محمد جواد حق شناس:

ابراهیم رئیسی بزرگترین قربانی شورای نگهبان شد

یکی از کاندیداهای رد صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری گفت :‌تصمیم امروز شورای نگهبان ۴ قربانی داشت که بزرگترین آن آقای رییسی بود .

ابراهیم رئیسی بزرگترین قربانی شورای نگهبان شد

محمد جواد حق‌شناس با اشاره به اعلام اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری گفت: تصمیم امروز شورای نگهبان که توسط سخنگویش اعلام شد چند قربانی بزرگ داشت . قربانی اولش خود نهاد انتخابات بود و اساسا مقوله انتخابات که بر چند مفروض پایه گذاری شده است و آن رقابت در انتخابات، پذیرش حق انتخاب آزاد توسط مردم ، پذیرش حق انتخاب شدن و این اصل که مردم دارای خرد و قدرت تصمیم گیری بر اساس منافع خودشان هستند و درست و عاقلانه تصمیم می گیرند که در گام اول ماجرا،‌این موضوع قربانی شد.

وی ادامه داد:‌ قربانی بعدی این ماجرا ، ته مانده اعتبار شورای نگهبان و خود نهادی که قانون گذار و قانون اساسی تمهیداتی اندیشیده بود که به عنوان نگهبان قانون اساسی و پاسدار شرع انتخاب شود و این نهاد را هم قربانی کردند و خود شورای نگهبان قربانی دوم ماجرا است.

حق شناس معتقد است:‌ قربانی بزرگ خود آقای رییسی است وی در نظر سنجی هایی که پیش از انتخابات انجام شده بود با فاصله نسبت به دیگران در جایگاه اول قرا داشتند و در این رویکرد نانوشته این شورا رییسی را هم قربانی کرد.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران اضافه کرد :‌قربانیان کوچک این تصمیم، لاریجانی، پزشکیان ، جهانگیری، تاج زاده و دیگر نامزدهای واجد شرایطی هستند که به ناحق از مدار تصمیم سازی خارج شدند.

افرادی که مصداق رجل سیاسی هستند و در این لیست نبودند ، قربانیان آخر ماجرا هستند و معتقدم این روز درتاریخ سیاسی حقوق اساسی کشور ایران به عنوان روز تلخ و سیاه نام گذاری شود.

حق شناس در خصوص این که احتمال تجدید نظر در این لیست وجود دارد یا خیر گفت :‌ جامی شکسته شده است ،احتمال دارد با حکم رهبری انقلاب ترمیم شود اما جام دیگر شکسته است.

منبع: اقتصادنیوز

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 97
  • مریم
    0

    کاش مانند اسمت حق شناس بودی . اتفاقا اینبار شورای نگهبان کاملا قاطع عمل کرد و صلاحیت بانیان وضع موجود را احراز نکرد .

  • ناشناس
    0

    تاریخی ترین انتخابات

  • رسول
    0

    فقط یک سوال از ملت دارم.اگر احمدی نژاد صلاحیت نداشت چرا گذاشتنش عضو تشخیص مصلحت نظام؟؟ اگه لاریجانی صلاحیت نداشت چرا این همه مدت رئیس مجلس شد.حالا هرکی میخاد رای بده به کسی که خودشون انتخاب کردن این دوره ملت کشک

    نظرات شما -
    • سالاری
      0

      خب واضحه دوست عزیز... رئیس جمهور کسیه که بعد از حضرت آقا بیشترین اخیاراتو تو کشور داره، رئیس مجلس چیکار میخواد بکنه یا عضو تشخیص مصلحت عملا یعنی پارکینگ در کل این دوستان برای اون سمتا صلاحیت دارند ولی برای ریاست جمهوری که به راحتی کشورو میتونه از این رو به را ون رو کنه و کلی تغییرات ایجاد کنه صلاحیت ندارند.

    • نا شناس
      0

      سالاری جان مشخصه درسات رو خوب نخوندی! همونطور که امام فرمودند مجلس در راس امور است حتماً چیزی میدونستند که همچین جمله ای را گفتند حالا این آقایان اومدند مجلس را به لجن کشیدند و کسی تره هم براش خرد نمیکنه اون یه بحث دیگه است مجلس جایی هست که قوانین تصویب میشه و همون شخص دوم مملکت که شما میگید می تونه کشور را از این رو به اون رو کنه باید از اون قوانین تبعیت کنه مجلس جایی که میتونه تمام وزار و حتی رئیس جمهور را هم استیضاح کنه مجلس جایی هست که مردم میتونند مستقیم مراجعه کنند و مشکلاتشون را بگن و بر اساس خواسته مردم قوانین به نفع مردم تصویب بشه احتمال زیاد شما سِنت کمه و از وقتی که چشم باز کردی مجلس این مدلی قالیبافی دیدی فکر می کنی مجلس هیچکارست!

    • هاب
      0

      مشکل اقتصاد و مملکت ما چند نکته اساسی هست که از پایه مشکل داره و رییس جمهور هم کاره نیست

    • زرگانی
      0

      رسول جان!شما راننده ای دلیل براین نمیشه که ملوان هم باشی!درسته تصدیق رانندگی بهت دادن!ولی دلیل نمیشه که تصدیق خلبانی هم بهت بدن!........آقای احمدی نژاد و لاریجانی هم همینطور!...

    • علی
      0

      آقای مهرعلیزاده که برای مجلس رد صلاحیت شدند و برای ریاست جمهوری تایید صلاحیت شدند با احتساب حرفای شما یعنی راننده ای هست که بهش اجازه رانندگی با اتومبیل رو ندادن ولی گفتن برو خلبانی کن.

    • زرگانی
      0

      آقا علی عزیز!به نظرتون هر کسی تصدیق خلبانی بگیره و شرایطش رو داشته باشه،لزوما شرلیط رانندگی رو هم داره و باید تصدیق رانندگی رو هم بهش داد..!!

  • جواد
    0

    حرف چرت میزنن حالا که یک نفر جلوی خیانت این نفوذی ها ایستاده دارن شلوغ می کنن من پیشنهاد میکنم فرودگاها کنترل بشه در نرن

  • رزاقی
    0

    انقلاب در انقلاب شروع شده است

  • علی
    0

    قربانی اصلی این فیلم های شما،مردم بدبخت ایران هستن

  • مهری
    0

    ما که خوشحالیم

  • مهدی
    0

    کدام قربانی.. شد رییس جمهور . قربانی بزرگ مردم هستند که شورای نگهبان از مردم حقوق می‌گیرند و به مردم بزرگترین توهینو می کنند

    نظرات شما -
    • زرگانی
      0

      اینکه شیشلول بندها و اختلاس گرها رو رد صلاحیت میکنه تا رای نیارن رو توهین به خودتون میدونید!...تا پارسال که تاییدصلاحیت روحانی رو توهین به خودتون میدونستید!!..ومیگفتید تقصیر شورای نگهبان بود که تاییدش کرد و ما بهش رای دادیم...!!...جلل الخالق

  • علب
    0

    جناب رییسی جهت احقاق حق مردم در انتخابات لازم هست با اعتراض به تصمیم شورای نگهبان انصراف دهد چرا که مشارکت پایین ظلم به نظام هست

    نظرات شما -
    • من
      0

      از کجا اینقدر مطمئنی مشارکت پایینه. آقای رئیسی در بین مردم ستمدیده محبوبه. و مخالفان رئیسی اکثرا آن دسته ای هستند که جزو ظالمین هستند یا طرفدار ظالمین و اشراف زادگان. تعدادشان کم است. شما نترس!

    • قربانی
      0

      تکتیر! مرد مومن مشارکت بالا ۷۰ درصدی سال ۹۶ شد روحانی همون بهتر نیم درصد رای بدن اما سرمایه ملی تاراج نشه ...ی شبه بنزین ۳ برابر نشه دلار ۱۰ برابر نشه

    • بسم الله قاصم الجبارین.رای ماسیدابراهیم رئیسی
      0

      حتما میخوای آقای دکترمحمود احمدی نژاد بیاد صحنه انتخابات تا ازانتخابات پرشوری بهره مندباشیم نه؟؟؟؟ برادر عزیز اگر صالح بود که رد صلاحیت نمیشد اون وامثال اون.

  • بدون نام
    0

    دیگه رای بی رای احمدی نژاد تایید نکردین دیگه از زندگی نا امید شدم مگه خدا کاری کنه با این وضع موجودخسته ایم نسل سوخته

  • ناشناس
    0

    انشاالله با قاطعیت به رییسی رای میدم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      به هرکی میخوای بده بما چه .

  • حامد
    0

    ابرام جان ، مواظب باش مثل خاندان برمکیان در تاریخ نشی ، هزار دستان خیلی مکاره

  • امین
    0

    کسی رای نمیده فرقی نمیکنه

    نظرات شما -
    • ...
      0

      همه در هر شرایطی با هر تائید صلاحیتی رای میدیم. به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی رای میدیم.

    • شهروند
      0

      بله رای میدهیم.

  • کوروش
    0

    سکوت ودیگرهیچ.

  • جزو زی خط فقری ها
    0

    اقا هیچ هم قربانی نشد مستقیم ریس جمهور شد فقط رای گیری رو هم انجام ندهند وروحانی هم همین فردا دولت و تحویل بده خیلی خوب میشه چون کاغذ تو این گرونی اسراف نمیشه واون هزینه اتخابات جای دیگه خرج بشه

    نظرات شما -
    • بسم الله قاصم الجبارین.رای ماسیدابراهیم رئیسی
      0

      قرار نیست کاغذی چاپ بشه همین که خود ازآوازه ی آقای رئیسی مطلعی بدان که جای واژه اسراف درهیچ درودیواری رژه نخواهد رفت.

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    سواد و مدرک واقعی رئیسی چقدر است... لطفا برای مردم مشخص کنید!!!! رقابت رئیسی با رعیسی واقعا دیدنی و حساسه!!!!

    نظرات شما -
    • ...
      0

      نه. لابد تو باسوادی. یا جهانگیری ... یا تاج زاده .... یا ... خخخخخ. اکثر افساد طلبا و میانه دوها، دانشگاههای درپیت درس خوندن فکرم کردن باسوادن. خخخخخخخخخ. توله هاشونم عرضه ی قبول شدن تو دانشگاههای برتر ایران رو نداشتن با پول ملت رفتن امریکا درس می خونن. خود همین عناصر طفیلی که اسم بردم مثلا دکتری حداقل 18 واحدی رو 4 واحد خوندن مدرک دکتری گرفتن. خخخخخخ. نه . لابد تو باسوادی . خخخخخخخ

    • کوروش
      0

      جناب ایرانی ۴۳سال است که سواددراین مملکت جایی ندارد. رئیسی وامثال رئیسی ازعهده اداره خانه خودهم عاجزندچه برسدبه اداره کشوراساطیری ایران.

    • علی
      0

      واقعا که؟ رئیسی چند ساله داره برای راختی مردم خدمت میکنه. چرا دشمنی میکنید با او . اگر از چیزی ناراحت هستید همان را بگویید نه اینکه رئیسی را تخریب کنید.

    • ایرانی بدبخت
      0

      سواد رئیسی در زمینه موسیقی پاپ است و ایشان از طرفداران تتلو هستند

    • زرگانی
      0

      جناب ایرانی آباد و آزاد!...ایشون دکترای فقه از حوزه علمیه و نیز دکترای فقه و قضا از دانشگاه شهید مطهری دارن....حسن روحانی هم که دور قبل بهش رای دادید دکتری حقوق داشت.(البته مستحضرید که دکتراشون اصلا وجود خارجی نداشت و تقلبی از کار درومد).....اینکه شما اینقدر از وجود جناب همتی و مهرعلیزاده سرخورده هستید و اینکه دوتا کاندید درست درمون که نه دزد و اختلاس گر باشن ندارید چه ربطی به رییسی و شورای نگهبان داره!...خب چرا این چهر سال دست رو دست گذاشتید تا اصلاحطلبها براتون چهارتا لپ لپ بیارن که خودتون هم اطشون بی اطلاع بودید...این اصلاحطلبها بودن که حق شما رو ضایع کردن!..برید برا دور بعدی دوتا کاندید درست پیدا کنید و زمام کارهاتون رو ندید دست اصلاحطلبها...اونا فقط دنبال کاسبی برا خودشون هستن و شما مردم براشون پشیزی ارزش ندارید....اونا فقط میخاستن کسانی رو بیارن که رد صلاحیت بشن و هیاهور ا بندازن...بنده خدا ،اصلاح طلبها بار خودشون رو بستن و دارن بالا شهر زندگی میکنن...کی دغدغه من و امثال تو رو دارن که وضع معیشتمون خوب بشه...اونا وضعشون خوبه و اصلا کاری با اقتصاد ندارن...فقط میخان کاری کنن که احساسات شما بروز کنه.....این رو باید در 8 سال گذشته متوجه میشدی که انگار متوجه نشدی!

    • بسم الله قاصم الجبارین.رای ماسیدابراهیم رئیسی
      0

      برادر فقط کافیه سوابق درخشان ومدرک سیدابراهیم رئیسی رو توی گوگل سرچ کنی البته اگرواقعا دوست داری بدونی ، ۱ساعت باید وقت بذاری تا بتونی ازمدارک وسوابقش مطلع بشی ،کسی مثل آیت الله سیدابراهیم رئیسی ازچنین مدارک متعدد وسابقه درخشان بهره مندنیست.

    • بسم الله قاصم الجبارین.رای ماسیدابراهیم رئیسی
      0

      تحصیلات دانشگاهی »» مدرسه (دانشگاه) عالی شهید مطهری، کارشناسی ارشد حقوق خصوصی »» مدرسه (دانشگاه) عالی شهید مطهری، دکترای فقه و حقوق خصوصی (پذیرش سال ۱۳۸۰ با قبولی در کنکور و در نهایت فارغ التحصیل با دفاع از رساله‌ی دکتری باعنوان تعارض اصل و ظاهر در فقه و حقوق) سوابق علمی »» سطح چهار فقه و اصول از حوزه علمیه قم »» دکترای فقه و مبانی حقوق با گرایش حقوق خصوصی از دانشگاه شهید مطهری »» تدریس متون فقهی سطح عالی و فقه قضاء و فقه اقتصاد در حوزه‌های علمیه تهران و دانشگاه‌ها تدریس »» حوزه علمیه تهران، رسائل، مکاسب، کفایتین (سطوح عالیه) در مدارس مجد، امیرالمومنین (ع) و امام حسین (ع)، و قواعد فقهیه (درس خارج) درمدرسه مروی »» حوزه علمیه مشهد، تدریس درس خارج در موضوعات، وقف، نذر، امر به معروف و نهی از منکر »» دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، تدریس دروس تخصصی فقه قضا، فقه اقتصاد، اصول فقه و حقوق مدنی در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه‌های امام صادق (ع) شهید مطهری و آزاد اسلامی تالیفات و آثار الف کتب چاپ شده »» کتاب تقریرات درس قواعد فقه (بخش قضایی) »» کتاب تقریرات درس قواعد فقه (بخش عبادی) »» کتاب تقریرات درس قواعد فقه (بخش اقتصادی) »» کتاب ارث بلا وارث در فقه و حقوق »» کتاب تعارض اصل و ظاهر در فقه و حقوق ب کتب در دست انتشار »» کتاب سیر تحول در نظارت و بازرسی »» کتاب الوقف »» کتاب الامر بالمعروف و النهی عن المنکر ج سخنرانی علمی ارائه شده »» تعدد اسباب مسئولیت »» بیع فاسد و اقسام آن »» مفهوم رهن »» مدیریت کارآمد »» نظارت اثر بخش »» تأثیر متقابل تصمیمات قضایی و اقتصادی »» جایگاه نظارت و بازرسی در اسلام »» عدالت و تأثیر آن بر سبک زندگی و ده‌ها سخنرانی علمی در حوزه‌های اقتصادی، مدیریتی، اجتماعی و حقوقی و معرفتی در حوزه ها و دانشگاه‌ها و مراکز علمی و سمینارهای تخصصی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های کشور سوابق قضایی »» دادیار دادسرای کرج سال ۱۳۵۹ »» دادستان کرج، ۱۳۶۰ »» دادستان استان همدان، ۱۳۶۱ تا ۱۳۶۳ »» جانشین دادستان تهران، ۱۳۶۴ »» دادستان تهران، ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۳ »» رئیس سازمان بازرسی کل کشور، ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۳ »» معاون اول قوه‌ی قضاییه، ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۳ »» دادستان کل کشور، ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۴ »» دادستان کل ویژه روحانیت از سال ۱۳۹۱ مسئولیت‌های اجرایی و نظارتی »» تولیت آستان قدس رضوی، از ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ »» نماینده مجلس خبرگان رهبری از استان خراسان جنوبی دوره چهارم و پنجم (دوره فعلی) »» عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری (دوره چهارم و پنجم) »» عضو شورای عالی فضای مجازی. »» عضو شورای پول و اعتبار »» عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و ... سوابق مدیریتی و سیاسی »» انجام سه مأموریت‌ ویژه قضایی در حوزه های اجتماعی در سه استان مختلف با حکم امام خمینی (ره) »» عضویت در هیأت امنای ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به مدت ده سال از سوی مقام معظم رهبری »» افتخار خدمت گزاری و تولیت آستان قدس رضوی(ع) با حکم مقام معظم رهبری »» معاون اول قوه قضاییه به مدت ده سال »» ریاست سازمان بازرسی کل کشور به مدت ده سال »» دادستان انقلاب اسلامی تهران »» دادستان انقلاب اسلامی استان همدان »» اولین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور »» ریاست شورای نظارت بر صدا و سیما »» عضو شورای عالی گزینش کشور »» مؤسس حوزه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها خواهران در تهران (کوی نصر) »» مؤسس مرکز تخصصی شیعه‌شناسی امام هادی علیه السلام زیرنظر حوزه علمیة قم مسئولیت‌ها به اعتبار جایگاه حقوقی »» عضو شورای عالی فضای مجازی »» عضو شورای عالی استاندارد »» عضو شورای عالی نفت »» عضو شورای توسعه شرق و غرب کشور »» عضو شورای عالی پول و اعتبار »» عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی »» عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر سخنرانی در اجلاس‌های بین المللی »» اجلاس مبارزه با فساد اداری در قاره آفریقا »» اجلاس مبارزه با جرائم سازمان یافته در آرژانتین »» اجلاس سلامت اداری در سوچی روسیه »» اجلاس حقوق بشر در پاکستان »» اجلاس نقش عاشورا در تحولات اجتماعی – استانبول ترکیه »» اجلاس دلالت های قانون اساسی در حفظ حقوق بشر – نیجریه »» اجلاس همکاری های بین المللی در مبارزه با فساد – چین »» اجلاس حقوق بشر سازمان ملل – ژنو »» اجلاس مبارزه با فساد اداری در فیلیپین و انتصاب به عنوان قائم مقام بازرسان کل آسیا و ده ها نشست تخصصی دیگر با حضور مقامات کشورهای خارجی سایر فعالیت‌های اجتماعی »» شرکت در مبارزات قبل از پیروزی انقلاب به همراه روحانیت مبارز، و شرکت در تحصن علما و روحانیون در دانشگاه تهران »» نمایندگی حضرت امام (ره)، جهت بررسی موردی مشکلات قضایی و اجتماعی در استان‌های لرستان، کرمانشاه و سمنان »» عضویت در هیات امنای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و ... »» موسس حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) (کوی نصر تهران) »» موسس مرکز تخصصی شیعه شناسی امام هادی (ع) زیر نظر حوزه علمیه قم »» حضور در ده‌ها اجلاس بین‌المللی در کشور‌های مختلف و ارائه مقاله و سخنرانی مسئولیت های کنونی »» تولیت آستان قدس رضوی علیه السلام »» دادستان کل ویژه روحانیت »» نماینده مردم شریف استان خراسان جنوبی و عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری

  • حمزه
    0

    این چه رقابتیه دیگه اینهمه هزینه که نمیخاد بعد از اتمام دوره روحانی رئیسی بره توی پاستور هزینه انتخابات را هم خرج فقرا بکنند

    نظرات شما -
    • بسم الله قاصم الجبارین.رای ماسیدابراهیم رئیسی
      0

      برادرعزیز، اصلا آقای سیدابراهیم رئیسی قرارنیست خرجی برای تبلیغ اتتخاباتی بکنه همینجوریشم کارنامه درخشانشون ازمرز ایران گذشته،انگاریادت رفته قبل اینکه برن عراق هشتک (اهلا یا خادم الرضا) درعراق ترندشدواین درحالیست که درمنصب رئیس قوه قضائیه بودن ،اگر ستادی را به نام آیت الله سیدابراهیم رئیسی رادیدی بدون که خود فقرا برای آقای رئیسی ستاد زدن.

  • قربانیان
    0

    حالاکه داش محمود رد صلاحیت شد ۹۸درصد رای نمیدن اون ۲درصد هم صداوسیما از ۱۰ زاویه اونم هرموقع توهر شهری که صف شلوغ میشه نشون میده بعدشم میگن حظورمیلیونی. هه هه هه

    نظرات شما -
    • مسعود
      0

      اون صف مرغ با ماسک برای همین روز بود

    • هاب
      0

      تمام سربازا رو مجبور میکنن بیان رای بدن

  • دلسوز
    0

    به حق قربانی شد چون آقای رییسی صد در صد انتخاب می شد ولی با این چینش محبوبیت آقای رییسی را زیر سوال بردن

  • موحد
    0

    در همه جای دنیا که دمکراسی ها شبیه هم نیست ؟ این هم یک مدل دمکراسی کدخدایی سالارانه است که بار بشیار شنگینی بر دوش همزاد نوح گذاشته بود .

  • ناشناس
    0

    اقای خوش فکر شما که رد صلاحیت شدی نظر نده

  • آلن
    0

    نه به انتخابات فرمایشی

    نظرات شما -
    • ...
      0

      آلن؛ تو همون آچار آلنی . خخخخخخخ.

    • به..
      0

      مجید چان اون آچار اسمش اِ ل هست اِل

    • مسعود
      0

      شورای نگران!!!!

  • مهران
    0

    خوب شد این خائن ها رو رد صلاحیت کردن'چون پول مردم رو تو بورس نابود کردن'

    نظرات شما -
    • عزیز
      0

      بورس یه بازارتخصصی بودهرکس تخصص نداشت نباید وارد میشدربطی به خیانت این واون نداره خیلی هاهم ازاین بازارسرمایه دارشدن.

  • عع
    0

    باسلام دوستان بیخودی بحث نکنید اینها سرجمع ته یک کرباسن ودستشون به یک سفره بندهست وملت رومسخره خودشون قراردادن

  • ماجد
    0

    با فتوی علم الهدی در انتخابات بدون رقیب هرکس رای ندهد کافر هست

    نظرات شما -
    • زرگانی
      0

      ماجد جان سلام! منور!..تا جایی که من خاطرم هست علم الهدی گفتن مسولین و لیدرهایی که مردم رو تشویق به رای ندادن میکنن کافرهستن نه مردم عادی مث من و تو! ...چرا اینقدر سواد رسانه تان پایینه که فقط تیتر خبراه رو میخونید وکل خبر رو نمیخونید!....توی زندگیتون هم همینطورید یعنی!؟.......(راستی کافر یعنی : کسی که حقیقت را میداند ولی آن را میپوشاند تا بقیه متوجه نشوند)

  • عاشق عدل علی
    0

    تازه یواش یواش سیستم انتخاباتی کشور مثل کشورارباب میشه ،با۲۰۰ میلیون رای دهنده فقط بین دونفرنامزد قدرتهای مالی سرمایه داری یعنی این!!!!

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      آنجا دو نامزد نیست بلکه بین نمایندگان دو حزبه، و این خیلی فرق میکنه

    • کمند
      0

      داداش اونجا اینجوری نیست .اونجا حزب یه نفر را معرفی می کنه بعنوان منتخب یک جریان که نماینده اکثریت طرفدار حزب اند.و شوای نگهبانی هم نیست که نماینده حزب را فاقد صلاحیت بداند.وهر ننه قمری به خود اجازه شرکت در انتخابات را نمیده

  • ناشناس
    0

    کره شمالی دوم!رای بی رای.

    نظرات شما -
    • زرگانی
      0

      ایران قوی.رای میدهیم

  • علی آقا
    0

    الان من رأی نداده حدس و گمانم صدرصد دارم که سید ابراهیم رییسی رییس جمهور آینده است آن هم با اکثریت آرا یعنی ۹۸درصد ایشان رییس جمهور خواهد شد

    نظرات شما -
    • هاب
      0

      چون میدونن کسی رای نمیده و اونایی که میخوان رای بدن مجبور باشن به رییسی رای بدن

  • علی آقا
    0

    قربانی برا چی؟؟؟ایشان که از همین الان پیروز نهایی انتخابات خرداد ماه هستش با اکثریت آرا ..قربانی اونایی شدند که رد صلاحیت شدند

  • عدالتخواه
    0

    به نظر من بقیه هم به نفع آقای رییسی کنار بروند

  • مظلومنما
    0

    ایکاش بخت همه قربانیان اینگونه بود

  • خخخ
    0

    نه بابا اینا پوست کلفتر از این حرفان هرچند ظاهرش رو ناراحت و حق به جانب نمایش میده ولی تو دلش داره ذوق میزنه

  • من
    0

    شماها که اعتقاد دارید انتخابات فرمایشی پس دهنتون را ببندید به شما ربطی نداره چه کسی رد صلاحیت می شود و چه کسی نمی شود !!شما که نمی خواهید توی انتخابات شرکت کنید پس حق اضهار نظر هم ندارید !! :)) ؛))^^

  • اسی
    0

    کسانی که ۸ سال توی مملکت اختلاس کردن نابود کردن اموال مردم را الان از سمت اصلاح طلبها دارن میرن به سوی اصولگرایان ریسی باید خیلی مواظب باشه که این زالوها سمت ایشان نرن اینها شگردشون همینه

  • دن کیشوت
    0

    هزاران بار گفتم که هرکس بیشتر منافع کارخانه داران رانتی را تامین کند، رییس جمهور خواهد شد

  • بسم الله قاصم الجبارین.رای ماسیدابراهیم رئیسی
    0

    اگر به رد صلاحیت ها ،صلاحیت میدادند اونوقته که تنها قربانی مردم می شدند فعلا که الحمدلله هیچ قربانی درکارنیست واین حرفها فقط جومنفی سیاسی هست ولاغیر.

  • اسی
    0

    خدا کمک کنه و نگهدار آقای ریسی باشه فقط خدا کنه اختلاصگرا نی که خون مردم را خوردن تو انتخابات سمت ریسی نرن که خودشون را تبرعه کنن یا از ترس یا از زرنگیشون

  • امیدی
    0

    یکی جایی تو یک شرکت دولتی خیلی بزرگ حق من صد نفر را بصورت چندین میلیارد تو دو سه سال گذشته نابود کردن بهشون گفتم آقای ریسی بیاد پدرتون درمیاره گفت بهم هر طرف باد به نفع ما باشه ما همون سمتیم

  • متم امیر
    0

    تا دیروز هشتگ میزدین چرا بجهانگیری باید دوباره جلو دوربین بیاد واشک کبیسه بریزه لاریجانی با اون مدیریت ۱۲ ساله افتصاحش شریک جرمه روحانیه چرا احمدی نژاد دوباره اومده وسط باید بره زندان اصلا چرا شورای نگهبان یه آدم بی تدبیر مثل روحانی را ۴ سال پیش انداخت جلوی ملت حالا که همه چی باب میلتون شده میگین یه باره رییسی بشه رییس جمهور خودت را گول نزن اونی که نمیخواسته رای بده که تکلیفش روشن توهم وجدانا فک کن شب بخوابی اگه بهت بگن لاربجانی یا احمدی نژاد یا جهانگیری رییس جمهور شدن تمو م موهات سفید نمیشه پس کم بلغورات ضد انقلاب ووطن فروش را تکرار ونشخوار کن عقل دارید دیگه ۷ نفر هم هستن برو به هر کی میخوای رای بده چرا ایراد میگیری !!!! این آدمهایی هم که تایید نشدن خودشون میدونستن یا رد میشوند یا شانسی ندارن با قصد وغرض اومدن تا رییسی را قربانی کنن و بگویند بفرما شورای نگهبان انتخابات را مهندسی کرده و...

    نظرات شما -
    • زرگانی
      0

      جناب (متم امیر) احسنت

  • من
    0

    آقای رئیسی رئیس جمهوره، به کوری چشم کسانی که آرزوی فقر و بدبختی مردم را دارند. به کوری چشم کسانی که سالهاست مملکت رو فلج کرده‌اند تا به منافع گروهی و حزبی و آرمان خواهی های شخصی خودشون برسن. حالا از نون خوردن افتادین حق دارین شاکی بشین، خدا روزی شون و حواله کن دست از سر ما بردارند

  • آواره وطن
    0

    خیلی خیلی بدبختیم وای بحال بچه هامون

    نظرات شما -
    • ايراني
      0

      واقعا تو يي خيلي خيلي بدبختي ....وقتي رفقات تاييد صلاحيت نشدن عزا گرفتي.....واقعا بدبختي تو

  • اکبر
    0

    اتفاقا غلط است،انتخابات بسمت انتصاب آقای رئیسی مهندسی شده،،،انتصاب آقای رییسی =دیکتاتوری

    نظرات شما -
    • بسم الله قاصم الجبارین.رای ماسیدابراهیم رئیسی
      0

      اگر انتصاب است پس چرا ۴سال پیش بجای آقای روحانی درپست ریاست جمهوری منتصب نشدند بااون همه رای؟

    • زرگانی
      0

      ..شورای نگهبان طبق قانون عمل کرد و هیچ خیانتی نکرد........سران اصلاحات که میدونستن نباید کاندیدهای مورد دار(از جمله اختلاس،سو سابقه،ضدیت با اصل نظام ووو) رو روانه میدان کنن خیانت بزرگی به تمام مردم از جمله به طرفدارانشون کردن.واقعا دلم به حال طرفداران اصلاحات میسوزه که چنین جفایی رو در حقشون میکنن!...یه گپ دوستانه (مثل همیشه) با عزیزانی که طرفدار اصلاحات هستن دارم!لطفا برای چهار سال بعدی نشینید که سران اشرافی اصلاحات برای شما کاندید تعریف کنند!مگه شما بچه هستید که قیم بخواهید(خخخخخ).!چرا سران اصلاحات تعدادی از کسانی که میخواستند در انتخابات شرکت کنند را منع میکنن!مگر وکیل وصی شما هستن!!؟!....آیا این کار خیانت نیست!!چرا دور قبل آقای عارف رو(به اعتراف خودش) مجبور کردن تا از رقابت کنار بره!!بله...مجبور کردن!...آیا این همان نوعی شورای نگهبان نیست که نگهبانی میکند تا افرادی همچون عارف وارد گود انتخابات نشوند!!!.......دوستان عزیز،پ دیدید که درون خود اصلاخات هم شورای نگهبانی وجود دارد ولی با اسمی دیگر(ناسا،وووو)که کاندیدها رو رد میکنن و یا مجبور میکنن که از دور رقابت کنار برن!!...آیا این ظلم به طرفداران حزب اصلاحات نیست؟!!....آیا اینان دیکتاتور نیستند؟؟!!

  • سید ابوالقاسم
    0

    رییسی کجا مدافع مستضعفین است؟!!!ایشان جز سه نفری بود که با افزایش قیمت بنزین تورم بیسابقه اخیر را کلید زد

    نظرات شما -
    • زرگانی
      0

      دوست گرامی!سید جان!...ابراهیم رییسی با این مصوبه مخالفت کردن...با اصرار ریاد دوبزرگوار دیگه ،البته مشروط به مساله ای قبول کردن!مشروط کردن به اینکه مردم رو اقناع کنید!اگر اقناع شدن این کار رو کنید در غیراینصورت اینکار رو نکنید!...که اگه خاطرتون باشه روحانی گرامی نه تنها اقناع نکرد،بلکه حتی اطلاع هم نداد!....انگار شما فقط یه تیکه ای از خبرها رو نگاه میکنی و یا دوست نداری بقیه خبرها رو هم به خاطر بیارید!

    • بسم الله قاصم الجبارین.رای ماسیدابراهیم رئیسی
      0

      واما گرانی بنزین توسط چه کس یا کسانی صورت گرفت

    • بسم الله قاصم الجبارین.رای ماسیدابراهیم رئیسی
      0

      رئیس قوه قضائیه آیت الله سیدابراهیم رئیسی درهمان ابتدا تاکید کرده بود که تصمیم بالا رفتن قیمت بنزین در

  • جمشید
    0

    درود خدا براآیت الله جنتی خدابه ایشون سلامتی بده

  • دانیال
    0

    آقای رئیسی شما لطفاً سکوت کنید

    نظرات شما -
    • جانباز آتش به اختیار
      0

      ساکت باش بی ادب

  • سید ابراهیم بت شکن
    0

    ابراهیم بت شکن....... بت بزرگا بشکن!

  • ایرانی
    0

    رئیسی بد اقبال ترین رئیس جمهور به برکت خیانت شورای نگهبان خواهد بود . شورای نگهبان رئیس را کشت!!!

  • طوطی
    0

    انتخابات اجباری

  • پرتوی
    0

    برای جناب رئیسی هم خوب نیست با چند حریف کم آشنا رقابت کند ارزش رای او قطعا پایین می آید

  • Ali
    0

    بله هر کسی هم می اومد رئیسی رای می آورد ولی با این کار شورا اعتبارش رئیسی ضربه خورد

  • ناشناس
    0

    حالا آقای حق شناس شما خودشو زیاد ناراحت نکن. شما الان غصه تان از عدم تایید صلاحیت علی لاریجانی است. الان شما اصلاح طلبان در وحشت فرو رفتید که آیا کماکان ما همان زندگی اشرافی در خانه های 2000 متری شمال تهران را حفظ خواهیم کرد؟ آیا کماکان مناصب بالای دولتی در اختیار ما خواهد بود؟ آیا شرکتهای خصوصی و پتروشیمی را به ثمن بخش و اقساطی به فرزندان ما تحت عنوان خصوصی سازی رفاقتی می فروشند؟ آیا کماکان فرزندان ما در آمریکا و انگلیس می توانند با پولهایی که ما از ایران برایشان می فرستیم ارتزاق کنند و خوش بگذرانند. الان دغدغه شما اصلاح طلبان موارد مذکور است وگرنه شما اندکی دغدغه معیشت مردم را ندارید. در هشت سال گذشته به جز اینکه نمک به زخم مردم بپاشید، کدام کار مهم را انجام دادید؟ ماجرای افزایش قیمت بنزین به بدترین شیوه و به آشوب کشاندن کشور، ماجرای مالباختگان بورسی، ماجرای خصوصی سازی های رفاقتی، ماجرای ارز 4200 به رفقا و ...

  • بسم الله قاصم الجبارین.رای ماسیدابراهیم رئیسی
    0

    بعضی از دوستان انگار معنی رد صلاحیت شدن را نمیدانند!!! درضمن خود شورای نگهبان هم گفتندجهت دانستن علت ردصلاحیت،نامزدها به شورای نگهبان مراجعه کنند، آیا اگرحرف های شورای نگهبان برای ردصلاحیت نامزدها قانع کننده نبود آقایانی که ردصلاحیت شدند دست رو دست می گذاشتند تا شما بجای آنها حرف بزنید؟! رد صلاحیت یعنی این فرد محترم به درد ریاست جمهوری نمیخورد ولاغیر، حالا شما هی حرف ازانتصاب ودیکتاتوری وتهمت بزنید.

  • سید
    0

    احمدی نژادونیروهای انقلاب که تایید نشدند رادر پست های خوب و مفید برای ملت ونظام حفظ کنند تا جریانات قبل تکرار نشود چون زیاد طرفدار دارنداحترام به ملت بگذارند.پایه های نظام مستحکم تر میشود

  • شیخ
    0

    تاریخ مصرف اخوند رییس جمهوردرایران به پایان رسید حسن روحانی یک نمونه بارز هست تازه روحانی اهل سمنان هست این مشهدیه وبلدنیست حرف بزنه همتی کوتوله ازرییسی خیلی بهتره

  • بسم الله قاصم الجبارین.رای ماسیدابراهیم رئیسی
    0

    بنده توضیحات مفصلی درباره گرانی بنزین دادم ولی چرا کامل منتشر نشد؟؟؟!

  • داروغه
    0

    درود بر ابراهیم بت شکن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها