رئیس سازمان صمت سمنان:

۹ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات سرمایه در گردش دریافت می‌کنند

رئیس سازمان صمت سمنان بابیان اینکه ۹ واحد تولیدی استان تسهیلات سرمایه در گردش دریافت می‌کنند، گفت: هدف از پرداخت این تسهیلات کمک به رونق اقتصادی، افزایش تولید و تحقق شعار سال است.

۹ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات سرمایه در گردش دریافت می‌کنند

علی تشنه دل، در دویست و هشتاد و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه ۹ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات سرمایه در گردش دریافت می‌کنند، ابراز داشت: این تسهیلات از محل اعتبارات بانک‌ها به‌منظور کمک به رونق اقتصادی، افزایش تولید و تحقق شعار سال پرداخت می‌شود.

وی بابیان اینکه این تسهیلات سرمایه در گردش مبلغی در حدود ۱۲ هزار میلیارد ریال خواهد بود، افزود: در این نشست آخرین ابلاغیه‌ها و آئین‌نامه‌های دریافتی در خصوص رونق تولید و رفع موانع تولید و همچنین بررسی مشکلات برخی واحدهای تولیدی استان انجام و ماحصل آن با پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به واحدها موافقت شد.

رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه طی سال گذشته ۱۳۳ واحد صنعتی استان تسهیلات رونق تولید در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش دریافت کردند، ابراز داشت: از این تعداد چهار واحد صنعتی به ارزش ۱۴۳ میلیارد ریال سرمایه ثابت و ۱۲۹ واحد به ارزش حدود ۱۶ هزار میلیارد ریال، سرمایه در گردش بوده است.

تشنه دل بابیان اینکه در بخش رفع موانع تولید استان سمنان نیز تا این جلسه مشکلات بیش از یک هزار و ۲۵۵ واحد تولیدی استان بررسی‌شده است، تصریح کرد: در راستای مانع زدایی از واحدهای تولیدی نیز دو هزار و ۶۸۵ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

وی با اشاره به برخی ابلاغیه‌های ارسال‌شده از سوی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور اضافه کرد: با توجه به قطعی برق در روزهای اخیر و به‌منظور تأمین سوخت دیزل ژنراتورهای واحدهایی که قطعی برق‌دارند مقرر شد فرآیندی در سامانه تجارت آسان در استان‌ها راه‌اندازی و به‌صورت سیستمی سوخت موردنیاز شرکت‌ها پس از تائید شرکت‌های توزیع برق و پخش فرآورده‌های نفتی تأمین شود.

در این نشست مشکلات هشت واحد تولیدی صنعتی شهرستان‌های سمنان، دامغان، سرخه و گرمسار درزمینهٔ امور بانکی و زیربنایی بررسی و برای رفع موانع آن‌ها تصمیماتی اتخاذ شد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها