انهدام باند سارقان مسلح خودرو در عملیات پلیس آگاهی

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از انهدام باند ۴ نفره سارقان مسلح خبر داد.

انهدام باند سارقان مسلح خودرو در عملیات پلیس آگاهی

سرهنگ یدالله حسن‌پور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو پژو پارس حوالی ساعت ۲۱، روز بیست و پنجم اردیبهشت ماه سال جاری در شهر کرمان بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی کارآگاهان، سرکرده یک باند سرقت کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش در شهر کرمان دستگیر و در روند تحقیقات پلیسی به سرقت مسلحانه خودروی پژو پارس با همدستی ۳ نفر دیگر معترف شد.

حسن پور تصریح کرد: در ادامه نیز سایر متهمان مرتبط با این فرد در چند عملیات جداگانه دستگیر و خودروی سرقتی به همراه ۲ قبضه سلاح ممنوعه و ۳ خودروی به کارگیری شده در انجام سرقت ها از مخفیگاه متهمان کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به معرفی متهمان به مقامات قضایی و تحویل خودروی مسروقه به مالباخته بیان کرد: قطعا انهدام این باند از وقوع جرائم خشن دیگر پیشگیری موثری خواهد کرد و در ادامه با تکمیل تحقیقات، سایر سرقت های احتمالی و دیگر افراد مرتبط با این باند نیز کشف و دستگیر خواهند شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها