تصویب تامین اعتبار مالی خسارت زلزله زدگان گرمه و جاجرم در هیات دولت

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی از تصویب تامین اعتبار مالی خسارت زلزله‌زدگان گرمه و جاجرم در هیات دولت خبر داد.

تصویب تامین اعتبار مالی خسارت زلزله زدگان گرمه و جاجرم در هیات دولت

محمد وحیدی با اشاره به بازدید میدانی از مناطق زلزله زده افرود: در این راستا از وزیر کشور تخصیص اعتبارات پیگیری شد همچنین با نطق در مجلس، نگاه ویژه و جدی دولت برای امداد رسانی به مناطق زلزله زده را خواستار شدیم.

وی افزود: در این راستا تاکید شد که با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا، گرمای شدید هوا و احتمال گسترش بیماری های واگیردار لازم است کارگروهی با حضور مسئولین وزارت کشور و استانداری خراسان شمالی تشکیل و نسبت به رسیدگی سریع به موضوع و تخصیص اعتبار مناسب جهت بازسازی تاسیسات و منازل مسکونی اقدام شود تا مردم منطقه که اغلب از قشر کشاورز و دامدار هستند، کمتر طعم تلخ کمبودها را تحمل کنند.

وحیدی گفت: طی تماس تلفنی با امیری، معاون مجلس و امور حقوقی رییس جمهور، وی از تصویب تامین اعتبار مالی خسارت زلزله زدگان منطقه خراسان شمالی در هیئت دولت خبر داد.

بر اثر وقوع دو زمین لرزه ۵.۵ و ۵.۴ ریشتری در سنخواست و شوقان و پس لرزه های مداوم، بیش از هزار منزل مسکونی در این منطقه آسیب دید و بیش از ۱۲۰ واحد به طور کامل تخریب شد.

منبع: ایسنا

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها