سگ گرسنه صاحبش را خورد

مردی به علت بیماری دیابت جان خود را در خانه اش از دست داد و سگش که چند روز گرسنه مانده بود مجبور شد جسد صاحب خود را بخورد.

سگ گرسنه صاحبش را خورد

پس از 10 روز بی خبری از یک مرد 62 ساله کانادایی به نام "گلن پاتینسون"،همسایگان آن پلیس را از ناپدید شدن همسایه خود خبردار می نمایند و که مدتی پس از این اطلاع رسانی تیم پلیس و اورژانس در مقابل درب خانه قرار می گیرند.


بعد از زدن بسیار زیاد زنگ خانه و باز نشدن در خانه ، پلیس تصمیم به باز کردن درب خانه می نماید که پس از وارد شدن به خانه با اتفاقی دردناک و وحشتناک روبرو شدند.

تیم پلیس پس از منتظر ماندن در بیرون خانه مرد 62 ساله،تصمیم به ورود به خانه او می گیرد و پس از باز کردن درب خانه برای کشف اطلاعات بیشتر از این آقای مسن، شروع به گشتن خانه می کنند که ناگهان جسد خورده شده آنرا در خانه اش ، در حالیکه خون در اطراف لب های سگ او خشک شده بود،پیدا کردند.

پس از مشاهده این صحنه ناگوار برخی از ماموران حاضر در صحنه اظهار نظر کردند که وی توسط سگ خود کشته و خورده است و اما آنها بر این موضوع معتقد نبودند و برای کسب اطلاعات بیشتر،جسد را به پزشکی قانونی منتقل نمودند.


پس از تحقیقات پزشکی قانونی بر روی جسد مرد مسن 62 ساله،متوجه شدند که وی به بیماری دیابت مبتلا بوده و تنها علت مرگ وی بیماری اش بوده و هیچ حمله ایی به او نشده است.

طبق گفته همسایه های این مرد مسن با سگ خود تنها در خانه زندگی می کرد و به همین دلیل هر شب برای پیاده روی با سگ خودش به بیرون از خانه میرفتند و همیشه از علاقه خودش نسبت به سگش تعریف می کرد اما مشاهده این اتفاق کمی دردناک بود که توسط سگ خود خورده شده است.


پلیس نیز پس از مدتی جستجو و دریافت نتیجه بیمارستان این چنین گفت:"این مرد دارای مرگ طبیعی بوده و هیچ حمله ایی قبل از مرگ به او نشده است و تنها علت خورده شدنش توسط سگ اهلی خودش،کمبود غذای حیوانش در خانه بوده که سگ را مجبور به خوردن گوشت بدن صاحبش کرده بود.همچنین ما برای تشییع پیکر او خانواده اش را مطلع کرده ایم تا این مرد مسن 62 ساله را دفن نمایند".

منبع: برنا

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • وحید
    0

    میگن طرف سگ خور شده دقیقا اینه .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها