معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

شهروندان بدون ثبت نام به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان علت شلوغی برخی مراکز واکسیناسیون را حضور شهروندانی عنوان کرد که نه در سامانه سلامت ثبت نام و نه پیامک حضور دریافت کرده اند.

شهروندان بدون ثبت نام به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند

آبتین حیدرزاده با اشاره به شلوغی برخی مراکز تزریق واکسن در شهر رشت، اظهار کرد: علت اصلی این شلوغی مراجعه افرادی است که نه به آنها از پیامک حضور داده شده و نه در سایت سلامت ثبت نام کرده و وقت واکسیناسیون نیز دریافت کرده‌اند معطل می‌شوند.

وی با بیان اینکه تجمع این افراد شده شلوغی محل‌های تزریق واکسن و کندی روند کار برای افراد ثبت نامی شده است، افزود: مهم‌ترین درخواست ما از این افراد مراجعه به سامانه سلامت و ثبت نامه در آن است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه در حال حاضر در شهرها افراد بالای ۷۰ سال و در روستاها بالای ۶۰ در حال انجام واکسیناسیون هستند، گفت: در سطح روستاها تزریق واکسن از طریق تلفن و بهورزان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در مناطق شهری نیز واکسیناسیون از طریق ثبت نام افراد واجد شرایط در سامانه سلامت و نوبت دهی در این سامانه انجام خواهد شد.

حیدرزاده تأکید کرد: شهروندان نگران نباشند واکسیناسیون برای همه افراد واجد شرایط به ترتیب زمان بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها