پرتاب کنندگان نارنجک به سمت اتوبوس پرسپولیس دستگیر شدند/ گل‌محمدی: به قصد کشتن ما نارنجک زدند؛ پاهایم می‌لرزید

فرمانده انتظامی دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن از دستگیری پرتاب کنندگان نارنجک به سمت اتوبوس پرسپولیس خبر داد.

پرتاب کنندگان نارنجک به سمت اتوبوس پرسپولیس دستگیر شدند/ گل‌محمدی: به قصد کشتن ما نارنجک زدند؛ پاهایم می‌لرزید

باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر عنوان کرده که با اعلام سرهنگ نصیری فرمانده میدان دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن، افرادی که به اتوبوس‌های کاروان پرسپولیس در مسیر هتل به ورزشگاه فولادشهر نارنجک پرتاب کرده بودند، دستگیر شدند.

وی افزود: چهار نفر از عوامل پرتاب کننده نارنجک به سمت اتوبوس کاروان پرسپولیس که با موتور سیکلت قصد فرار از منطقه را داشتند، دستگیر شدند.

گل محمدی: به قصد کشتن ما نارنجک زدند؛ پاهایم می‌لرزید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پرتاب نارنجک به سمت اتوبوس این تیم در مسیر هتل تا ورزشگاه فولادشهر اصفهان را کاری غیرانسانی و بی‌شرمانه توصیف کرد.

یحیی گل‌محمدی پس از برتری 2 بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: قبل از اینکه وارد استادیوم شویم اتفاق خیلی بدی برای‌مان افتاد. خدا به ما رحم کرد که اتوبوس‌مان چپ نشد. اتفاق خیلی وحشتناکی بود. کسانی که این کار را کردند، به قصد کشت این کار را کردند. نارنجک‌هایی که پرتاب شد واقعا به نظرم جنگی بود.

وی افزود: ما با استرس زیادی وارد زمین شدیم. قبل از بازی هم نمی‌خواستیم وارد زمین شویم. به احترام فوتبال و هوادارانی که پای تلویزیون بودند، بازی کردیم. من این تصمیم را در اختیار بچه‌ها گذاشتم. آنها تصمیم گرفتند بازی کنند. من در اتوبوس بچه‌ها نبودم، ولی وقتی بعد از رسیدن صحنه را دیدم واقعاً پاهایم می‌لرزید. صحنه بسیار وحشتناکی بود. امیدوارم برخورد خوب و جدی با این موضوع شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: نیروی انتظامی هم خیلی زحمت کشید. از ورودمان تا بدرقه خیلی خوب این کار را انجام دادند، ولی در یک صحنه همه غافلگیر شدند و از بالای پل نارنجک‌ها پرتاب شد. یک کار غیرانسانی و بی‌شرمانه‌ای بود. احتمال زیادی بود که اتوبوس چپ شود و اتفاق ناگواری برای فوتبال رخ دهد که اگر اینطور می‌شد هیچ وقت تاریخ این مسئله را فراموش نمی‌کرد. باید فکری اساسی برای این موضوع شود. این مسئله آزاردهنده است.

گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش که چه کسانی این کار را انجام دادند، گفت: نمی‌دانم، ولی چیزی که به ما گفتند دو نفرشان را دستگیر کردند. امیدوارم مشخص شود که این افراد از سمت چه کسانی بودند. این مسئله باید ریشه‌یابی شود.

وی در مورد پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن نیز توضیح داد: ما واقعاً تحت تأثیر اتفاقات قبل از بازی بودیم. در نیمه اول هم کنترل بازی دست‌مان بود و روی یک اتفاق گل خوردیم. ذوب‌آهن هم تیم منظمی بود و ما در صحنه گل غافلگیر شدیم. در نیمه دوم با تمرکز بهتری وارد زمین شدیم و توانستیم به بازی سرعت بدهیم و از فضاها به خوبی استفاده کردیم. موقعیت‌های زیادی هم برای گلزنی داشتیم و گل‌های قشنگی زدیم. بازی خوبی در مجموع از لحاظ نتیجه و شکل بازی بود. باید به بازیکنان به خاطر روح بزرگی که دارند و ذهنیت قوی که از خودشان نشان دادند، تبریک بگویم. این برد را من مدیون اراده بازیکنان هستم. از هواداران می‌خواهم که مثل همیشه پشتیبانی و حمایت کنند. با وجود تمام مشکلاتی که دارند، وارد جزئیات نمی‌شوم، اما امیدوارم این مشکلات هم حل شود. از غیرت و اراده بازیکنانم امروز من درس‌های زیادی گرفتم. دم همه آنها گرم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که دو تعویض او باعث پیروزی سرخپوشان شده است، گفت: ما در نیمه دوم سعی کردیم روی ارسال‌ها عملکرد بهتری داشته باشیم. از بچه‌ها خواستیم به کناره‌ها بروند و از ارسال‌ها استفاده کنند. خوشبختانه آنها این کار را به خوبی انجام دادند. به خاطر سرعت بازی که در نیمه دوم از خودمان نشان دادیم، کارهای تاکتیکی خیلی خوب شکل گرفت و همانطور که گفتم علیرغم اتفاقات ناگوار و اینکه یک بر صفر عقب بودیم، واقعاً کار سختی داشتیم که ذهنیت قوی می‌خواست و بچه‌ها ما این را نشان دادند.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 24
  • نظری بندرماهشهر
    0

    سپاهان باید محروم بشه اصفهان باید از میزبانی محروم بشه چنین حملات تروریستی و اقدامات نظامی علیه یه تیم فوتبال در جهان بیسابقه هست

  • گنبزکن
    0

    تو زیادی ترسویی، مگه چهارشنبه سوری تهران نبودی

    نظرات شما -
    • پرسپولیس سرور 6تق لال کیسه
      0

      4شنبه سوریش زمانی بود که تو دربی 6تق لال کیسه را برد

  • محمدرضا
    0

    هوادارای وحشی چهارپایان اصفهان نه سه پاهان اصفهان

  • ناشناس
    0

    آقایان پنج ستاره که الان شدین شش ستاره فدارسیون و کمیته انضباطی و سازمان لیگ واقعا حماقت شما در برگزاری بازی تو شهری که حاشیه داشته هفته قبل کار درستی بود ؟! با این حرکت احمقانه هیچ می دانید آبروی فوتبال را بردید و دیگه نباید خواب میزبانی هم ببینیم ، چرا اینگونه هستید ؟ صلاحیت شما در این پست ها کاملا زیر سوال رفت .

  • زندی
    0

    کار استقلالیاس شک نکنین

  • پرسپولیس سرور 6تق لال کیسه
    0

    بعد از اینکه بوسیله مسئولان سپاهان ازشون تقدیر شد حتما آزاد میشن.

  • م
    0

    نارنجک !!یه باره بگو بمب اتم بود

  • محمدی
    0

    حکم کمیته انظباطی:میزبانی تیمهای اصفهانی از پرسپولیس گرفته شود- ساکت از فعالیتهای فوتبالی باید تا آخر عمر محروم شود.دیگه ازاین خطرناکتر مگه داریم

  • کسمایی
    0

    واقعا که خجالت آوره مگه میشه برای یه بازی بخواهند آدم بکشند؟ نیروی انتظامی کجا بود؟ مگه توی تهران ما با هاشون همچین برخوردی داشتیم؟

  • سیب
    0

    فقط و فقط باید تیمهایی که همچین طرفدارانی دارند با صدها میلیون تومن جریمه کرد و چند بازی اینده هم باید بیرون خانه بازی کنن .

  • مرضیه
    0

    اصفهان امنیت نداره سپاهان و ذوب اهن محروم باید بشن این چه وضعشه بیسابقه هست در تاریخ دنیا مگه جنگه اخه ؟؟

  • سید
    0

    شک نکنید این کار برنامه ریزی شده است و از این هفته سپاهان که مدعی اصلی قهرمانی است می رود در حاشیه قبل از بازی افشین پیروانی ظاهرا حالش بد شده سیاه بازی هایی که فقط ایشان بلد است و البته سید جلال و چند نفر دیگر امیدوارم تیم سپاهان با این موضوع هوشمندانه برخورد کند این دامی است که توسط کادر اصلی هدایتگران پرسپولیس پهن شده است مدیران سپاهان مراقب باشید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      میگم یه سر دکتر مغز و اعصاب برو و بگو توهم میزنی

  • رضا.
    0

    مردم اصفهان بسیار محترم هستند و این قضایای اخیر که موقع بازی های پرسپولیس در اصفهان اتفاق میوفتد همه طراحی شده عدهای هوادار و مسیول در باشگاه اصفهان که آن هم به پشت گرمی فدراسیون صورت گرفته و متاسفانه پیروزی ها و قهرمانی های مکرر پرسپولیس باعث شده اینها به اضافه چند تیم دیگر که به خیال خودشان در کورس قهرمانی هستند به طور کاملا همسو به تخریب و فشار به پرسپولیس ادامه دهند و پرسپولیس هم فقط در زمین جوابشان را میدهد ولی مطمین باشید شاید در داخل به کمک همه طرفهای مخالف بتوانند برای پنجمین قهرمانی مشکل ایجاد کنند ولی در آسیا پرسپولیس با اقتدار ادامه خواهد داد و همین ها در بازی های حذفی آسیا بدون حمایت فدراسیون و بقیه هوامل تخریبی دست از پا درازتر به خانه برمیگردند و با حسرت سومین فینال آسیا را هم پای تلویزیون خواهند دید.

  • کاربر ناشناس
    0

    اصفهانیها مثل اسرائیلی ها همه چیز برای خودشان میخواهند اگه سازمان لیگ قدرت داشته وترسو نباشندچند جلسه تیم های اصفهانی رو ازمیزبانی محروم کنند حساب دستشان میایدولی بعید میبینم چون اصفهانیها همه جا نفوذ دارند.

  • ایرانی
    0

    واقعا متاسفم به این مردم که چنان قرون وسطایی رفتار میکنن . اولا بنظر شخصی من خیلی عجیبه که ادم اینقدر متعصبانه طرفدار تیمی باشه که کل درامد وحالش مال تیم هست . هر جور فکر میکنم جز یک طرز فکر بچگانه ویک فکر احمقانه باعث چنین رفتارهایی میشه. من شخصا طرفدار بازی خوب ونهایت تیم ملی هستم اونم نه اینقدر حساس که اگه ببازند دنیا برام تیره بشه . همش سرگرمیه .شما هم ذهنتون را مشغول چنین مسایل درپیتی نکنید . از زندگی لذت ببرید بقدر کافی بازیکنان فوتبال حال میکنند .

  • احسانی شهرکرد
    0

    هواداران سپاهان بسیار بدسابقه هستند و همیشه حاشیه دارند باید برخرود شدید بشه با سپاهان اصفهان امنیت نداره و سپاهان مسبب اصلیشه جلوی اینارو نگیری دفعه بعد با آرپی جی و خمپاره و راکت حمله میکنن به انسانها و تیمهای ورزشی

  • موسوی
    0

    این اقدامات در اصفهان شرم آوره

  • ابوالفصل صدری
    0

    اصفهانی ها مثل قرون وسطایی هستند. واقعا چقدر پشت کوهی

  • حمید
    0

    معلومه کار کیه کار هوادارای تیم زرد اصفهانه ولی کور خوندین سباهانیا منتظر باشن کل ایرانو برا خودشون ناامن کردن

  • محتشمی پور
    0

    ترور علیه فوتبال ! وحشتناکه برخورد فوری قاطع و سریع با هوادارن سپاهان و هیات فوتبال اصفهان

  • باختری
    0

    آقایون کمیته اخلاق و کمیته انضباطی و فدراسیون نشین و تصمیم گیرندگان کلان ورزش وزیرورزش نهاد نظارتی امنیتی بخدا اگربرخورد قاطع و فوری با این قضیه پرتاب مهمات جنگی به اتوبوس حامل بازیکنان مهمان نشه این نگرانی خیلی بجاهست که دفعات بعد احتمال زیاد شاهد فاجعه انسانی خوهیم بود خب چرا از الان جلوشو نگیرید فارغ از رنگها و شهرها برخورد شدید کنید با این قضیه در اصفهان

  • کاربر ناشناس
    0

    اقا جان اینقدر مساله را پیاز داغی نکن .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها