پناهیان: کشور عقب افتاده‌ای مانند آمریکا، برای پرشور شدن انتخابات نیازمند رویکردهای هیجانی است/ این انتخابات بر اثر یک هیجان کاذب پررونق نمی‌شود

حجت الاسلام پناهیان گفت: در کشور عقب افتاده‌ای مانند آمریکا، برای پرشور شدن انتخابات نیازمند رویکردهای هیجانی هستند، بنابراین افرادی مثل بایدن و ترامپ هرچه از دهانشان درمی‌آید بهم می‌گویند.

پناهیان: کشور عقب افتاده‌ای مانند آمریکا، برای پرشور شدن انتخابات نیازمند رویکردهای هیجانی است/ این انتخابات بر اثر یک هیجان کاذب پررونق نمی‌شود

اجتماع رأی اولی‌ها؛ نسل نو، ایران نو به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه و هیأت رزمندگان اسلام عصر امروز جمعه هفتم خردادماه در میدان آیینی امام حسین علیه‌السلام برگزار شد.

احساس مسئولیت از ویژگی‌های انسان است

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان سخنران مذهبی در این مراسم با اشاره به اینکه احساس مسئولیت از ویژگی‌های انسان است اظهار داشت: باقی موجودات احساس مسئولیت غریزی دارند و اگر کاری نیز نسبت به فرزندان خود انجام می‌دهند از روی غریزه است. این ویژگی در سطح انسان‌ها عمیق‌تر است اما نباید اجازه دهیم این احساس مسئولیت در وجود ما در سطح غریزه باقی بماند.

وی ادامه داد: احساس مسئولیت برای این است که انسان خود را مسئول بداند تا در زندگی به اعلی درجه برسد. برخی از دیگران توقع دارند تا کاری انجام دهند که آنها رشد کنند، چنین افرادی احساس مسئولیت در روح و اندیشه‌شان شکل نمی‌گیرد.

کدام بچه‌ها در آینده احساس مسئولیت دارند؟

پناهیان با بیان اینکه ابعاد احساس مسئولیت نسبت به خود، اطرافیان و جامعه است که بسیار مهم است، گفت: بچه‌هایی در آینده موفق هستند که در سنین کم نسبت به خانواده احساس مسئولیت داشته باشند و به صورت خودجوش، کاری انجام دهند تا باری از دوش خانواده برداشته شود. اگر خانواده‌ای بچه‌اش این ویژگی را نداشت یا خوب تربیت نکرده است و یا او را به مدرسه خوبی نفرستاده است.

چرا باید حضور برخی نامزدهای مثل خروس جنگی موجب پرشوری انتخابات شود؟

این سخنران مذهبی با اشاره به اینکه تمام افرادی که در انتخابات خوب عمل می‌کنند احساس مسئولیت کافی را دارند و خوب بار آورده شده‌اند، گفت: جلسه امروز از سر احساس مسئولیت برگزار شده است و حاضران نیز به همین دلیل حضور پیدا کردند تا گفتگو کنند تا چه کنش و عملی در انتخابات داشته باشند. اگر افراد جامعه نسبت به خود و اطرافیان احساس مسئولیت داشته باشند، انتخابات خوبی را شاهد خواهیم بود. این روزها برخی می‌گویند که فلان نامزدها رد صلاحیت شده‌اند، بنابراین مشارکت کم می‌شود، در صورتی که چرا باید حضور برخی نامزدها که مثل خروس جنگی به نامزدهای دیگر می‌پریدند و به یکدیگر بی‌ادبی می‌کردند، موجب رونق انتخابات شود. امروز افرادی در معرض رأی مردم قرار گرفته‌اند که می‌توانند مثل آدم برنامه‌های خود را به مردم ارائه کنند و اهداف خود را تبیین کرده و سطح اگاهی مردم را برای حضور در انتخابات و رأی صحیح بالا ببرند.

وی افزود: زمانی که شما بنا دارید برای فرزند خود مدرسه‌ای انتخاب کنید، آیا لازم است مدیران مدارس مانند نامزدهای دوره‌های قبل انتخابات به یکدیگر توهین کنند تا شما یکی را انتخاب کنید؟ یا اینکه باید بسیار آرام برنامه‌های خود را برای دانش‌آموزان ارائه کنند تا مدرسه را انتخاب کنید. البته مدیران مدارس به قدری فرهیخته هستند که اگر درباره مدرسه‌ای دیگر هم از آنها سوال کنید نفی و رد نمی‌کنند و با راهنمایی لازم شما را به سمت انتخاب صحیح هدایت می‌کنند.

پناهیان گفت: در کشور عقب افتاده‌ای مانند آمریکا، برای پرشور شدن انتخابات نیازمند رویکردهای هیجانی هستند، بنابراین افرادی مثل بایدن و ترامپ هرچه از دهانشان درمی‌آید بهم می‌گویند. البته در اثر آن سیاست‌مدارانی هم روی کار می‌آیند که میلیون‌ها نفر را می‌کشند. برخی تلاش دارند در ایران نیز این رویکردها جابیفتد اما ما نیازی نداریم چون مردم احساس مسئولیت نسبت به جامعه خود دارند.

چرا برخی گروه‌ها نامزدی در میان افراد نهایی ندارند؟

این سخنران مذهبی افزود: برخی می‌گویند که فلان فرقه سیاسی نماینده‌ای در میان کاندیداهای انتخابات ندارند که البته ای کاش داشت، اما افرادی که برای انتخابات نامزد شده بودند، حامیان و بانیان وضع موجود بودند و براساس نظرسنجی‌ها نیز رأیی میان مردم نداشتند، زیرا مردم به دنبال تغییر وضع موجود و تحول هستند.

وی با بیان اینکه افرادی که امروز تایید صلاحیت شده‌اند، دوست دارند وضع موجود را تغییر دهند، تصریح کرد: در این انتخابات احتمالا نامزدها همچون خروس جنگی بهم نخواهند پرید و انتخابات بر اثر یک هیجان کاذب بنا نیست پررونق شود. برای رونق‌دار شدن انتخابات امسال نیازمند احساس مسئولیت مردم هستیم.

رییس جمهور بعدی نباید رای پایین داشته باشد چون بنای تحول دارد

پناهیان گفت: البته باید بدانیم فردی که انتخاب می‌شود و بنای تحول دارد اگر میزان رأی‌اش کم باشد، همین بانیان وضع موجود زبانشان دراز خواهد شد، بنابراین حضور هرچه بیشتر در انتخابات مهم است. شما در انتخابات یک رئیس جمهور انتخاب نمی‌کنید بلکه به تمام وزراء، مدیران کل و مسئولان بعدی دولت رأی می‌دهید و حتی نوع کار کردن کارمندان را هم انتخاب می‌کنید، زیرا یک انتخاب بد می‌تواند منجر به کم‌کاری کارمندان و یا حتی نعوذ بالله رشوه گرفتن آنها شود. یک رئیس جمهور قوی، با برنامه و پاکدست می‌تواند تحول را در کشور ایجاد کند.

این سخنران مذهبی گفت: اگر رئیس جمهور بعدی رأی‌اش کم باشد مورد تضعیف بانیان وضع موجود و حتی مدیران میانی که موجب تعطیلی کارخانه‌ها شده‌اند قرار می‌گیرد. ما کارمند و مدیران میانی دلسوز زیاد داریم، اما رئیس جمهور قوی می‌خواهند تا پای کار بیاید.

برای چه کسی رأی دهیم، غلط است

وی با بیان اینکه احساس مسئولیت را باید مبنای انتخاباتی خود قرار دهیم، تصریح کرد: این روزها در فضای مجازی تبلیغ می‌شود که برای چه کسی رأی دهیم؟ من جوانان را به خاطرات شهدا ارجاع می‌دهم. آنها روزی خون خود را فدا کردند، اما نگفتند برای چه کسی خون می‌دهیم. در آن زمان حتی در جبهه‌ها کارشکنی می‌شد و مدیران دولتی کم کاری می‌کردند اما شهدا کار خود را می‌کردند.

پناهیان افزود: شهید قاسم سلیمانی که سیدالشهدای مقاومت بود، جانش را کف دست گرفت، در حالی که به دنبال تحویل گرفته شدن نبود و حتی می‌دانست غریب به شهادت خواهد رسید. نیمی از رزمنده‌های مدافع حرم زمانی که به شهادت رسیدند، از قبل به آنها گفته شده بود در ایران نامی از آنها برده نخواهد شد، زیرا بنا نبود خبری از حضور ایران در جنگ سوریه منعکس شود، اما آنها در غربت جان دادند و نگفتند برای چه کسی جان می‌دهیم.

احساس مسئولیت دیگران را ترغیب کنید

این سخنران مذهبی با بیان اینکه جوانان باید احساس مسئولیت خود را برای شرکت در انتخابات به خانواده هم منتقل کنند اظهار داشت: جوانان در مقابل خانواده و دیگران با منطقی زیبا وارد بحث شوند و آنها را براساس احساس مسئولیت نسبت به رأی دادن دعوت و تشویق کنند. شور انتخابات امسال بر دوش نامزدهای خروس جنگی نیست، بلکه با احساس مسئولیت باید انتخابات را پرشور کرد.

وی گفت: این روزها تمام شبکه‌های ماهواره‌ای و دشمنان از آل سعود و رژیم صهیونیستی گرفته، پیام می‌دهند که رأی ندهید. باید ببینیم در روز انتخابات ما حرف آل سعود و اسرائیل کودک‌کش را گوش می‌دهیم یا با احساس مسئولیت خود پای صندوق آرا می‌آییم.

در ادامه این مراسم محمدحسین حدادیان، حسین طاهری و گروه سرود ابناءالحسن به شعرخوانی در خصوص انتخابات پرداختند.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 190
  • کاربر ناشناس
    0

    خدا ازتون نگذره که مردم نون شب ندارن

    نظرات شما -
    • محمدی
      0

      امام عظیم الشان ره: آنهایی که خواب آمریکا را می بینند خدا بیدارشان کند.

  • ممد
    0

    فقط پناه میبرم به خدا !!!

  • کاربر ناشناس
    0

    امریکا عقب افتاده ...؟آدم خنده اش میگیره

  • کاربر ناشناس
    0

    دادا خواب زده نشدی اصلا امریکا رفتی ی برو خواهشن

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      تمام بچه هاشون اونجا ساكنن. از منو تو هم بهتر ميدونه !!!

  • رضا
    0

    نمردیمو معنی کشور عقب افتاده را هم فهمیدیم،اگه اونا عقب افتاده اند ما چی هستیم پس؟

    نظرات شما -
    • m
      0

      آخه هيچ كشوري تو دنيا مثل ايران پيشرفته نيست!!!! اول ماپيشرفته هستيم بعد سوريه

  • حمار ایرانی
    0

    کاملا درست فرمودی برادر عزیزم

    نظرات شما -
    • اسب سوار
      0

      شما که حماری بایدم از ایشان تعریف بفرمایی خخخخخ

  • گربه نره
    0

    الا يا ايها الساقي

  • 0

    بروووووو برووووو برووووو بروووو تو رو به قران برو.تو رو به دینی که داری،برووووو.عجب رویی دارید.عجب رویی داریددددد.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      عزیزم پیشرفته بودن فقط به فناوری و اقتصاد نیست. به اخلاق و انسانیت هم هست. شما جواب منطقی داری حرفتو بزن.

    • ن
      0

      بله انسانيتي كه دخترامون تو مشهد غرق فحشا،‌جوان هامون در كل كشور تو بيكاري و بدبختي، مردمون افسرده و بي پول بدون اميدي به آينده، اما مسولينمون در كمال آرامش در حال حرف زدن و گردن كلفت كردن. فكر كنم منطقي بود.

    • به علی
      0

      خیلی ایرانی ها اخلاق و منطق دارند؟ایرانی ها خیلی انسانیت دارند؟بهتره یه سر به بازار تهران اصفهان تبریز مشهد شیراز،بورس،شرکت ها،مردم و ... بزنید.آن وقت می فهمید که ایرانی جماعت یعنی چی.راستش را بخواهید ما خاورمیانه ای ها مردمی بی عار هستیم که در عین کار نکردن و خواستن تفریح بسیار،پول زیاد می خواهیم.هیچ جا این طوری نیست.

  • بچه ابودان
    0

    داداش پناهیان چی زدی فازت چیه

  • کاربر ناشناس
    0

    کشور پیشرفته ای مثل ما هم دنبال هر کردن مردم

  • احمد
    0

    مناظره دو کاندیدای ریاست جمهوری در آمریکا از لحاظ اخلاقی بسیار عقب افتاده بود ولی سایت خبر فوری از انتخاب این تیتر منظور دیگری دارد.

    نظرات شما -
    • سیدامیر
      0

      مناظره کوتوله دجال با رقبایش خیلی متمدنانه بود؟اون مردک که همه مرزهارو ردکرد هرچه بی ابرویی بود انجام داد،چرا از اون ایراد نگرفتین ؟اخوند درباری پناهیان به تو میگویم حنایتان دیگر رنگ ندارد خدالعنتت کنه خبرفوری اگر مثل پیامهای دیگم نشر ندی

  • امیر
    0

    رای بی رای .بر لج شما شده رای نمی دهیم

  • جانم فدای عدالت علوی ، آرزومند عدالت علوی
    0

    کاش ی مدت میودی توی جنوب شهر و بین قشر ضعیف و مستضعف و درد مند ، زندگی میکردی ، تا بجای حرف درد مردم رو از نزدیک ی کوچولو لمس که نه ، فقط از نزدیک کمی میدیدی ، آقای واعظ ،!!!!!!

  • امین .م
    0

    عقب افتاده؟؟؟ آمریکا عقب افتاده؟؟ خخخخخخ

    نظرات شما -
    • Ali
      0

      این همه که شما از عقب افتاده خوندن آمریکا حرص میخوری خود آمریکایی ها اینجوری غیرت ندارن. مبنای پیشرفته بودن یک کشور قدرت نظامی، سیاسی و نظامیه؟ اونجوری باشه هیتلر هم پیشرفته بده و بقیه آدمای زمون خودش عقب افتاده

    • ناشناس
      0

      مبناي پيشرفت كشور رفاه و آسايش و قدرت خريد و امنيت اقتصادي مردمه كه ما هم فراووووووان فراووووان نداريم.

  • زرد
    0

    وای کشور عقب افتاده آمریکا!!!! و کشور پیشرفته اعلمستان!!!! آفرین بر این داماد و اون داماد و اون داماد اختلاسگر

  • عقب نگه داشته شده
    0

    خدایامارا از جهل ونادانی بی خردی که موجب سو استفاده حاکمان شده نجات بده خدایا خدایا کاری بکن ما دستمان از همه چیز کوتاه شده ما گرفتار شده ایم نه راه برگشتن داریم نه راهی برای آینده

    نظرات شما -
    • نادر
      0

      آمین ، امیدوارم خدا بشنوه.

  • ایران اسلامی
    0

    کشور عقب افتاده ای مانند آمریکا؟!

  • ناشناس
    0

    همان کشور عقب افتاده ای که میگی بچه های خیلی از مسولین مملکت مقیم انجاند و بعضی از مسولین دلشان انجاست مردم را اینقدر نادان فرض نکن

  • سعید
    0

    وای خدا به دادمان برسه آمریکای عقب افتاده!

  • پناهیان
    0

    برای شما دیگه چیزی نیست .....که بیایی به کسی بد یا شما تت کنی .دهن شما را بستن تا خیلی گناه نکنی

  • با ادب
    0

    فقط ساکت باش، محترمانه گفتم که منتشر کنید

  • یکی از مردم
    0

    فلج مغزی که درمان نداره! کشور عقب افتاده درمان خواهد شد بخصوص آمریکا!!!! ولی نگران کشوری هستم که این فلجهای مغزی دارند ادارش میکنن!!!!

  • مورچه
    0

    اسراییل والسعودخرکی هستن درد وفقر وفرودستی روبا پوست واستخوانمان داریم حس میکنیم بخودنگاه نکن خانه انچنانی کادوگرفتی ۷۰میلیون ایرانی فرودست با مشکلات مسکن گرانی بیکاری داشتن فرزنددانشجو یاسرباز ویاگرانی هرنوع اذوغه وچابجایی مسکن دسته وپنچه نرم میکنیم .توچقد خودخواه هستی توقع رای از فرودستان داری نه نه نه رای بی رای ب انتصابات ۲۸ خرداد درخانه میمانیم بروکارکن مفتخور نظام ۴۳ساله بما مردم بدکاره پول فروش ثروت ملی رامیگم .خودتان را بخواب نزنید اخوند نظام

  • حمار ایرانی
    0

    حق با برادر عزیزم حاج آقا پناهیان

    نظرات شما -
    • را
      0

      آنهایی که منفی دادن یک نگاهی هم به اسم کاربری دوستمان می کردن خیلی ها دچار سوءتفاهم شدن

    • احمد اندروژ
      0

      برادر توه تو دیگه چی هستی !!!!!!!!!!

  • امیر
    0

    پناهیان... خیلی رو داری.... برو آپارتمان هدیه ای رو تحویل بیت المال بده.

    نظرات شما -
    • Ali
      0

      این آپارتمان رو هم از رو رسانه های تخریبچی که هیچ جوابی ندارن و به جاش تخریب وتهمت میزنن خوندی؟؟

    • ناشناس
      0

      نخونده ديده

  • احمد
    0

    یکی به این استادتون بگه اگه اینها بانی وضع موجود هستند و رایی بین مردم ندارن، چرا رد صلاحیت کردینشون؟ باهوش جان تایید می کردی و رایی نمی آوردن .... به همین سادگی

  • سلام
    0

    درود بر شرفت جناب پناهیان ........شما خار چشم وطن فروشان هستید

    نظرات شما -
    • یه ایرانی
      0

      جالبه ؟؟؟ شماها به غیر از مشکلات دیگه سواد هم ندارید بیشتر از 80درصد مردم ایران با حساب شما وطن فروشند!!!! و شما ایرانی اصیل و نگران ایران هستید!!!!

    • وطن پرست
      0

      ماهمه ملت ایرانیم وطن فروش تو و اون دزدهایی که بنام اسلام ایران نابود کردن

    • ممد
      0

      آخه چشمم، بی انصاف یک کم آروم تر

    • پدر ناشناس
      0

      خبر فوری هم یه چند وقت یه بار از این تیترها میزنه که یه مقدار دق و دلی افراد با فحش دادن خالی بشه ...یه روز پناهیان یه روز هم علم الهدی

    • ممد
      0

      سلام چرت نگو

    • Ali
      0

      ممد جون سلام دادنت چی بود چرت نگو چی بود، مبنای پیشرفته بودن فقط به فناوری و اقتصاد نیست به اخلاق هم هست.

    • ممد
      0

      Ali ,,, جان اون سلام به شخص سلام بود بعدش چرت میگه خوب!

    • ناشناس
      0

      پيشرفت هم به اخلاقه هم فهم و شعور، كسي رو كه بي ربط حرف مي زنه بايد بي ربط و مثل خودش بهش فهموند

  • انتصابات
    0

    خوب با دمتون گردو میشکنید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      قلندر بیداراست منتظریم

  • ایرانی
    0

    ای خدا مارو هم مثل آمریکا عقب افتاده بکن

  • mohammad
    0

    با این حرفش که میگه نامزدها باید مثل آدم برنامه خود را ارائه دهند و اینکه بانیان وضع موجود در بین مردم رایی نداشتند و مردم خواهان تغییر هستن موافقم.

    نظرات شما -
    • ب محمد
      0

      خیلی برای خودم متاسفم که شما عربزادهگان در کشورم ایران رخنه کردید

    • mohammad
      0

      اولا که احترام خودتو نگهدار من یه کرد مرزنشین هستم دومن گفتی کشورم ایران ، کشور ایران قومیت ها و سلایق مختلفی داره همین عربی که میگی بخشی ازشون در خوزشتان زندگی میکنن و هویت ایرانی دارن ، سومن شما فاز وطن دوستیت گل نکنه که ما مرزنشین ها حراست از مرزها رو به عهده داریم و پدرانمون بابت این خاک خوشنون ریخته شده ، چهارمن از صبح تا شب توی این سایت با امثال تو سر و کله میزنم که ما وطن دوست ها رو ساندیس خور و کاسب تحریم صدا میزنید تازه ادعای وطن دوستی هم میکنید ولی فقط حرف میزنید الان هم جنابعالی مارو عرب زاده خطاب میکنی. جهت اطلاع جنابعالی بگم که یک چهارم جمعیت جهان مسلمان هستن الان همه ی اینا عرب زادن؟!!! برو بچه برو یکم دانشتو ببر بالا که این طوری خودتو ضایع نکنی.

    • Ali
      0

      آقای ب محمد مگه زمون نژاد پرستی و آپارتاید و برداری 100 سال پیش این آمریکای پیشرفته ایم که اینجوری صحبت می‌کنید؟؟

    • ب علی
      0

      معلوم شدشماهم عربزاده هستی بزودی بایداز کشورم دیپرت بشین

    • mohammad
      0

      من و امثال علی پای کشورمون وایسادیم این شما هستید که به زودی دیپورت میشید منافقین آلبانی نشین راستی چیشد جواب منو ندادی؟ آها چون جواب دندان شکنی بود و چیزی برای گفتن نداری؟ در ضمن عرب ایرانی هم داریم و درضمن هرکی حرف حق بگه عرب زادس؟خخخخخ

  • لام
    0

    امریکا عقب مانده ما پیشرفته خخخ

  • مجید
    0

    چرا شما فقط می فهمید ؟ آیا مردم هیجانی انقلاب کردن ؟ آیا مردم هیجانی جنگیدن و شهید دادن ؟ چرا شما یک طرف هستید و مردم طرف دیگر؟ انحراف چه شکلی ؟

  • احمدی
    0

    اونایی که تو انتخابات میزنن میرقصن و به توهم بعضی ها شور انتخابات رو بالا میبرن خیلی هاشون جمعه یادشون میرفت انتخاباته

  • احمد
    0

    بزرگترین فلاکت انقلاب الان اینه که جای دکترین انقلاب که مطهری و رجایی بود رو پناهیان و رائفی پور و حسن عباسی گرفتن ... دیگه بلا بزرگتر از این؟

  • رضا..
    0

    خداوکیلی اگه ملت شما را نخواهند باید چکار کنند؟؟

  • 0

    خبر فوری چرا پیام منو چاپ نکردی؟؟؟

  • نادر
    0

    واقعن خیلی بی‌شرمی و بی‌حیایی میخاد که بگی کشور عقب افتاده آمریکا!!!! مغز آدم از درک جفنگیات اینا هنگ می‌کنه.

  • امیر
    0

    آمریکا ی عقب افتاده ...فکر کنید ...آدم از درونش میسوزه

  • سید علی میرافضلی
    0

    آقایی آخوندی که نمیدونم اسمت چیه شماها عادت دارید به ظاهرسازی و عوام فریبی حالا گیرم که این انتخابات هم مردم بیان و رای بدن ولی والله بخداقسم بقران قسم این نشانه رضایت و تایید نیست. چون همه شماها سواره هستید اصلا خبری از پیاده ندارید و نمیتونید بفهمید..... و فقط شعار میدید و حرف میزنید

  • بی مقدار
    0

    حالا حضور ناچیز مردم درپای صندوق های رای خرداد را با بهانه قراردادن کلماتی مثل هیجانی وانتخابات آمریکااین کشورعقب افتاده مستمسکی برای خودتان قرار دهید جل الله تعالی

  • کاربر ناشناس
    0

    بخدا با ان خانه هدیه خیلی رو داری دوباره سر و صدا میکنی

  • ملول
    0

    حداقل انقدر مرد باش طوری عمل کن اخوندای نسل بعد یه نون مفتی گیرشون بیاد

  • ت
    0

    جدیدا توهم میزنی

  • محسن
    0

    امثال پناهیان و ازغندی و عباسی و رائفی پور باعث عقب ماندگی ایران هستن.

    نظرات شما -
    • زرگانی
      0

      محسن جان سلام!..درسته میفرمایید...امثال شهرام جزایری،بابک زنجانی،خاوری،طبری،کرباسچی ،م.جهانگیری، ح.فریدون، صفدرحسینی ،اسدبیگی ،بالاخص رییس تدبیرو امید نیز باعث پیشرفت و توسعه پایدار میشن!!....کسانی که میگن ایرانی جماعت فقط توانایی ساخت آبگوشت بزباش دارن موجب فتح پی در پی قله های دانش و علم و تکنولوژی در ایران میشن!...کسانی که میگن باید مدیر از خارج وارد کنیم راست میگن!!....بله.شما راست میگی داداش.

  • آمریکای دوست داشتنی
    0

    یکی به من بگه این چی میگه؟دهنت رو آب بکش اسم امریکا رو میاری

  • رضایی
    0

    حاج اقا از سالک شب زنده دار جناب مطلبی غسال واهدا کننده خانه به فقرا در سعادت اباد بالاشهرچه خبر ؟

  • وحید
    0

    آغاپناهیان ازاون زمین شهادت آبادمفتکی صاحب شدی چه خبرعجب متزوری هستی

  • ایرانیم
    0

    آقای پناهیان مردم رو کم (،،،،)فرض کن. امریکا ابرقدرت جهانه.راستی اگه عقب افتاده است چرا فرزندان مسئولان درسواحلش جت اسکی سواری میکنن؟

  • ناشناس
    0

    تو بدون غربالگری متولد شدی قطعا

  • علی
    0

    بدبختی ما اینه که تریبون در اختیار ادم های بی سوادی مثل ایشونه مثلا ایشون هم تفسیر نهج البلاغه میگه و زمانی هم علامه محمد تقی جعفری رحمت الله علیه هم تفسیر می گفت

  • ف
    0

    فکر کنم اینم بااین چرت پرتها میخواد مثل تتلو تعداد بازدید کننده هاشو زیاد کنه

  • شاهین
    0

    حالا درسته که عرصه را باز دیده اید و هر چه دل تنگتان میخواهد می سرایید , اما پسرم یک لحظه با خودت فکر نکردی که وقتی به اولین قدرت اقتصادی سیاسی نظامی جهان میگی « عقب افتاده » , چند میلیون هموطن وحشت می کنند از اینکه عقل خود را به دست امثال تو داده اند ؟؟؟؟!!!!!! سعی کن قبل از گفتن هر حرفی کمی بیندیشی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    نظرات شما -
    • علی
      0

      مگه پیشرفت حتما به قدرت(اقتصادی-سیاسی و نظامیه؟) هیتلر هم زمان خودش مثلا پیشرفته بود. البته از لحاظ طرز فکر شما

    • ناشناس
      0

      علی خسته نمیشی اراجیفت را هی تکرار میکنی. دیگه برا همه ملت روشن شده چه کسانی سنگ این قماش ادمارا به سینه میزنند .یه مشت کاهل که همه چیزشونا برا ساندیس وسهمیه میفروشند.

  • کاربر ناشناس
    0

    شما نظر ندهید

  • تارا
    0

    حق با پناهیان است ، میدانید چرا امریکا عقب افتاده و جمهوری اسلامی ایران کشور پیشرفته ای است چون آنها اخوندهایی امثال پناهیان را ندارند .

  • ناشناس
    0

    شما جماعت اخوند میرین بالای منبر همه رو بی سواد احمق میبینین عمامه رو وردارید بذارید بادبخوره شاید سلولهای خاکستری بکار بیفتن فعلا که دارین مذاکره پشت مذاکره میکنین تحریم ها رو وردار پولومون بده بذارنفت بفروشیم و.... اون عقب افتاده میگه گردنم کلفته زورم زیاد نمیدم ونمیذارم حالا چی اونقدر بدبخت شدیم که هندهای اشغال خوربوگندو خروگاوپرست ازما امتیاز میخان برای خریدنفت

  • ناشناس
    0

    التماس شروع شده.موقعه انتخابات فکر مردم می افتن کار که تمام شد مردم کیلویی چند . مردم بسه دیگر یکخورده فکر باعث بدبختی چه کسی

  • خالدی لردگان
    0

    خدایا خودت به فریاد ما برس . آمریکای عقب افتاده تعجب میکنم یا شیخ!!!!!!!!! اگه عقب افتاده است چرا 90 درصد مسوولین نا محترم آقازاده هایشان را راهی آمریکا می کنند تا درس بخوانند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    پس چرا اجازه تجمع اعتراضی در میدان آیینی به مردم داده نمیشود مگردولت قدیس است

  • عبدالمجیدسجادیان
    0

    ۱۵درصدشرکت خواهند کرد درانتخابات ۱۴۰۰بجز اینکه تعرفه تقلبی آماده کرده باشند

    نظرات شما -
    • پدر
      0

      15 درصد ؟؟؟ چه خبره داداش ...البته اگر مثل سوريه باشه حق با شماست .

  • علیرضا
    0

    وای به حال ما که دانشمندانی مثل جناب عالی شده اید عالمان ما . آمریکا که جزو پیشرفته ترین کشورهای جهان است چه از لحاظ اقتصادی چه از لحاظ دموکراسی. حاجی جون من بگو چی زدی تو فضا داری سیر میکنی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مستی قدرته چیز دیگه ای لازم نیست

  • ؟؟؟؟
    0

    آپارتمان هدیه تو داری یا فروختیش؟ خدا چرا قسمت ما نمیکنه از این دوستان که لااقل یک خودکار به ما هدیه بده بدون چشم داشت!!!!

  • ناشناس
    0

    آقای پناهیان اگرامریکا کشور عقب افتاده ای است چرا شمارا تحریم کرد شما که روحانی پولداری هستی چرا هرمنبر سخنرانی حدود یک میلیون تومان میگیری از مردم فقیرم خبرنداری

    نظرات شما -
    • مهران
      0

      جناب ناشناس، اصلا از قیمت ها خبر نداری اینا با یه میلیون تومن نیگا تو صورتت نمیکنن

    • ا
      0

      اینها دلار وسکه می گیرن جدیدا آبدیت شدن

  • محمد
    0

    احساس مسوولیت ؟؟آیا کسی که خودش ازپذیرش مسوولیت اختیاراتی که داره به اسم خدا پیغمبر وپوشش مقدسات شانه خالی میکنه میتونه توقع احساس مسوولیت از مردم داشته باشه .مسولیت یک طرفه مردم نتیجش شده همین وضع موجود بعد چهل سال

  • کاربر ناشناس
    0

    حرفهایی که میگی خودت بهش عمل کن تو چیت از سردار سلیمانی و شهدای دیگه کمتر بود تو هم میرفتی میجنگیدی هر وقت کم میارین از شهدا مایه میزارین در صورتی که اگه بکشنتون حاضر نیستین غیر از حرافی لحظه ای در شرایط شهدا و سردار سلیمانی قرار بگیرین

  • رحمانی
    0

    امریکا که در مریخ مشغول ایجاد حیات برای بشر است عقب افتاده است وما که مانند ۴۰ سال پیش در فکر احیای کوپن هستیم ومردم مان محتاج به یارانه ۴۵ هزار تومانی پیشرفته !؟ امان از مغزهای زنگ زده ؟

    نظرات شما -
    • Ali
      0

      مگه پیشرفته بودن به تماما مربوط به فناوری و اقتصاد و...اونجوری باشه هیتلر هم زمون خودش گیشرفته بوده و بقیه آدمای دنیا عقب مونده منظورش عقب ماندگی اخلاقی و فرهنگیه عزیز.

    • لام
      0

      سلام شما با چه معیاری فرهنگ اخلاقی امریکا رو پایین تراز ما میدونید اینکه دینشون مسیحی یا یهودیه یعنی از شما پایین تر هستن ایا بزه در ایران بیشتره یا امریکا ایا فساد اختلاص در ایران بیشتریا امریکا ایا فقر در ایران بیشتر یا امریکا ما از نظر اصلا بالاتر نیستیم که اگر بودیم اخلاق خودشو در اقتصاد نشون میداد و وضع ما الان این نبود

    • ناشناس
      0

      بله علی اقا نکه از نظر فرهنگی واخلاقی خیلی پیشرفته ایم نمونه اش همین حاجی اقا تون .

  • داریوش
    0

    باز هم مثل همیشه جامع و گویا ،الان کسانی کع طاقت شنیدن حرف حق را ندارند توهین و فحش را شروع میکنند

    نظرات شما -
    • ممد
      0

      داریوش چرت نگو

    • کاربر ناشناس
      0

      خداوند عقل دهد کاش کمی منصف و هوشیار بودی اقا داریوش

    • قنبر
      0

      عزیزان ناراحت نباشید. حرفهای داریوش خان (اسم مستعار!) ناشی از مسمویت نوشیدن ساندیس تاریخ گذشته است!

    • ناشناس
      0

      البته بدی توبره اینه که ادم نمیتونه جایی را ببینه

    • پارسی
      0

      آخه آدم اینقدر مغز فندقی میشه

    • mohammad
      0

      قنبر مسخره نکن مثل آدم حرف بزن البته طبیعیه کم آوردی

  • کاربر ناشناس
    0

    آمریکا عقب افتاده ببین ما دیگه کجا افتادیم!!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ماراعقبمون انداختند

  • سامان
    0

    حاج آقایان اداره اجرایی کشوربایدبدست یه مدیری باشدکه هم دوره های مدیریت اجرایی وروابط بین الملل وآگاه به اقتصادوسایرحوزه های فرهنگی وامنیتی رابلدباشدوبه زبان های خارجی مسلط باشدکدام ازیک ازاین کاندیداهاواجداین شرایط هستن تقواومتعهدبودن کافی است؟یه کشورهشتادمیلیونی بااین همه منابع عظیم ثروت بایداین همه مردم درسختی باشند اگراینانتوانند اداره کنند چه کسی جوابگو خواهدبود؟

    نظرات شما -
    • احمد اندروژ
      0

      همونای که گندکاری قبلی ها رو گردن گرفتند!!!!!!!

  • امیر
    0

    بابا با چه زبونی ماله کشی کنه آب س بالا میره همه بگید درسته میزان رای ملت نیست میزان شورای نگهبانه

  • حسین
    0

    خدا یا حکمتت را شکر، این آقا روضه خون برای ما شده فیلسوف،ادیب، عارف، سیاستمدار، اقتصاد دان و مرد میدان!!!!! خدایا، این آقا خیلی عقل داره؟یا ما مردم خیلی کم داریم؟ خواست تو بوده؟ یا کوتاهی ما بوده؟مشیت تو بوده؟ یا جهل ما بوده؟ همین قدر میدانم کمی دیگر خدایگان و ضل الله های بسیاری ظهور خواهندکرد برای هدایت! این مردم. خدایا، خوب معرکه ای درست کردی برای این مردم!!!!!!!

    نظرات شما -
    • Ali
      0

      کجای حرفاش مشکل داشت آقای خداجو؟؟

  • فاضل
    0

    از کی آمریکا عقب مانده شده ،تا ما یادمونه که ما همیشه زندگیمون گره خورده به رابطه با آمریکا و الآنم دربه در رابطه با آمریکا هستیم ،تازگی مد شده که برای انتخابات مداحی میکنند که آقای حدادیان و طاهری و تواشیح اومدند چرا به دین و اعتقادات ملت ،سیاست کثیف را وارد میکنید بخدا این کار خرامه

  • مش جمعه
    0

    ایکاش کشور ما هم مثل آمریکا عقب افتاده بود.چقدر دروغ و تزویر؟

  • پرتوی
    0

    خودت حاج آغا

  • محسن
    0

    حاجي پناهيان پشت و پناهت چه شخصي هستش كه اين متن رو بهت داده بخوني... دست انداخته شما رو!!!

  • علی
    0

    میخوام یه چیزی درباره این کشور عقب افتاده یعنی آمریکا بگم که حاج آغا فر بخوره. سیستم مالیاتی در این کشور عقب افتاده به این صورت هست که مالیات تمام و کمال از شما گرفته میشه حالا اگه میزان درآمدت کمتر از 40 هزار دلار در سال برای مجردها و 60 هزار دلار در سال برای متاهل ها باشه کل مالیات رو انتهای سال بهت برمیگردونن!! حالا یه چیز جالبتر اینکه برای متاهل ها به ازای هر فرزند 1000 دلار اضافه تر میدن و 500 الی 1000 دلار هم برای استحکام بنیان خانواده!! واقعا چه کشور عقب افتاده ای که به فکر حداقل بگیرها هست!! شرم بر شما باد که نه تنها گند زدین به کل مملکت بلکه خاورمیانه رو هم به گند کشیدین از سوریه گرفته تا لبنان و فلسطین و یمن و عراق و افعانستان. البته شما مجری فرامین اربابانتون در آن سوی مرزها هستید وگرنه از خودتون اختیاری ندارید.

  • شهلا دوستانی
    0

    گربه دستش به گوشت نمی رسد می گوید پیف بو می دهد

  • حسن
    0

    اگر امریکا عقب افتاده است چرا فرزندان همین کاندیدادرامریکا تحصیل می کنند

  • حاجى
    0

    دمش گرم حاج آقا پناهيان معلو م نيست كجا داره سير وسياحت ميكنه تو عالم هپروت اي خدا كاش ما هم زندگى مثل اينها داشتيم ،بى خيال ،بى مسؤليت ،پول فراوان ،جايگاه خودمون هم توآسمونها ،،،،،،، ،،،،،،،،،،

  • حسن
    0

    چی زدی

  • محمد علیرضا
    0

    آمریکا عقب آفتاده است؟

  • اخوند نخودکی
    0

    دستت واسه همه رو شده اخوند جانم

  • محمود
    0

    واقعا بیائیم همگی با هم به امریکای عقب مانده کمک کنیم امریکای عقب مانده اگر امثال پناهیان را داشت هم اکنون مثل ایران جلو مانده بود اما افسوس که امریکا عقب مانده شد . ای وای بر ما ای وای بر ما که از مردمان امریکای عقب مانده خبر نداریم که چطور شب گرسنه سر بر بالین میگذارند با تشکر به نمایندگی جمعی از مردمان جلومانده ایران پیشرفته

    نظرات شما -
    • ن
      0

      پس بياييد براي كمك به امريكاي نيازمند مسئولين به خصوص آقاي پناهيان رو به انجا بفرستيم كمي هم به اونا خدمت كنن شايد اجري ببرن كمي هم ما نفس راحت بكشيم

  • ب
    0

    اقای درباری از کاخ سعادت اباد چه خبر، از دوستان سرمایه دارت چه خبر؟ امریکا عقب مانده است . ولی تو پیشرفته و همین روزها مریخ را فتح خواهی کرد و کل دنیا ذخاییرشان را به ریال نگهداری خواهند کرد. اقای پناهیان وجدانا غیر از خودت کسی به فرمایشات شما هم اعتقاد دارد؟ لطفا به شعور مردم توهین نکن و کمی عقل برای انها در نظر بگیر.

    نظرات شما -
    • Ali
      0

      کجای حرفاش مشکل داشت؟؟؟؟

    • ناشناس
      0

      ب عزیز جواب علی را دیدی حالا میفهمی کیا به اراجیف معتقدند؟

    • ناشناس
      0

      از نظر شما كه پا منبر اين افرادي هيچ جاش ولي از نظر كساني كه مي فهمند و كتاب مي خوانند و حداقل كمي فكر مي كنند همه جاش

  • حجت رستمی
    0

    بجز آب داخل لیوان روی میزت هرچی دور برت هست یا اصالتا آمریکایی یا با دستگاه های آمریکایی ساخته شده ، به جمله ای که میگی کمی دقت کن آمریکایی ها هرچی هم باشند حداقل خلاف منافع مردمشون عمل نمی کنند .

    نظرات شما -
    • ت
      0

      هیچ چیزی امریکایی نیست همه چی تو دنیا چینیه حتی گوشی آیفون

  • غریبی
    0

    از نظر نظامی عقب افتاده است یا مالی و یا فرهنگی یا هوا فضا یه هسته ای و یا موشکی ؟؟؟ ای شیخ قدری تفکر هم خوبه .. چه می زنی ؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • reza
      0

      از نظر اینها 40 ساله در حال فرو پاشی است . مگه نمیبینی قیمت دلارشون اصلا ثبات نداره و همش بالا میره

    • علی
      0

      مگه پیشرفته بود حتما به این جور چیزاست؟؟ اینطوری باشه هیتلر هم زمون خودش از همه دنیا پیشرفته بوده و احتمالا بقیه آدما، عقب مونده.. منظورش عقب موندگی اخلاقیه عزیز

    • از یه کسی به علی
      0

      بعد تو ایران عقب موندگی اخلاقی نداریم! مرد حسابی طرف بچشو تیکه تیکه کرده پرت کرده تو سطل آشغال! جلو جمع به یه پیرمرد بیچاره فحش می دن!

    • پرسشگر
      0

      علی آقا کدام پیشرفت اخلاقی در مملکت ما مورد نظر شماست ؟

    • به علی
      0

      پيشرفت یعنی اینکه بتونی هواپیمای خودی را بزنی و لاپوشانی کنی

    • به علی
      0

      مردم ایران عقب ماندگی اخلاقی دارند یا مردم آمریکا؟ در کجای دنیا وقتی مرغ کم می شود کسانی که ۳ تا مرغ تو فریزر دارند به دنبال خرید مرغ چهارمند؟در ایران و خاورمیانه‌ در کجای دنیا دروغگویی و شارلاتان بازی را زرنگی می دانند؟ایران و خاورمیانه در کجای دنیا تو روز روشن کم فروشی می کنند؟ایران و خاورمیانه در کجای دنیا چپ و راست به هم تهمت می زنند؟ایران و خاورمیانه در کجای دنیا وقتی فروشنده یادش رفت چیزی را حساب کند ،خریدار به جای یادآوری،سعی در پنهان کردن و خود را به کوچه علی چپ زدن دارد؟ایران و خاورمیانه این است فرهنگ اعلی ؟؟؟ فرهنگ اعلی این است که من بگویم هر غلطی دلم خواست می کنم و هر بلایی که خواستم سر مردم می آورم و دلم را به این خوش کنم که شب قدر گناهان بالاکشیدن پول مردم،بخشیده می شود؟؟؟؟

  • بز
    0

    سیر از. گشنه خبر ندارها سواره از پیاده

  • علیرضا
    0

    اگر امریکا کشور عقب افتاده ای هست چرا 5000 نفر از فرزندان مسولین این کشور که پدرانشان مثل حودت شعار مرگ بر امریکا میدن تو امریکا زندگی میکنند .چرا کشور عقب افتاده ای مثل افغانستان یا سومالی نمیرند.

  • مری
    0

    جدیدترین لطیفه بعد از کرونا

  • احمد اندروژ
    0

    ههههههههههههههههههههههههه کشور عقب افتاده ای مثل امریکا اخوند پیشرفته ای مثل تو !!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ایرانی
    0

    مگه میشه مگه داریم........خخخخخخخ

  • کاربر ناشناس
    0

    آقای پناهیان وقتی آمریکا عقب افتاده است چرا بعضی از اربابان و فرزندان آنها برای تحصیل و زندگی به آنجا میرفتن و یا هستند و یا می‌روند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ميرن كه به اون بنده خداها كمك كنن مثل ما پيشرفت كنن البته همه اين ها رو هم در راه رضاي خلق ميكنن و اصلا چشم به مال دنيا ندارن

  • ناشناس
    0

    لطفاً سخنان این بزرگوار رو نگذارین چون هر کامنتی دیدم توهین و فوحش به حاج آقا بود مثل اینکه این روزا مردم اعصاب ندارن.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مردم هم اعصاب دارن هم عقل و درايت ولي مثل اينكه حاج آقا ديگه اون اعتبار رو ندارن

    • رضاسان
      0

      خورشید پشت ابر نمیماند.... حاج اقا خراب کرد.... اخه ادم میگه میشه شریکش نشناسه.... برید همتون برید.... حالم گرفته اس

  • مجید
    0

    شما موز گذاشتین کنار سیب زمینی و پیاز بعد به مردم می گویید میوه لاکچری را انتخاب کنید هر جا هم که کم میارید مرگ بر آمریکا و اسرائیل می کنید خدا رحمت کنه امام خمینی (ره)را شمار پابرهنه ها را سخنور . دانش مند . پورفثول . دکطر . محندص کرد شما از چیزی نیست که سر درنیاورید مردم امروز آگاه به مسائل روز هستند تمام شد روزگار بی سوادی

  • هيچكس
    0

    حاج اقا يك جوري گفتي كشور عقب افتادهاي مثل امريكا . دلم كباب شد . اينهمه رفاه اينجا . بدبختي اونجا .....

  • ناشناس
    0

    خداوندابحق اولیای برگزیه ات شرهمه ی ایناروازسرملت ایران کوتاه کن.خدایاخسته شدیم ازبس فقط حرف شنیدیم توخونه همشون وسایل خارجی تودست همشون گوشی های آمریکایی خرایافرجی کن آمریکاماروبه اسارت بگیره.بهترازایناست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ببخشید.برگزیده وخدایا ازبس اعصابمون ازدست اینابهم ریخته.

  • الن
    0

    تمام این حضرات باید تست های روانشانسی را بگذرانند ، کلا مغز رو تعطیل کردند ، امریکا عقب افتاده است یا شما؟؟؟!!!

    نظرات شما -
    • زرگانی
      0

      دوست عزیز،عقب مانده کشوریه که در قرن 21 فقط میخاد با زور و بمب هسته ای ووو مردم رو از حق طبیعیشون منع کنه!عقب مونده اون کسیه که دیگران رو به زور تحریم،و فشار به مردم،مسولیت رو میبره پای میز مذاکره تا همون چیزی رو که نمیتونه با بمب و اسلحه بگیره،با ماامثال برجام و اف ای تی اف بگیره!!پیشرفته بودن به ماشین وو نیست!!....کاملا واضحه که منظور جناب پناهیان اینه که کشوری با این جنایات (ولو اینکه از نظر تکنولوژی دست برتر رو داره) عقب افتاده هست!!......خخخخخخ...........کشوری که طبق آمار خودشون 15 میلیون افریقایی رو به اسارت گرفت و برد آمریکا تا براشون کشاورزی وووانجام بدن!وهنوز هم پدرشون رو دارن در میارن!!....حالا هم دارن میگن که اصلا سیاه پوستا تو کشورمون چی میکنن!برگردن برن قاره خودشون!!ما نمیخواهیمشون!!..............کشوری که به زور اسلحه میره و ساکنین بومی امریکا رو میکشه و پوست سرشون رو زنده زنده میکنه !!کشوری که با حیله و نیرنگ و با اسم مردم دوستی،وسایل وپتوهایی با بیماری سرخک رو اهدا کرد و باعث مرگ میلیونها مرد و کودک و زن سرخپوست شد و هنوزم داره به این کارش افتخار میکنه و میگه ، اصل سرمایه داریه!هر کی میخاد زنده بمونه باید رقابت کنه!!و دیگران رو ولو با حیله و نیرنگ هم شده به قتل برسونه!!جالب اینحاست که هنوزم معذرت خواهی نکردن بخاطر بمبهای اتمی ژاپن و با پررویی تمام گفتن :چون لازم بود،این کار رو کردیم،اگر بازهم لازم باشه دوباره این کار رو تکرار میکنیم!!...البته بازهم تکرار کردن،عراق،افغانستان،ویتنام،ایران،حلبچه،سردشت،یمن،ایجاد داعش،ترور حاج قاسم.ووو......عقب مونده اونیه که به بمب اتمی هم راضی نشده و در سرتاسر دنیا،ازمایشگاههای میکروبی دایر کرده و داره روی سلاح های میکروبی کار میکنه!!......خب جناب الن،به نظرت عقب مونده هستن یا نه؟؟!(بله،از نظر تکنولوژی برتر هستن/چون دیگران رو 300 سال به بردگی گرفتن/چون منابع و ثروت کشورهای دیگه رو به یفما بردن...اینا رو که دیگه خودشون هم دارن میگن)...عقب موندگی تکنولوژی رو هم اونا به دیگران تحمیل میکنن!و امثال جهان سومی رو درست میکنن!!...میگن شما حق نداری نیروگاه برق هم داشته باشی،ما برات درست میکنیم!حق نداری ماهواره پرتاب کنی،ما برات پرتاب میکنیم!!(که بازم میزنن زیر قولشون)....اگر هم بگی نه و خودمون درست میکنیم،تحریمت میکنن!!........عقب مونده اونا هستن!!.......عقب مونده پیشکش! وحشی هستن!....خخخخخخخخ

    • زرگانی
      0

      خبر فوری تشکر!...

    • زرگانی
      0

      خبر فوری تشکر

  • محمود
    0

    شما و آقا تهرانی معلم اخلاق معجزه قرن بودید دیدید که چه کرد حتی مقام معظم رهبری را نیز عصبانی کرد بهرحال یا از تش خیس مصلحت استعفا دهد یا فکری برای آینده خودش کند. میلیارد ها از جیب ملت هزینه کرد تا رای بیاورد که نشد که بشه

  • سید
    0

    درکشور عقب افتاده امریکا یک ماه طول کشید تا نتیجه انتخابات اعلام شود. ولی در کشور پیشرفته ما ایران یک ما قبل از برگزاری انتخابات رییس جمهور معلوم شده است. علا برکت اللله.

  • ا
    0

    خداراشکر تو پیشرفته هستی ولی امریکاییها عقب مانده ولی توجهان واقعی برعکس است لطفا به روانشناس مراجعه فرمایید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      والا همين شما آدم پيشرفته از امكانات و وسايل اين عقب مانده ها داري استفاده مي كني. ساعتت، ماشينت و حتي ممكنه پارچه لباس تنت

  • ممد
    0

    خونه سعادت اباد چند؟

  • فاخری
    0

    حسین جان تازه روضه خونی هم بلد نیست یک سری اراجیف در لب تابش ذخیره کرده ،بعضا از رو هم نمی تونه بخونه.

  • ایرانی
    0

    خداوندا اگه اونا عقب افتادن پس ما چی هستیم ...خداوندا خودت رحم به پروردگار کن ...

  • پخخخخخ
    0

    خخخخخ فقط من نمیدونم چرا فرزنداشون همه توی این کشور عقب افتاده ساکنن

  • علی
    0

    سلام حاجی چرا مردم را نادان فرض کرده اید؟ یا خود شما نادان هستیدو یا حالتان خوب نبوده این حرف را زدید. چرا اقازاده ها و خیلی از مسوولین می رن آمریکا تابعیت میگیرن و در انجا زندگی می کنند ؟و یا چرا شرکتهای بزرگ جهان در آنجا سرمایه گذاری می کنند ؟

  • ایرانی
    0

    بعضی ها باین باورند که مومن روزی هزارتا دروغ بگه کار دین رونق بیشتری میگیره.

  • رضاسان
    0

    جناب پناهیان..... شما دارید همه چیز را با هم قاطی میکنید یک سخنران مثل شما باید بداند چه میگوید ونتیجه گیری هدفمند داشته باشد. انتخابات از نظر شما با اونی که در ذهن پرشور مردم فهیم ایران است زمین تا اسمون فرق دارد..... یک چیز جدید بگو..... راستی از ساختمانتان چه خبر؟؟؟؟؟

  • شیخ گلابی
    0

    همین حاج آغا توی جلسات خصوصی اش مسئولین را دعوت به مال اندوزی بی حساب و کتاب میکنه تا مثل صهیونیسم اینها آقای دنیا بشن ولی حاجی غافله که صهیونیستها اول هوای مردشون را دارن بعد برای آقایی دنیا پول هزینه میکنن

  • ت.س
    0

    کشوری که برای روی پا ماندن مجبور به جنایت جنگی و ایجاد اختلاف بین سایر کشورها میشود عقب افتاده است چون شرش بیشتر از خیرش میباشد خوب گفت

  • Amir
    0

    بااجازه شاعر ازجابجا کردن کلمات چرا عاقل زندحرفی،که بازآرد پشیمانی درعهد شکنی وچپاول ولشکرکشی واستعمار و....آمریکا شکی نیست،ولی عقب افتاه هم نیست

  • ناشناس
    0

    من موافق عقب افتاده بودن امریکا هستم،

  • شهروند۱
    0

    شیخ حداقل آمریکا عقب افتاده است !!!! بابا لامصب یه طوری صحبت کن که کسی باورش بشه حداقل از مسئولینی که بچه هاشون در آمریکا زندگی میکنند سوال کن ، شاید شما هم بچه ها را فرستادی

  • تیغ اره
    0

    تو خیلی جلو افتاده ای ؟! خب یه کمی عقب گرد کن بقیه هم بهت برسن خخخخخخ راست میگه آمریکاییا یک میلیون مفت خور ندارن از این لحاظ عقب افتاده اند خخخخخخ پیشنهاد میشه یه حوزه ی علمیه بزنید تو واشنگتن یه حوزه هم تو نیویورک یکی هم تو لس آنجلس بلکه بهمون برسن حیوونکیا خخخخخخخ

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      دقیقا ...‌

  • رضا
    0

    این دنیا همه چی نسبیه نه چپیا کاملا خوبن و نه راستیا بهتر ادم با عقلی که داره راه خودشو بره

  • ناشناس
    0

    اگر عقب افتاده‌ است چرا مسولین ومقامات قلابی هرروزگرایش بیشتری به آمریکا پیدا می کنند وعزیزدردانه ها شون رو برای تحصیل ورفاه بیشتر به آمریکا وغرب می فرستند برو ی نگاه به آمارشون بنداز بعد حرف ازخودت دربیار.

  • ایرانی
    0

    بدبخت کسانی که پای منبر این اخوند می نشینند.

  • اشناااااای ایرانی
    0

    وای خدایا یه مدتی بود قیافه اینو نمیدیدیم راحت بودیم.اگه رئیسی. ریس جمهور بشه قیافه اینو همش باید ببینیم خدا نکنه.وای این. علم الهدی .آقا تهراتی .چقدر میخواییم زجر بکشیم چقدر میخواییم حرص بخوریم.خدایا به ما کمک کن

    نظرات شما -
    • زرگانی
      0

      سلام..!..چهره آدمها زجر آور نیست...کارها و حرفاشون زجر آوره...انیا هم که نام بردید همش افتادن به جون پولدارها و اختلاسگرها ووو...حالا اینکه چرا برا شما زجر آوره واقعا تعجب داره...بعضی ها هم هستن که 8 ساله مال و جان و آبروی ایرانی رو از بین بردن و برا کسی زجر آور نیستن.....شما هم از این دسته هستید؟!!.....و حتی حاضرا دولت سوم تدبیر هم تشکیل بشه...واقعا عجیبه!!

  • به زرگانی
    0

    اتفاقا جناب زرگانی چهره این آقا واون آقایانی که شما بخاطرشون هرروز ۵۰ تا کامنت میدارید زجر آوره....درضمن احمدی نژاد جونت که ریس جمهور شده بود دیدم چه تاج گلی زد به سرتون.جواب نظرات منو نده برو بشین ببین رییسی جونت میخواد چیکار کنه هر روزم بشین جلو تلوزیون قربون صدقه پناهیان برو....

    نظرات شما -
    • زرگانی
      0

      دوست گرامی !..چرا اینقدر ناراحت میشی!!...خخخخ.....شما اول صحبتهای ایشون رو گوش کن بعد بیا و منبر برو !...بنده هیچ جون جونی ندارم!......چه اجمدی نژاد چه رییسی!هر کدومشون اشتباه کنن رو شوت میکنم اونطرف!...من به هیچ کسی چک سفید امضا ندادن!!...اگر کارش درست باشه حمایت میکن و اگر اشتباه باشه خیر!.....اینکه میگه آمریکا عقب مونده هست شما رو ناراحت کرده!!؟؟...چرا؟؟...................شما فعلا برو به روحانی جونت برس که 8 ساله جان و مال و آبروی ایرانی رو به فنا داده و ول کن هم نیست!!......چرا هر کسی کار خوبی میکنه شما حمله میکنید بهش!!.........احمدی نژاد اگر هیچ کاری برا شما اشرافیت نکرد لااقل چندتا کار برا ما مردم کرد!!........چرا اینقدر ناراحتید که امثال زاکانی و رییسی و جلیلی رییس جمهور بشن!!نکنه میخان توی پیاده روها دیوار بکشن!یا میخان دلار رو به 5 هزارتومت برسونن!!یا نکنه میخان عزت پاسپورت ایرانی رو افزایش بدن!!.......دوست گرامی!!مردم الان متوجه شدن که وعده های جهنم و بهشت سران اصلاحطلب دروغی بیش نبوده!!...مردم توی این 8 سال دلار 32 تومن رو تجربه کردن!عزت پاسپورت رو هم تجربه کردن!!دیوار کشیدن بین مسولین و مردم رو هم تجربه کردن!!...............خدا وکیلی یه وعده راست از این دولت راو نام ببر تا من دیگه کامنت نذارم!!........هر چی که به دیگران نسبت داد ،خودش اونها رو انجام داد!!.......تنها چیزی رو که فعلا انجام نداده، ونزوئلا کردن ایران هست!!یعنی درگیری خیابانی مردم با مردم!!............................واقعا برام سواله،چرا این حجم از تخریب؟!....تخریب شما نسبت به جبهه انقلاب رو نمیگم ها!!.....تخریب ایران بدست روحانی رو میگم!!بدست جهانگیری ،آخوندی،قاضی زاده هاشمی،زنگنه،نعمت زاده،واعظی،نهاوندیان،ابتکار،عبدی،حجاریان،خاتمی،وووو......!!.......اینا چه منافعی دارن که مردم رو له کردن!!............دوست گرامی!...این بار مردم دیگه دولت سوم تدبیر رو تَکرار نمیکنند!!.........و در آخر اینکه میدونم چهره این آقایون برای شما زجر آور نیست،بلکه کارهاشون برا شما زجر آوره : گرفتن مچ طبری، ح.فریدون ، م.جهانگیری ، ش.نعمت زاده ،عراقچی، زاغری، جیسون، ووو..... .ایناست که زجر آوره برا شما....شما بخاطر چهره هاشون ناراحت نیستید....بخاطر کارهاشونه!

  • reza
    0

    آمریکای بدبخت جهان سوم عقب افتاده که نمیتونه قیمت دلارشو ثابت نگه داره

  • حسین
    0

    راس میگه در آمریکای عقب مونده تا بیست روز بعد از انتخابات معلوم نیست چه کسی رئیس جمهور خواهد بود، ولی در کشور ما از بیست روز قبل از انتخابات مشخصه چه کسی رئیس جمهور بعدی خواهد بود. قشنگ نیست؟

  • متین
    0

    عقب مونده نه امریکاس نه ما ..عقب مونده اونایین که میشینن پای منبر امثال اینها اراجیف گوش میدن اینام فکر می کنن واقعا برگزیده خدا هستن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها