تاکید استاندار خوزستان بر لزوم تامین اعتبار پروژه محور خرمشهر – اهواز

استاندار خوزستان بر لزوم تامین اعتبار کامل پروژه احداث باند دوم محور خرمشهر – اهواز از منابع مختلف تاکید کرد.

تاکید استاندار خوزستان بر لزوم تامین اعتبار پروژه محور خرمشهر – اهواز

قاسم سلیمانی‌دشتکی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم محور خرمشهر - اهواز که امروز انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خرمشهر حق زیادی به گردن همه ما دارد. خرمشهر قهرمان دوران دفاع مقدس است؛ به گفته امام خمینی(ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد و این افتخاری برای مردم بزرگ این شهر است.

وی افزود: حق خرمشهر بیش از این است و امر بازسازی این شهرستان خیلی طول کشیده است.

سلیمانی‌دشتکی با اشاره به اجرای فاز اول احداث باند دوم محور خرمشهر - اهواز تصریح کرد: باید به سرعت به دنبال تامین منابع این پروژه باشیم. وزارت راه مبلغی در سال ۹۹ برای شروع این پروژه در نظر گرفته و امسال نیز باید برای اجرای آن اعتباری لحاظ شود.

استاندار خورستان افزود: منطقه آزاد اروند نیز باید به سرعت وارد چرخه تزریق اعتبار به این پروژه مهم شود و از منابع استان نیز برای تکمیل فازهای بعدی پروژه اختصاص خواهد یافت.

سلیمانی‌دشتکی گفت: باید با استفاده از ماده ۵۶ و مشارکت بانک عامل پروژه، اعتبار مربوط به فازهای بعدی تامین شود. سازمان برنامه و بودجه را نیز در خصوص این پروژه اقناع خواهیم کرد که برای تسهیل این فرآیند اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: امیدواریم این پروژه به سرعت ادامه داشته باشد و حتی برای یک روز نیز متوقف نشود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در این مراسم اظهار کرد: احداث باند دوم محور خرمشهر به سمت اهواز جزو مطالبات جدی کل مردم است.

وی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، در بحث توسعه جاده‌ای اقدامات بسیاری انجام شده است اما در این منطقه باید باند دوم محور خرمشهر به اهواز ‌اجرایی شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اگر این طرح کلنگ‌زنی نمی‌شد، شاید پیگیری آن چندان تفاوتی نداشت اما پس از کلنگ‌زنی مجموعه ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف باید تلاش کنند تا این طرح اجرایی شود. در این دولت، بخشی از طرح انجام خواهد شد و دولت بعدی نیز باید تلاش کند تا شاهد تحقق و اجرایی شدن این طرح مهم باشیم.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها