کلیات طرح ممنوع‌الخروجی مسئولان تصویب شد

حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: در جلسه امروز (۹ خردادماه) طرح ممنوعیت خروج مسئولان از کشور پس از اتمام مسئولیت در دستور کار کمیسیون قرار گرفت و بحث‌ و بررسی پیرامون آن انجام شد.

کلیات طرح ممنوع‌الخروجی مسئولان تصویب شد

عضو کمیسیون قضایی مجلس از تصویب کلیات طرح ممنوعیت خروج مسئولان از کشور پس از اتمام مسئولیت‌شان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

نماینده شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح ممنوعیت خروج مسئولان از کشور پس از اتمام مسئولیت در دستور کار کمیسیون قرار گرفت و بحث‌ و بررسی پیرامون آن انجام شد.

حاجی دلیگانی: پس از بحث و بررسی‌ها پیرامون این طرح، کلیات آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید و جزئیات برای بررسی‌های بیشتر به کارگروه تخصصی ارجاع شد تا پس از انجام بررسی‌ها و رفع ایرادات برای تصمیم‌گیری نهایی به صحن کمیسیون ارائه شود.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در این طرح آمده است که مسئولان و مقامات کشور تا سه سال پس از اتمام مسئولیت‌شان و پیش از طی کردن مراحل قانونی نمی‌توانند از کشور خارج شوند و هرگونه خروج از کشور توسط آنها باید با اجازه دستگاه‌های مسئول باشد.

منبع: خبرآنلاین

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 26
  • علی
    0

    شماها واقعا نماینده ملت هستید با دنبال انتقام از هم دیگر و مخالفانتان بدبختها مردم تو نون شبشان گیر کروند شرمنده خانواده هاشان شدن شما وقت و پول ملت را برای امیال خودتان طرف میکنید اگر شعور دارید بفکر جلوگیری از گرانی باشد خداوند همه شماها لعنت کند

  • عادل
    0

    همین یکی رو اگه بموقع به سرانجام رساندید قبول داریم مجلس طرفدار مردم هستید.... ..

  • سامان
    0

    زنده باد مجلس

  • م
    0

    یعنی رسما ایران زندان بزرگ میشه.نه راه زندگی کردن در داخل است نه راه فرار کردن به غربت جهت نفس کشیدن.نه راه پس نه راه پیش.این عمل خلاف شرع مقدس اسلام و خلاف صریح قانون اساسی و اصل آزادی بشر و آزادیانتخاب محل زندگی و خلاف عقل انسان است و .....،حتما عقلایی در مجلس هستند که بیش از این اجازه ندهند که شان این مجلس پایین بیاید.

    نظرات شما -
    • رئوف
      0

      تو چرا فشار بهت میاد،دوران بخور در رو تمومشده

  • بازنشسته
    0

    ایران را زندان مردان ریا کار نکنید...

  • ناشناس
    0

    این قانون باید اجرا شود که هر مسولی گند زد تو کارها باید جابگو باشد

  • جانباز آتش به اختیار
    0

    حسن ساکت و ببند برای زندان

  • وحید
    0

    دوران بخور و در رو تموم شده، افساد طلبانی که در مسئولیت دلشتند باید حوابگو باشند،،، درود خداوند بر مجلس انقلابی

    نظرات شما -
    • علی
      0

      اگر چشمتو باز کنی همه شون اصول گدا بودن

  • مسخرها
    0

    نظامی ها درجه داران و افسران که هیچ اطلاعات طبقه بندی در دسترس ندارند را تا پنج سال بعد بازنشستگی ممنوع خروج میکنن بعد مسئولینی که این همه اطلاعات طبقه بندی دارند به راحتی در حال تردد به خارج از کشورند البته با این دنیای ارتباطات نیازی به این طرح های جهان سومی نیست از همین جا گزارش خودشون می دهند همین جور که پولهای حسابشان را از طریق بانک انتقال میدهند

  • عبداللهی
    0

    ببینید چنین قانونی در کدام یک از کشورهای جهان انجام می شود ؟ هزار رحمت به طالبان وحکومت طالبانی !

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تو هیچ کشوری اینقدر خائن و دزد نداریم

    • جواد
      0

      «تو هیچ کشوری اینقدر خائن و دزد نداریم» میشه بفرمائید چرا؟ برای من این یک سوال جدیست. چه مشکلی در سیستم و نظام وجود دارد که باعث شده اینقدر تعداد دزد و‌خائن ما زیاد باشه!! البته توهین به افراد نباشه ولی درصد بالایی از افراد در جامعه ، اگر دزد و خائن نیستند، بعلت این است که نتوانسته اند! وگرنه میخواستند. کاری به بحث جناح بن های سیاسی نداریم. ولی واقعا به لحاظ وسعت تعداد، این امر را نبایستی یک‌ موضوع فردی یا جناحی قلمداد کرد، بلکه بایستی یک علت ساختاری داشته باشد که باعث این شیوع فراوان شده باشد. بنظر من عدم حاکمیت قانون و موضع ضعیف قانون است میتواند یکی از دلائل مسبب این مشکل شده باشد. قوه قضائیه و دادگاه های ضعیف و ‌فاسد میتوان یک عامل عمده باشد. وقتی در دادگاه براحتی جای شاکی و‌متشاکی عوض میشود. افراد قانون گریز میشوند. وقتی قوانین بر مملکت حاکمیت ندارد بلکه تبصره ها مشخص کننده حق و باطل میشود، اجتماع به سوی فساد و‌خیانت حرکت می کند. البته جنگیدندبادهمه دنیا، عدم‌عبرت گیری از نتایج بقیه کشورها، عدم توجه به یافته های علوم انسانی و مطالعات اجتماعی در دنیا و وقتی که جامعه خود را بصورت غیر واقعی و متکبرانه از همه دنیا متمایز میدانیم. وقتی اشکالات موجود را صوری پنهان میکنیم. این میشود که هست. مثالی بزنم. در ابتدای شیوع ایدز، هیچکس حق نداشت در خصوص شیوع این بیماری در ایران گزارشی بدهد زیرا عامل شیوع یا اعتیاد بود یا ارتباطات کنترل نشده و هر دو این مهم در ایران غیر قابل انتشار بود، پس بیماری ایدز هم غیر قابل انتشار. بهمین راحتی ایدز وارد و شیوع پیدا کرد. در خصوص بقیه موارد نیز اگر یک گذشته نگری داشته باشیم، در گذشته آن یک پنهان کاری پیدا خواهیم کرد.پس عدم شفافیت میتواند یک عامل مهم باشد که در کشور ما هم کم نیست. پیدا کردن علت یا علل، کار خیلی سختی نیست، مهم اینست که بخواهیم که بدانیم.

  • ۱۱
    0

    هردم از این باغ بر میرسد.... یک زمانی دولت و مجلس سر مدرک تحصیلی همدیگه دعوا داشتن، الان سر اینکه کدوم یک خائن و فاسد هست...ا

  • فربد
    0

    جامعه عصر حجری که همه همدیگر را خائن می دانند وجاسوس و.... ؟ واین جماعت پیروان دینی هستند که سوءظن بیجا را حرام دانسته وبیشتر سوء ظن ها را هم گناه دانسته ( ان بعض ظن اثم ) . بعد شما جامعه ای مثل امریکا را نگاه کنید که نه تنها به مردم خودشان سوءظن ندارندبلکه به صدها هزار مهاجر ومقیم از دیگر کشورها ک حتی در بالاترین سطوح سیاسی ونظامی چون وزارت خارجه وناسا و...شاغلند سوء ظنی ندارند. خدایا این ملت چند سال دیگرمی توانند باعصر حجر و افکارحجری فاصله بگیرد ؟

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      تازه داریم شیرجه میرسم توی عمق تاریخ!!!!

  • ممد
    0

    مگر مملکت زندانه؟ از این ببعد تو فرودگاه امام، علاوه بر افراد بدهکار، قاچاقچی و‌تحت تعقیب، مسئولین مملکت هم تو صف هستند و معرفی به پلیس فرودگاه بجرم تلاش برای سفر. داریم به کجا میرویم؟ بهتر نیست برای هر نوزادی که شناسنامه صادر می‌کنند ، یک مهر ممنوع الخروجی بزنن، چون ما قانون نداریم یا نمی‌تونیم اجراش کنیم، پس بروش کره شمالی، همه ممنوع الخروج و خلاص

    نظرات شما -
    • محمدطاها
      0

      به ممد،،،،لطفاً طرح مصوبه را یک بار دیگر با دقت بخوانیدو نظر بدهید

  • س
    0

    نجومی گرفتند رانتی خوردند بعد هم کشور و ملت را لگد مال کردند این قانون را همین فردا تصویب کنید که پس فردا دیر است البته مدیران اصلاح طلب تدبیر و امیدی اکنون خود را به ستادهای آقای رئیسی نزدیک نموده مدعی اند ارزشی و انقلابی می باشند..

  • حسین
    0

    خوب کردند آفرین بر مجلسیان

  • حسن
    0

    قابل توجه نمایندگان مملکت کاری غیر از این ندارد

  • علی۵
    0

    اگر راست میگویید بچه ها و همسرانشان را هم مشمول این کلیات کنید.ضمانت اجرا محکم هم یادتون نره

  • پیشگو
    0

    افراد خاص مجوز خاص خواهند گرفت وبراحتی خواهند رفت. احتمالا فقط افرادی ته تور میمانند که دستشان به عرب و عجمی بند نباشد.

  • صدری
    0

    به کاربر ناشناس :وقتی به دفاع از این طرح می گویی در هیچ کشوری به قدر ایران دزد وخائن نداریم با زبان بی زبانی رسالت انقلاب اسلامی را زیر سوال می برید !؟ انقلاب کردیم که انسان سازی کنیم ولی به تعبیر شما جناب غضنفر خان دزد وخائن درست کردیم !؟ چرا ؟

  • وحید
    0

    تک تک اینا که مردم رو به صف کشیدن وصبح یه دفعه بلند میشن میگن ماهم خبر نداشتیم بنزین گرون شد باید جواب پس بدن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها