فریدون عباسی: مردم بدون توجه به تحرکات دشمن در انتخابات شرکت کنند/ فرقی نمی‌کند که به چه کسی رای می‌دهند

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مراقب برخی تحریک‌کنندگان و حربه دشمنان برای مایوس کردن و القای ناکارآمدی نظام و عدم شرکت در انتخابات باشند.

فریدون عباسی: مردم بدون توجه به تحرکات دشمن در انتخابات شرکت کنند/ فرقی نمی‌کند که به چه کسی رای می‌دهند

فریدون عباسی اظهار داشت: مردم بدون توجه به این تحرکات در این صحنه حساس سیاسی و انتخابات پیش رو شرکت کنند و سرنوشت کشورشان را خود رقم بزنند.

وی ادامه داد: فرقی نمی کند که به چه کسی رای می دهند و هر شخصی که به تایید شورای نگهبان رسیده و طبق سلیقه خود به همان فرد رای دهند.

این نماینده مجلس یازدهم گفت: لازم نیست که یک داوطلب به طور کامل همراه و مطابق با سلیقه ما باشد بلکه باید بررسی کنیم آیا می تواند انسجام مدیریتی و همبستگی ملی در کشور ایجاد کند.

عباسی ادامه داد: بهترین و مناسب ترین راهکار برای غلبه بر مشکلات و بحران های موجود حضور در صحنه سیاسی و انتخابات است و اگر می خواهیم استقلال، عزت و سربلندی کشورمان را حفظ کنیم باید در این صحنه مهم انتخابات حضور پرشور و با نشاط داشته باشیم.

نماینده کازرون و کوه چنار فارس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اگر مردم به طور گسترده وارد عرصه سیاسی و اجتماعی نمی شدند این انقلاب به ثمر نمی نشست.

این نماینده مجلس یازدهم همچنین جنگ هشت ساله و دوران دفاع مقدس را نمونه ای دیگر از حضور معنادار و دشمن هراس مردم در صحنه دانست و گفت: در جنگ تحمیلی با آن حجم و گستردگی با بیش از هزاران کیلومتر مرزهوایی و دریایی و یک دشمن به ظاهر اما کل شیاطین عالم و کره زمین دست به دست هم دادند که انقلاب اسلامی را نابود کنند اما با رهبری داهیانه امام (ره)و حضور خودجوش مردم و جوانان در جبهه های حق حتی وجبی از خاک ایران را نتوانستند تصرف کنند.

او افزود: این جنگ نابرابر و در حالی که کشور ما از همان زمان نیز در تحریم های سخت بود هم تحریم سلاح و هم تحریم نفت و تحریم ها و تهدیدهای مختلف از سراسر عالم بودیم اما از آن دوران سخت نیز عبور کردیم و هم اینک ما هستیم و صدام نیست.

عباسی گفت: امروز هم که کشور با شرایطی سخت و تهدیدها و تحریم ها و فشارهای اقتصادی مواجه شده است بهترین راهکار برای غلبه بر این چالش ها و بحران های موجود حضور در صحنه انتخابات است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه جاری برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • رنج کشیده
    0

    به همین خیال باش به خاطرآینده خود وخانواده ام رای بی رای بیشتر ازاین دیگه نباید زجربکشیم

  • فاطمه
    0

    نیازی به تحرکات دشمن نیست ، همین قیمت ها و بی خیالی و پوست کلفتی مسئولین ، خودش بهترین تحریک است .

  • رحماندوست
    0

    برو جمعش کن یعنی چی درانتخابات مردم شرکت کنند 42ساله چهکردند با مردم مگرمردم نجیب وفهمیده ایران آرامش وآسایش نمیخواهند 42ساله امتحان خودشون را پس دادند .این چه زندگی که ما مردم داریم فقط مردم را برای جلوی گلوله میخواند وعشقشو حاکمان مستبد ببرند مردم فهیم درانتخابات شرکت نمیکنند تا کلیفشان را روشن کنند این همه جوان شهید شد تا مردم راحت زندگی کنند عدالت وبرابری باشه دزدی وپارتی بازی نباشه اختلاص وثروت اندوزی واشرافی گری وکاخ نشینی نباشه فقر وفساد وفحشا بخاطر فقر گرانی وتورم نباشه که همه اینا بیداد میکنه .مردم مملکتشون رادوست دارند کوتاه اومدند اما این حکومتیان ظالم ازاخلاق این ملت سئ استفاده کردند جایی رسیده که سردار قاسمی خط ونشان میکشه برای مردم یکی نیست بگه مردک درجه واعتبارتو ازاین ملت داری بخوان بریزند تو خیابون توکه سهلی رقمی نیستی بریزند تو خیابون تیکه بزرگت گوشته مردم که رای نیدند دیگه تاامثال شماها بخواد بهشون حکومت کنه

  • مهدی جعفریان
    0

    یعنی چی که فرقی نمیکنه به کی رای بدید؟یعنی کیفیت آدمها با هم فرق نداره؟یعنی هدف فقط بالا بردن کمیت ها با استفاده از کارهای نمایشی و بدون توجه به کیفیتهاست؟مثل اینکه به طرف بگن یک میلیارد پول پرداخت کن،حالا اگر جای یک کیلو طلا،یک کیلو نقره گیرت اومد هم خیلی فرق نمیکنه.هر چند کیفیت آدمهای تایید صلاحیت شده به اندازه آهن قراضه زنگ زده هم نیست چه برسه به طلا و نقره.کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی.کارنامه آقایون در 42 سال گذشته کاملا" گویای عملکردشون هست.دریغ از ذره ای نکته مثبت

  • کاربر ناشناس
    0

    دشمن شمایید

  • رضا
    0

    مردم چندین بار بین بد و بدتر امدن و بد را انتخاب کردن جهت کم کردن روی تند روها ولی دیدن که رویشان کم نشد وبدها هم قاطی بدترها شدند و دیگر گول نخواهند خورد

  • کاربر ناشناس
    0

    دلت خوش است کدام تحرکات دشمن

  • م
    0

    فریدون عباسی اصلا کی هست که تعیین تکلیف میکنه ،باشه چون تو گفتی چشم حتما شرکت میکنیم ، جون خودت ...

  • ناشناس
    0

    مخ خر کیلو یه شاهی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها