عضو سابق شورای شهر:

مردم در مدیریت شهری پنجم آسیب دیدند/ ناکارآمدی ها نمایان شد

عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه مدیریت شهری تهران نتوانست در چهار سال گذشته خدمات مناسبی را به مردم ارائه کند، گفت: مردم در مدیریت شهری پنجم آسیب دیدند.

مردم در مدیریت شهری پنجم آسیب دیدند/ ناکارآمدی ها نمایان شد

معصومه آباد در گفتگویی با اشاره به ضعف مدیریت شهری و تبعات ناکارآمدی آن، افزود: ناتوانی مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها در سطوح مختلف عملاً مردم را از دریافت خدمات محروم کرد و به عبارت بهتر می‌توان گفت که مردم در مدیریت شهری پنجم آسیب دیدند.

وی با بیان اینکه مدیریت پنجم شهری نتوانست شرایط مناسبی را تحویل مدیریت ششم شهر بدهد، خاطر نشان کرد: شورای پنجم در شرایطی چهار سال پیش کار را تحویل گرفت که طرح تفضیلی در اختیار آنها قرار داده شده بود اما متاسفانه به دلیل ضعف در مدیریت هیچ یک از برنامه‌هایی که در ذیل برنامه پنج ساله دوم طراحی شده بود به مرحله اجرا در نیامد.

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: عدم اجرایی شدن برنامه پنج ساله دوم ناکارآمدی این دوره را مشخص می‌کند در حالی که آنها می‌توانستند با اجرای آن از بروز صدمات غیرقابل جبران به زندگی مردم جلوگیری کنند اما در عمل زیر سایه این ناکارآمدی این مردم بودند که دچار خسارت شدند.

وی بیان کرد: ما در موضوع مدیریت شهری ارتباط مستقیمی با زندگی مردم داریم. اگر بتوانیم اقدامات مطلوبی انجام دهیم بی شک در بهبود زندگی شهروندان تاثیر مستقیم خواهیم گذاشت و اگر هم نتوانیم اقدام مثبتی انجام دهیم در واقع زندگی مردم را رو به عقب برده و عملاً صدمات بسیاری را به زندگی آنها وارد کرده‌ایم.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی
    0

    اگر بر قضاوت هست مردم میفهمند کی کار کرده شما دزدی هایی که زمان شما و با حمایت شورای شما بر شهر و شهرداری تهران اوردید جنگ تحمیلی بر ایران وارد نکرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها