فرهاد مجیدی، گل‌محمدی و پیروانی جریمه میلیونی شدند

طبق اعلام فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلف برخی سرمربیان تیم های لیگ برتری صادر کرد.

فرهاد مجیدی، گل‌محمدی و پیروانی جریمه میلیونی شدند

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلف برخی سرمربیان تیم های لیگ برتری صادر کرد.

* مجیدی ۱۰۰ میلیون ریال جریمه شد

به دلیل تخلف فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی و بیان مطالبی کذب نسبت به مقامات ایفمارک، وی به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر خواهی است.

* جریمه ۱۰۰ میلیون ریالی برای گل محمدی

به دلیل تخلف یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس مبنی بر انتشار مطالب توهین آمیز فضای مجازی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله تصویر منتشره از سوی وی خطاب به مسئولان برگزاری مسابقات لیگ، تخلف انتسابی به ایشان محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۳ و ۹۴ این مقررات، گل محمدی به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* جریمه نقدی برای منصوریان و خطیبی

دیدار تیم های آلومینیوم اراک و تراکتورسازی تبریز از سری رقابتهای جام حذفی برگزار و از سوی علیرضا منصوریان تخلفانی مبنی بر بدرفتاری در مقابل مقام رسمی مسابقه و سرمربی تیم حریف رخ داد. وی به مدت یک جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان فصل جاری فوتبال و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت تعلیقی قطعی بوده و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است. رسول خطیبی، سرمربی تیم تراکتور نیز به دلیل بدرفتاری مقابل سرمربی تیم حریف به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

باشگاه های تراکتور و آلومینیوم اراک به دلیل سوء رفتار تیمی هر کدام به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. این رای قطعی است.

* مدیرعامل پیکان ۵۰ میلیون جریمه شد

به دلیل تخلفات اکبر محمدی، مدیرعامل پیکان مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه در فضای مجازی و بیان مطالب کذب علیه مقامات فدراسیون فوتبال به استناد ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۳ و ۹۴ این مقررات، به جریمه نقدی ۵۰ میلیون ریالی محکوم شد. این رای قطعی است.

* جریمه نقدی برای سرپرست پرسپولیس

افشین پیروانی، سرپرست تیم پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب و توهین از طریق مصاحبه با برنامه تلویزیونی و بیان مطالب کذب و توهین آمیز نسبت به مقامات فدراسیون فوتبال و باشگاه سپاهان اصفهان، به استناد ماده ۷۱ مقررات انضباطی به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر خواهی است. در صورت تکرار تخلف، ایشان با تنبیهات شدیدتری از سوی کمیته انضباطی مواجه خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها