ورود 360 کالا تولیدی مددجویان سمنانی به سایت‌های پرفروش مجازی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان گفت: با همکاری مرکز تخصصی اشتغال و کارآفرینی افق، 360 کالا محصولات تولیدی مددجویان استان سمنان در دیجی کالا و ای کالا سایت های پرفروش کالا، بر بستر الکترونیک وارد شده است.

ورود 360 کالا تولیدی مددجویان سمنانی به سایت‌های پرفروش مجازی

علیرضا خدابنده در بازدید از مرکز تخصصی اشتغال و کارآفرینی افق با حضور ،مهسا شاه حسینی مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری سمنان خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۶۰ کالا تولیدی محصولات مددجویان استان سمنان در وبسایت های دیجی کالا و ای‌کالا واحد فروش محصولات بر بستر الکترونیک وارد شده است .

وی با اشاره به اینکه دو بستر پستی در قالب مارکتینگ ۲۴ و روستا بازار برای ارسال محصولات مددجویان به درب منزل مشتریان به کارگرفته شده است، خاطرنشان کرد: با همکاری شرکتهای تبلیغاتی در حال حاضر برای جمع‌آوری محتوا عکس برای بارگذاری در سایت های فروش از جمله دیجی کالا و ای‌کالا هستیم.

معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال افق (کانون خیرین کارآفرین و اشتغال شهرستان سمنان) را ظرفیت عظیم برای بکارگیری افراد جویای کار دانست و خاطرنشان کرد: استعدادسنجی، آموزش، بکارگیری افراد از طریق بخش کاریابی و تجارت الکترونیک تنها گوشه ای از اقدامات این کانون است.

مهسا شاه حسینی، مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سمنان نیز در بازدید از بخش‌های مختلف مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال افق (کانون خیرین کارآفرین و اشتغال شهرستان سمنان) شامل، استعداد سنجی و مشاوره شغلی ،تجارت الکترونیک، مشاور و کاریابی تعامل با کارآفرینان خاطرنشان کرد: این اقدام کمیته امداد گامی بزرگ در جهت رفع موانع اشتغال و به کارگیری جوانان جویای کار است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان سمنان برای نخستین بار در استان سمنان توانست کانون خیرین اشتغال و کارآفرینی را کلید بزند ،خاطرنشان کرد: بعد از کسب موفقیت های فراوان این کانون، استان سمنان توانست الگویی برای سایر استان‌ها شود.

وی با اشاره به بسته تشویقی پرداخت حق بیمه سهم کارفرما در صورت بکارگیری مددجویان،افزود: به منظور ایجاد انگیزه در کارفرمایانی که مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را به کارگمارده اند، حق بیمه سهم کارفرما طی دوسال ، پس از اطمینان از پرداخت حق بیمه، به کارفرما پرداخت می‌شود و این مزیت خوبی برای کارفرمایان است که ضروری است اطلاع‌رسانی دقیق شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها