رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه:

ارائه سند ملی آمایش از سوی نوبخت به مقام معظم رهبری/ نامزدها بجای شعارهای تبلیغاتی بگویند برنامه‌هایشان چه نسبتی با سند ملی آمایش دارد؟

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه از ارائه سند ملی آمایش از سوی محمدباقر ننوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه به مقام معظم رهبری خبر داد.

ارائه سند ملی آمایش از سوی نوبخت به مقام معظم رهبری/ نامزدها بجای شعارهای تبلیغاتی بگویند برنامه‌هایشان چه نسبتی با سند ملی آمایش دارد؟

نسرین وزیری در دومین نشست خبری-تحلیلی ارائه گزارش عملکرد ۸ ساله این سازمان، گفت: سند ملی آمایش اسفند ۹۹ به تصویب شورای عالی آمایش سرزمین رسید که میراثی ماندگار از دولت تدبیر و امید برای آیندگان است.

این سند تا کنون در جلسات دولت، کمیسیون‌های مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی تشریح شده و هفته گذشته در نامه‌ای از سوی دکتر نوبخت به مقام معظم رهبری ارائه شده است.

نه تنها برنامه‌های توسعه و بودجه‌های سنواتی بلکه تمامی برنامه‌های ملی و منطقه‌ای باید به پشتوانه و در چارچوب این سند اجرایی شود.

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری شایسته است نامزدها اعلام کنند برنامه‌هایشان چه نسبتی با این سند دارد و چشم تیزبین نهادهای نظارتی و افکارعمومی نیز برنامه‌ها را با این سند تطبیق دهد تا فارغ از شعار‌های تبلیغاتی اعم از پرداخت فلان قدر یارانه و وام و .... چگونه در راستای تحقق تصویر ایران در افق ۱۴۲۵ گام برخواهند داشت.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها