مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

پایگاه جامع سند تحول بنیادین کشور در فارس راه‌ اندازی شد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: پایگاه جامع سند تحول بنیادین توسط این اداره کل راه‌ اندازی شده و برای تمام اندیشمندان و علاقه مندان حوزه تعلیم و تربیت و عموم مردم قابل دسترسی است.

پایگاه جامع سند تحول بنیادین کشور در فارس راه‌ اندازی شد

دکتر فرهاد اسماعیلی در مراسم رونمایی از پایگاه جامع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور در شیراز عنوان کرد: این سامانه به منظور تجمیع و یکپارچه سازی اطلاعات مرتبط با سند تحول بنیادین و کمک به اجرای هر چه بهتر این سند به آدرس: http://sanadtahavol.ir/ راه‌اندازی شده است.

او افزود: این سایت دارای بخش‌های مختلفی شامل کتاب‌ها، مقاله‌ها، پایان نامه‌ها، رساله‌های دکترا، رویدادهای مختلف مرتبط با سند تحول بنیادین و فیلم های حوزه تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در این سایت امکان ارتباط دوسویه و تعاملی وجود دارد، گفت: افراد می‌توانند هر فکر و ایده‌ای مرتبط با حوزه تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین دارند در قالب مقاله در این سایت به اشتراک بگذارند.

او افزود: در این سایت دوره‌های آموزشی پیش بینی شده که متقاضیان می‌توانند در این دوره‌ها ثبت نام و شرکت کنند همچنین رویداهای مختلفی که در سطح کشور برگزار می شود در این سایت به صورت پخش زنده و آفلاین در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها