معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه خبر داد:

تفاهم‌ نامه ایجاد شبکه 5G میان فولاد مبارکه و ایرانسل امضا خواهد شد

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه گفت: به منظور اجرای طرح تحول دیجیتال در شرکت فولاد مبارکه، تفاهم نامه ایجاد شبکه 5G میان مدیران عامل دو شرکت فولاد مبارکه و ایرانسل امضا خواهد شد.

تفاهم‌ نامه ایجاد شبکه 5G میان فولاد مبارکه و ایرانسل امضا خواهد شد

سید مهدی نقوی درباره جزئیات تفاهم نامه شرکت فولاد مبارکه با اپراتور ایرانسل امروز شنبه اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه سال گذشته برنامه‌ای 5 ساله جهت هوشمندسازی خود تعریف کرده و در تلاش است تا با اجرای این برنامه به شرکتی هوشمند مبتنی بر نسل چهارم اقتصادی یعنی همان I 4.0 تبدیل شود.

وی افزود: یکی از ابعاد نسل چهارم تحول دیجیتال هوشمندی کارخانجات است به همین دلیل رهنگاشتی به منظور دستیابی به این هدف در افق 1404 طراحی کرده و در دست اجرا دارد؛ از مهمترین الزامات ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی برای یک کارخانه هوشمند است.

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه ادامه داد: از آنجا که رکن اساسی تحول دیجیتال، داده و اطلاعات است و انتقال اطلاعات با سرعتی بسیار بالا و کیفیت مطلوب نقش اساسی در آن بازی می‌کند لذا متولیان مخابرات و ارتباطات در فولاد مبارکه ایجاد این زیرساخت حیاتی یعنی نسل پنجم ارتباطات یا اصطلاحا نسل صنعتی ارتباطات را دستور کار قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: در تاریخ 8 خرداد سال جاری تفاهم‌نامه‌ای جهت ایجاد زیرساخت شبکه نسل پنجم توسط مدیران عامل فولاد مبارکه و ایرانسل به امضا خواهد رسید که این اقدام در حوزه صنعت ایران برای اولین بار رخ خواهد داد. شایان ذکر است این پوشش ارتباطی به عنوان سومین ساختار موجود در کشور پس از تهران و شیراز ، در شرکت فولاد مبارکه به عنوان اولین شرکت صنعتی در کل کشور ایجاد خواهد شد.

امضای قراداد هوشمندسازی حمل سرباره در شرکت فولاد مبارکه

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: همچنین در این روز در راستای تحقق پروژه‌های فولاد+22 که در سال گذشته توسط مدیرعامل محترم شرکت کلید خورده است، اولین فاز هوشمندسازی لجستیک، قرارداد اجرایی توسط شرکت ایرانسل و ایریسا امضا خواهد شد.

این قرارداد مربوط به هوشمندسازی حمل سرباره در شرکت فولاد مبارکه به عنوان یکی از 22 پروژه این طرح است. تاکنون کنترل، برنامه‌ریزی و اجرای حمل سرباره‌ها اپراتور محور بوده و توسط نیروی انسانی انجام می‌شود بنابراین در تلاش هستیم هوشمندسازی فولاد مبارکه را با استفاده از فرایندهای نوظهور اجرایی کنیم.

منبع: شرکت فولاد مبارکه اصفهان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها