راهنمای جامع انتخاب و خرید کاشی سرامیک

زیبایی، استحکام و قیمت مناسب خصوصیاتی ست که کاشی و سرامیک را به یکی از محبوبترین مصالح مصرفی برای ساختمان کرده است.

راهنمای جامع انتخاب و خرید کاشی سرامیک

در سالهای اخیر با پیشرفت فناوری مدرن و تغییر در مراحل تولید کاشی سرامیک باکیفیت تری تولید شده است. کاشی و سرامیک گزینه عالی برای سایر انواع کفپوش و دیوارپوش، نمای داخلی و خارجی ساختمان میباشدکه میتوانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین سرام پخش تمام آنچه از کاشی و سرامیک مدنظر دارید را مشاهده و خرید نمایید.

بهترین کاشی و سرامیک پذیرایی

سرامیک کف دارای اهمیت بسیار زیادی در بنای ساختمان شما خواهد داشت. استفاده از سرامیک های با کیفیت، زیبا و مرغوب سبب می شود که شما نه تنها از دکور جذابی برخوردار شوید، بلکه از کیفیت محصول خود نیز بسیار رضایت داشته باشید. کاشی سرامیک کف یکی از کفپوش هایی ست که با داشتن تنوع بالا و طرح ها و الگوهای زیبای خود، در طرح دکوراسیون منزل بسیار محبوب شده است. مزیت دیگری که نصب سرامیک را تبدیل به یک گزینه عالی می کند این است که شما می توانید از سرامیک کف در قسمت های مختلف خانه خود، مثلا سرامیک کف آشپزخانه ، سرامیک کف حمام و دستشویی ، سرامیک کف سالن پذیرایی و حتی فضاهای خارجی مانند سرامیک کف پارکینگ استفاده کنید. در انتخاب و خرید سرامیک کف بهتر است از رنگ ها و طرح هایی استفاده نمایید که نمای زیباتری به محیط شما بدهد. سرامیک کف همواره در معرض سایش، ضربه و فشار است. بنابراین بایستی دارای استحکام مناسب، مقاومت بالا و جذب آب پایین باشند. همچنین ضخامت آن‌ها نیز از ضخامت کاشی دیواری بیشتر است. تاثیر رنگ و سایز در این نوع سرامیک‌ها برای محیط شما بسیار موثر می‌باشد. و حتی نوع لعاب مات و براق و یا حتی پولیش بودن سرامیکها در محیط تاثیرگذار می‌باشد.

بهترین کاشی و سرامیک دیواری

کاشی دیواری سایز بزرگ و رنگ روشن، فضاهای کوچک را بزرگتر نشان می دهند، با این حال در بیشتر مواقع کاشی دیواری کوچک برای فضای بین کابینت، حمام و سرویس بهداشتی پیشنهاد می شود. کاشی ها دارای رنگ ها و اشکال های متنوع هستند. قبل از انتخاب هر رنگ از کاشی و سرامیک باید به محیط اتاق، رنگ های موجود در آن و خلق و خوی خودتان را در نظر بگیرید. برای یک انتخاب ماندگار، بهتر است رنگ سرامیک نما را با رنگ کفپوش هماهنگ کنید چرا که امکان تعویض مبلمان و سایر وسایل تزئینی به مرور زمان وجود دارد. اگر قصد دارید با کاشی کاری دیوار، آن را به نقطه کانونی اتاق تبدیل کنید، از سرامیک دیواری براق، سرامیک طرح سنگ یا سایر کاشی های طرح دار استفاده کنید. در غیر این صورت اجازه دهید دیوار با کاشی دیواری مات، کاشی طرح ساده و یا کاشی با رنگ خنثی تزئین شود.کاشی‌های دیواری به ‌طور مشخصی با سرامیک های کف تفاوت دارند، چرا که معمولاً برای تحمل بار به کار نمی‌روند. لعاب‌های استفاده ‌شده در ساخت کاشی‌های دیواری نیز متفاوت بوده و برای مقاومت در برابر سایش ناشی از تردد طراحی نشده است. آن‌ها اغلب سبک ‌تر و نازک ‌تر از سرامیک ‌های کف هستند.

کاشی دیواری در صورتیکه میزان جذب آب بیش از 3.5 درصد باشد به هیچ عنوان استاندارد نبوده و باعث از بین رفتن کاشی و یخزدگی آن در هوای سرد می شود و طول عمر مفید آن را کاهش می دهد. الگو و طرح های متعددی برای کاشی دیواری در فروشگاه کاشی و سرامیک سرام پخش موجود هستند. با این حال انتخاب کاشی دیوار و نما تا حد زیادی به سلیقه شخصی و بودجه شما وابسته است. اگرچه اغلب تصور می شود که ظاهر زیبا، تنها اولویت مهم در انتخاب کاشی دیواری و نماست، اما دوام و ضدآب بودن در قیمت کاشی دیواری و نما تاثیرگذار می باشد. بنابراین تنها ارزان ترین کاشی دیوار را انتخاب نکنید و به کیفیت کاشی نما نیز توجه داشته باشید. کاشی دیوار را میتوان بسته به نوع سلیقه و دکوراسیون منزل خود در سرام پخش مشاهده و خرید نمایید.

بهترین کاشی و سرامیک آشپزخانه

یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه ای آشپزخانه آن است و بیشتر وقت خانم های خانه دار در این قسمت می گذرد و برای آن ها اهمیت زیادی دارد که این فضا در عین نظم و ترتیب و پاکیزگی، زیبایی چشمگیری داشته باشد. به همین علت است که خرید وسایل آشپزخانه و چیدمان آن به عنوان یکی از دغدغه های خانم های خانه دار به حساب می آید. اما از آنجا که آشپزخانه‌ ها جایی هستند که با غذا و مایعات مختلف سر و کار دارند بهتر است برای سهولت در نظافت آنها، در ساختار آشپزخانه مصالحی به کار رفته باشد که قابلیت شستشو داشته باشند.

در آشپزخانه می توان از مدل ها، رنگ ها و اندازه های مختلف کاشی و سرامیک استفاده کرد. استفاده درست از انواع کاشی آشپزخانه، می تواند فضای زیباتری را ایجاد کند.

برای خرید هوشمندانه کاشی آشپزخانه ابتدا باید بدانید که این نوع از کاشی ها به دو دسته کلی کاشی دیوار آشپزخانه و کاشی بین کابینتی و سرامیک کف آشپزخانه تقسیم می شوند. هر کدام از این دو دسته دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی هستند که موجب کارآیی هر چه بهتر کاشی سرامیک در محیط آشپزخانه خواهد شد. به عنوان مثال سرامیک کف آشپزخانه در برابر ترافیک، فشار ناشی از وزن زیاد بسیار مستحکم می باشد. همینطور اغلب سرامیک کف آشپزخانه به گونه ای ساخته شده اند تا ضد لغزش باشند. در مقابل کاشی دیوار آشپزخانه و کاشی بین کابینتی بیشتر جنبه تزئینی دارند و جزء گروه کاشی دیواری آشپزخانه محسوب می شوند. کاشی بین کابینتی مقاومت چندانی در برابر ترافیک پا ندارند اما به خوبی در برابر رطوبت، مواد روغنی و رنگی از دیوار محافظت می کنند.

بهترین کاشی و سرامیک حمام و سرویس بهداشتی

اگر قصد خرید سرامیک دستشویی و سرامیک حمام را دارید باید بدانید که میتوانید سه نوع کاشی مختلف برای حمام ودستشویی تان استفاده کنید به این صورت که یک مدل برای سرامیک کف ، یک مدل برای دیوار و یک مدل برای سقف. البته اگر بخواهید هم میتوانید فقط از یک مدل کاشی استفاده کنید اما برای جذابیت بیشتر دکوراسیون تان پیشنهاد می کنیم که با سه نوع کاشی حمام و کاشی دستشویی تان را دیزاین کنید. کاشی دیواری حمام و سرویس بهداشتی همانطور که از نامش مشخص است مقاومت فوق العاده ای در برابر نفوذ آب دارد. سرامیک کف حمام علاوه بر مقاومت در برابر نفوذ آب، از خاصیت ضدلغزشی برخوردار است و محیطی ایمن را برای شما و فرزندانتان محیا می کند.خرید کاشی و سرامیک از بازار آنلاین سرام پخش به شما قدرت انتخاب بهتر و بیشتری را ارائه می ‌دهد و به راحتی میتوانید و در کمترین زمان ممکن کالای خود را به صورت آنلاین سفارش دهید. مشاوره‌های حین خرید و نصب نیز جز خدماتی است که سرام پخش به صورت رایگان برای همراهی شما انجام می ‌دهد.

جمع بندی

زیبایی، استحکام و قیمت مناسب خصوصیاتی ست که کاشی و سرامیک را به یکی از محبوبترین مصالح مصرفی برای ساختمان کرده است. در سالهای اخیر با پیشرفت فناوری مدرن و تغییر در مراحل تولید کاشی، سرامیک باکیفیت تری تولید شده است. کاشی و سرامیک گزینه عالی برای سایر انواع کفپوش و دیوارپوش، نمای داخلی و خارجی ساختمان میباشد.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها