مهم‌ترین چهره هایی که در دوره های قبلی انتخابات ریاست جمهوری رد صلاحیت شدند/ ویدئو

در این دوره از انتخابات چهره هایی چون احمدی نژاد، لاریجانی، جهانگیری، سعید محمد، پزشکیان، مطهری، ضرغامی، هاشمی و کواکبیان رد صلاحیت شدند. اما آیا رد یا عدم احراز صلاحیت این تعداد چهره سیاسی در انتخابات امری نامعمول است؟

مهم‌ترین چهره هایی که در دوره های قبلی انتخابات ریاست جمهوری رد صلاحیت شدند/ ویدئو

با اینکه رد صلاحیت های این دوره از انتخابات بسیار پرحاشیه بوده است و می‌توان ادعا کرد که در تاریخ انتخابات ریاست جمهوری کم سابقه بوده است، اما بسیار بوده اند چهره هایی که در دوره های پیشین نیز نتوانستند با تایید صلاحیت روبرو شوند.

در ادامه با برخی از این چهره ها آشنا شوید.

منبع: خبرفوری

66

حجم ویدیو: 9.82M | مدت زمان ویدیو: 00:04:47 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • سید
    0

    سلام حیف احمدی نژاد فرد پاک و خادمی بودکه برای ملت علیرغم مخالفت و کارشکنی های فراوان مجلس وقت ثابت شده هم بود.یا را نه .مسکن. وام و....وگرنه رای اولی بودکه ردش کردند مشکل خاصی نداشت .در حکومت اسلامی نظردادن و انتقاد هم جرم نیست.لااقل لایق معاون اولی هستی مرد بزرگ

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      نه بردار من مشکل مملکت ما و مردمش اینه که هنوز بهتر و کارآمد تر از احمدی نژاد ندیدیم وگرنه هنوز میتوان امیدوار بود شخصی بهتر از ایشون بیاد که هست و اوضاع رو بهتر از همه سال ها بکنه

  • علی
    0

    دم شورای نگهبان گرم واقعا درود به شرف اقای کدخدایی و جنتی...این دزدان بیت المال رو بی ابرو کرد

  • مهرداد سربندی
    0

    نه . اصلا نامعقول نیست. اگر یک نفر که سالها خیانت در امانت می کند امروز هم خیانت در امانت کند. امری نامعقول است؟ نه اصلا نامعقول نیست. اما اسمش کار امروزش و اسم کار سالهای گذشته اش خیانت در امانت است . و این رفتار برای کسانی که مدعی امانتداری و ایمان و تقوا هستند نامعقول است.

  • احمد
    0

    احمدی نژاد در بین مردم محبوبیت دارد نباید رد صلاحیت می شد این یعنی مردم را نادیده گرفتن ما بدون او رای نمی دهیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها