استاندار سمنان:

تجمع انتخاباتی ممنوع است

استاندار سمنان با بیان اینکه برپایی هر گونه اجتماعی را به‌ منظور تبلیغات انتخاباتی در فضاهای بسته ممنوع است گفت: باید این امر با رعایت بر اساس دستورالعمل ابلاغی و با لحاظ رنگ‌بندی‌ها برگزار شود.

تجمع انتخاباتی ممنوع است

علیرضا آشناگر در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه برگزاری جلسه همزمان ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا که در سالن یادگار امام (ره) برگزار شد اظهار داشت: استان سمنان بر اساس جدیدترین وضعیت رنگ‌بندی‌ها دارای 2 شهرستان زرد رنگ و 6 شهرستان نارنجی‌ رنگ است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرستان‌های میامی و سرخه در وضعیت زرد و سمنان، مهدی‌شهر، آرادان، گرمسار، شاهرود و دامغان در وضعیت نارنجی‌ قرار دارند گفت: اعمال محدودیت‌های کرونایی بر این اساس انجام می‌شود.

استاندار سمنان تأکید کرد: برای مقابله با شیوع کرونا با توجه به تعطیلی پیش‌رو در روزهای چهاردهم و پانزدهم خردادماه از روز دوازدهم خردادماه تا 17 خردادماه ممنوعیت تردد استانی با جدیت اعمال می‌شود.

آشناگر گفت: تردد بین استانی باید با جدیت هر چه تمام‌تر در این بازه زمانی کنترل و رصد شود و با متخلفان از این مصوبه برخورد شود.

وی در مورد ادامه روند واکسیناسیون کرونا در استان سمنان گفت: این موضوع بر اساس سند ملی واکسیناسیون در چارچوب‌های تعیین شده در این استان در حال انجام است.

استاندار سمنان در ادامه به موضوع انتخابات و تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: تبلیغات انتخاباتی باید بر اساس وضعیت رنگ‌بندی شیوع کرونا انجام شود.

وی برپایی هر گونه اجتماعی را به‌ منظور تبلیغات انتخاباتی در استان در فضاهای بسته ممنوع اعلام کرد و گفت: باید این امر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری‌های اجتماعی، بر اساس دستورالعمل ابلاغی و با لحاظ رنگ‌بندی‌ها انجام شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها