اعلام ویژه برنامه‌ های دهه کرامت در فارس

دبیر اجرایی شورای بزرگداشت دهه کرامت فارس در یک کنفرانس خبری ویژه برنامه‌ های دهه کرامت استان با محوریت امین ولایت را تشریح کرد.

اعلام ویژه برنامه‌ های دهه کرامت در فارس

حجت الاسلام حسین امیدی در جمع خبرنگاران بیان کرد: ویژه برنامه‌های دهه کرامت با محوریت قرار دادن احمد ابن موسی شاه‌ چراغ (ع) در استان فارس برگزار می‌شود.

او با اشاره به تشکیل هشت کمیته برای گرامیداشت دهه کرامت در فارس، افزود: هم اینک این کمیت‌ ها فعال شده و با برنامه ریزی هستند.

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد فارس ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده از ٣٢ دستگاهی که در کارگروه دهه کرامت عضویت دارند تبدیل به ٨ کمیته شده‌اند و مصوباتی که قرار است در این کمیته‌ها تصویب شود پس از نهایی شدن در اختیار استانداری قرار خواهد گرفت و به زودی منتشر می‌شود.

او با یادآوری مجدد این نکته که گرامیداشت جایگاه و مقام احمد ابن موسی (ع) خواهد بود، گفت: هنوز برخی از هم استانی‌ها شناخت جامعی در خصوص جایگاه و فضائل این امام زاده واجب‌التعظیم ندارند.

به گفته امیدی، دیدار با خانواده‌های معظم شهداء، جانبازان و آزادگان به ویژه شهدای مدافع حرم، برگزاری محفل‌های قرآنی، تکریم ایتام به تأسی از امام رئوف (ع)، اجرای مسابقات فرهنگی و هنری نظیر کتابخوانی، خوشنویسی، طراحی و... با موضوعات دهه کرامت در فضای مجازی و جلسات ختم قرآن و ختم صلوات هدیه به پیشگاه نورانی امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در فضای مجازی به میزبانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: یکی از مطالباتی که در استان فارس وجود دارد این است که اطلاع رسانی در دهه کرامت توسط ارکان مختلف جامعه انجام شود و بتوان با استفاده از ظرفیت‌های موجود رسانه‌ای در فارس و همچنین بهره برداری از ظرفیت روابط عمومی‌های استان، نسبت به اطلاع رسانی جامع در این دهه اقدام کرد.

امیدی اضافه کرد: در دهه کرامت مقرر شده تا در ١٢٠٠ مسجد استان فارس و با استفاده از ظرفیت ١٠٠ هزار جوان مسجدی برنامه‌های دهه کرامت اجرایی و برگزار شود.

دبیر اجرایی شورای بزرگداشت دهه کرامت فارس تاکید کرد: فضاسازی مناسب اداری با نصب بنر و آذین بندی، درج جملات بر سربرگ‌های اداری و مکاتبات و اطلاع رسانی برنامه‌های دهه کرامت از جمله اموری است که روابط عمومی‌ها می‌توانند در کنار سایر اقدامات دیگر انجام دهند.

امیدی گفت: جشن‌های مردمی به مناسبت‌های میلاد حضرت معصومه (س)، ولادت امام رضا (ع) و بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در ایام دهه کرامت از اول تا یازدهم ذیقعده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    عجب آب وهوایی داره شیراز. عجب شاهچراغی داره شیراز

  • کاربر ناشناس
    0

    بسیج مردمی برای موادفروشان ودزدان معتادتشکیل دهیدآرامش ندارندمردم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها