جریمه ۱۰ میلیارد ریالی یک واحد خودروساز در آذربایجان شرقی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تأکید بر تداوم تشدید اقدامات نظارتی در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان از جریمه ۱۰ میلیارد ریالی یک واحد خودروساز به دلیل گرانفروشی در استان خبر داد.

جریمه ۱۰ میلیارد ریالی یک واحد خودروساز در آذربایجان شرقی

یوسف پایدار با بیان این‌که برای تخلف انجام گرفته از سوی واحد خودروساز، پرونده ای به ارزش حدود چهار میلیارد ریالی تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شده بود، گفت: با طی مراحل قانونی رسیدگی به این پرونده تخلفاتی، رای قطعی و جریمه به میزان ۱۰ میلیارد و ۴۸ میلیون ریال صادر شده است.

وی افزود: اقدامات نظارتی این سازمان در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان همچنان با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت و با همکاری کلیه دستگاه‌های نظارتی استانی در حال پیگیری بوده و با متخلفان حسب قوانین و مقررات به شدت برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی سامانه‌های مختلف سازمان اعم از سامانه تلفنی ۱۲۴ و همچنین واحد رسیدگی به شکایات مردمی حضوری سازمان، ادامه داد: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، تقلب در کسب، عدم اجرای ضوابط گارانتی از سوی شرکت های خودروساز، نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش خودروسازان، گزارش ها و شکایات خود را اعلام نمایند تا نسبت به رسیدگی و پاسخگویی در اسرع وقت اقدام لازم به عمل آید.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها