خنثی سازی حمله تروریستی داعش به زیرساخت‌های مراکش

مسؤولان مراکشی از بازداشت دو عضو خطرناک گروه تروریستی داعش که برای حمله به زیرساخت‌ها برنامه‌ریزی کرده بودند، خبر دادند.

خنثی سازی حمله تروریستی داعش به زیرساخت‌های مراکش

به گزارش سایت الحره، طبق گزارش رسانه‌های داخلی مراکش، دفتر مرکزی پژوهش‌های حقوقی وابسته به مدیریت کل نظارت بر خاک مراکش دو داعشی ۲۴ و ۳۷ ساله را در شمال و شرقی این کشور بازداشت کردند.

طبق این گزارش‌ها، یکی از این دو داعشی پیش از این نیز به دلیل پیوستن به داعش و حضور در درگیری‌ها در سوریه و عراق، مطابق با قانون مبارزه با تروریسم بازداشت شده بود.

به گفته یک منبع امنیتی، در بازرسی منازل این دو داعشی، مسؤولان امنیتی تعدادی دستگاه الکترونیک و لباس‌های شبه نظامی و سلاح سرد کشف و ضبط شد.

این منبع افزود: تحقیقات و بررسی‌های اولیه نشان دادند، این دو مظنون که بیعت خود را با سرکرده فعلی داعش اعلام کردند، برای اجرای یک عملیات تروریستی بسیار خطرناک در داخل مراکش علیه تعدادی از زیرساخت‌ها، دفاتر امنیتی و پایگاه‌های نظامی برنامه‌ریزی کرده بودند.

منبع یاد شده در ادامه گفت: این دو داعشی پیش از بازداشت، با نظارت دادستانی کل تحت نظر قرار داشتند تا طرح‌های تروریستی که برنامه‌ریزی کرده بودند و همدستان احتمالی‌شان کشف و شناسایی شوند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها