تون اومد وگفت زندان هارو خالی میکنم همین شد ،بیچاره مامورهای نیروی انتظامی از این ور ارازل وگرفتن از اون ور حاجیتون گفت .بزارید راست راست بگردند،ارلزل جاش بیرونه یا خراب شده زندان،امنیت کشور وشهرو به خودشیرینی خودش فروخت ،

قلندر واقعی 2 0 پاسخ 1400/3/14 -01:36

سرت سلامت قوه قضاییه سر تو بالاتر بگیر آقای اشتری کلاه بزار بالاتر

شهرام.ر 19 1 پاسخ 1400/3/13 -23:08

واسه مملکتی که مردمش واسه اعتراض به گرونی بی‌دلیل بنزین چندین سال تو زندون هستند ولی اوباش و اراذل واسه چاقوکشی فقط شش ماه میرن زندون ، باید گریست . قانونگذاران ما به اندازه اون چاقو کش ها مقصرند.

کاربر ناشناس 11 0 پاسخ 1400/3/13 -22:33

چراجلادان ماننداخلالگران اعدام وتوبیخ وتنبیه نمیشونندکودهه هشتاد

ناشناس 16 1 پاسخ 1400/3/13 -22:20

این هم از رونق امنیت است همشه تقصیر کدخدا است اله برکت الله

تارزان 18 1 پاسخ 1400/3/13 -22:16

اینست ،!امنیت اجتماعی!! مرگ بر دزد. ،!

متين 17 3 پاسخ 1400/3/13 -21:58

جاييکه ادعاي امنيت و رفاه براي مردم مي کنند !!!

جیمز 6 0 پاسخ 1400/3/13 -21:03

ول کام تو تگزاس...