محدودیت های کرونایی از پایان هفته در فارس/ تزریق ۳۵ هزار دوز واکسن

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به وضعیت چرخشی ویروس کرونا، محدودیت های کرونا از پایان هفته جاری باید در فارس ایجاد شود و مردم نیز از هرگونه دورهمی خانوادگی پرهیز کنند.

محدودیت های کرونایی از پایان هفته در فارس/ تزریق ۳۵ هزار دوز واکسن

دکتر مهرزاد لطفی در سیصد و سی و یکمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه، خواستار اعمال محدودیت‌های کرونایی در تعطیلات پایان هفته جاری و در راستای پیشگیری از بحران جدید با همکاری مسؤولان ارشد استان شد.

وی اشاره به خطر تجمعات و سفر به عنوان عوامل اصلی انتشار ویروس در سطح جامعه، از مردم خواست تا ضمن خودداری از سفر در تعطیلات پایان هفته و پرهیز از هرگونه دورهمی خانوادگی، در کاهش چرخه‌های انتقال این بیماری همکاری و مشارکت داشته باشند تا بتوانیم کنترل مناسبی بر روند شیوع ویروس در استان داشته باشیم.

دکتر لطفی از تزریق نزدیک به ۳۵ هزار دوز واکسن در پایان هفته گذشته به همت تیم واکسیناسیون کووید ۱۹ در دانشگاه خبر داد و با اعلام اینکه این آمار در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بیشترین تعداد تزریق در یک روز بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور بوده است، از برنامه ریزی مدیران، تیم فعال واکسیناسیون کووید ۱۹ در دانشگاه و رؤسای شبکه‌های بهداشت و درمان استان برای این اقدام بی نظیر قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه در ادامه ضمن بررسی آمار نمونه‌های انجام شده آزمایش طی روز گذشته تاکنون در فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی ویروس پرداخت.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها