حسین شریعتمداری: آمریکایی ها در انتخابات ایران حضور دارند

​مدیرمسؤول روزنامه کیهان گفت: نیروهای جبهه انقلاب باید به وحدت برسند که آرا پراکنده نباشد.

حسین شریعتمداری: آمریکایی ها در انتخابات ایران حضور دارند

حسین شریعتمداری صبح امروز در جمع اساتید بسیجی و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: عمدتاً سه جناح در صحنه انتخابات حضور دارند، انقلاب، اصلاحات و آمریکایی‌ها، که در واقع مقامات آمریکایی روی انتخابات ما از چند ماه پیش حساس بودند و حریف می‌خواهد دولت در اختیار کسانی باشد که با آن‌ها هماهنگ است.

وی افزود: نقشه راه دشمن مشخص است و بارها آن را مطرح کرده است، اگر دیدیم از جریانی تعریف می‌کند باید ببینیم با آن دیدگاه هم‌خوانی دارد یا خیر اگر همسو بود یعنی تاکتیکی نیست و واقعیت است.

مدیرمسؤول روزنامه کیهان با اشاره به این که نیروهای جبهه انقلاب باید به وحدت برسند که آرا پراکنده نباشد، تأکید کرد: حضرت آقا فرمودند آدم باید جهاد فکری کند یعنی آدم‌ها باید بین مردم بروند و با آن‌ها صحبت کند، هر قدمی هر چند کوچک حساب می‌شود و این به نوعی جهاد است آقا گفتند جهاد هر اقدامی است که علیه دشمن باشد، با توجه به آیه قرآن این به این خاطر است که این‌ها هیچ سختی و تشنگی و گرسنگی بهشان نمی‌رسد و هیچ وادی را طی نمی‌کنند که کفار را برکنار کنند.

وی اضافه کرد: نکته دیگر این است که گاهی اوقات مخاطب نمی‌تواند پیام را بگیرد یک‌وقت پیام را عوض می‌کنیم و یک‌وقت قالب را عوض می‌کنیم در واقع کار هنرمندانه این است که قالب را عوض کنیم و نه این که محتوای پیام را تغییر دهیم.

منبع: جماران

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • د
    0

    کلا هر کسی تو یکی تاییدش کنی منفور ملته

  • محسن
    0

    بیا آخرش شریعتمداری فهمید. همین پریشب به بایدن گفتم آخه جو تو داری پول میریزی به حساب ما که علیه اینها انتقاد کنیم خب بالاخره میفهمند. مگه یادت نیست گفتی ایران داره توی انتخابات امریکا دخالت میکنه باید هزینش رو بپردازه. میفهمن الان تو میخوای تلافی کنی. گفت نه بابا ((دونت ووری)) بفرما .. دیدی فهمیدن؟؟ حسین شریعتمداری که علم غیب نداره.. باهوشه.. دسترسی دارند به اطلاعات.. البته من به بایدن گفته بودم گفتم آخه نادان این ها به نفع تو دخالت کردند. حالا چی رو میخوای تلافی کنی؟ البته ما وطن فروش ها به این کارها کاری نداریم. پول میگیرم کارمون رو انجام میدیم. ولی به دور از شوخی.. واقعا ای کاش این امریکا و اسرائیل با خاک یکسان بشن. اونوقت خداوکیلی من میخوام ببینم این حاج حسین چه دشمن دیگه ای پیدا میکنه که وقتی میخواد منتقداش رو خفه کنه با آوردن اسم دشمن همه منتقدها رو به اونها نسبت بده تا یکه تازی کنه

  • وحید
    0

    یکی بیاد پیام آخر شما رو توضیح بده !! (قالب و محتوا پیش کش) محیط درج نظرات خواننده ها استیکر نداره ؟!

  • کی
    0

    در 42سال ده تا ریس جمهور در امریکا عوض شد اما اقای شریعتمداری 42ساله فقط یه حرف میزنه خجالت هم خوب چیزیه این صندلی قدرت را بده به جوانترها

  • نسل
    0

    قیافه این چاپلوس را میبینم یاد عمروعاص می افتم

  • مهسا داودی
    0

    چقدر حالم بدشد قیافه این آقارو دیدم .واقعا چهره بدی داره .نچسب وخبیس

  • خسران
    0

    شماکه برای احمدی نژادخودتان کشتین الان چسباندین به این ورژن جدیدان شالله یه روزپشیمان نشویدآقاحسین

  • ورايي
    0

    راى بديد ،راى نديد ،امريكا دخالت بكنه ،يا نكنه ،شريعتمدارى آسمان ريسمان كنه ،يا نكنه ،هشت سال بايد رييسي را رييس جمهوردانست ولا غير،،،،،،،،،،،،، تمام ،،،،،،،،

  • محمد
    0

    کاملا فرمایش جناب شریعتنداری صحیح هست. اتفاقا جبهه عظیم همسو با آمریکا و اسرائیل و ترامپ قمارباز که خود ایشون در همین جبهه قرار دارد، به دلیل نداشتن نامزد قابل ارائه، از نجابت و مهربانی جناب آقای رئیسی سوء استفاده کرده و در نظر دارد با سنگر گرفتن پشت سر ایشون از محو شدن جلو گیری کنند و کرسیهای بیشتری هم برای استبداد طلبی خود دست و پا کنند.

  • m.p
    0

    خدایا خودت مارااز دست این نامردها نجات بده.لعنت به این آمریکا که هرچی میکشیم ازدست اونه.آمریکانبوداین بابا مثلا چی میخواست بگه.42ساله بی عرضگی مدیران مقصرش آمریکاست!!!!!!!!!!!

  • پزشک سهمیه ای
    0

    آو. پس همینه میگید مشارکت 40 درصد است.البته امریکایی منظورفرزندانتون و اقا زاده هاتون هست دیگه که قراره در انتخابات شرکت کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها