تکلیف قهرمانی لیگ برتر فوتسال زنان به بازی آخر کشیده شد

با پیروزی تیم سایپا مقابل پالایش نفت آبادان، تکلیف قهرمانی لیگ برتر فوتسال زنان به بازی آخر کشیده شد.

تکلیف قهرمانی لیگ برتر فوتسال زنان به بازی آخر کشیده شد

هفته پنجم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان امروز (پنجشنبه) برگزار شد و در مهمترین دیدار سایپا مقابل نفت آبادان به پیروزی رسید.

پالایش نفت آبادان و سایپا به عنوان تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی امروز در تهران مقابل هم قرار گرفتند. با توجه به اینکه تنها یک هفته تا پایان مسابقات باقی مانده است، نفت در صورت پیروزی جام قهرمانی را بدست می‌آورد اما سایپا در نیمه اول سه بر یک از حریف پیش افتاد.

فاطمه تراهی، فرزانه توسلی (دروازه‌بان سایپا) و مارال ترکمان برای سایپا گلزنی کردند و سهیلا ملمولی نیز تک گل نفت را به ثمر رساند. تلاش نفت در نیمه دوم گلی به دنبال نداشت و سایپا سه بر یک ضمن پیروزی به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.

در دومین مسابقه تیم‌های هیات فوتبال خراسان رضوی و ملی حفاری اهواز به مصاف هم رفتند. در این دیدار که با تاخیر ۴۵ دقیقه‌ای شروع شد، هیات فوتبال خراسان رضوی با نتیجه پنج بر سه پیروز شد.

نسیمه غلامی دو بار، سارا شیربیگی و مریم سلیمان‌پور هر کدام یک بار گل زدند. برای حفاری نیز سحر پاپی دو بار و فهیمه زارعی یک بار گلزنی کردند.

جدول رده‌بندی مرحله نهایی لیگ به شرح زیر است:

سایپا تهران، ۱۲ امتیاز، تفاضل گل ۶

پالایش نفت‌ آبادان، ۱۰ امتیاز، تفاضل گل ۵

هیات فوتبال خراسان رضوی، ۶ امتیاز، تفاضل گل ۱-

ملی حفاری اهواز، ۱ امتیاز، تفاضل گل ۱۰-

هفته پایانی لیگ چهارشنبه، ۱۲ خرداد برگزار می‌شود که طی آن پالایش نفت آبادان میزبان هیات فوتبال خراسان رضوی است و سایپا نیز در اهواز به مصاف ملی حفاری می‌رود.

منبع: ایسنا

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها