زمان‌‌بندی قطع برق در تهران از ۳ الی ۶ خرداد/ جدول

 شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: جدول زمان بندی خاموشی های احتمالی برق پایتخت از ۳ تا ۶ خرداد ماه ۱۴۰۰ منتشر شد.

زمان‌‌بندی قطع برق در تهران از ۳ الی ۶ خرداد/ جدول

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، به اطلاع هموطنان ساکن پایتخت می رساند تمامی ظرفیت های فنی و کارشناسی شرکت توزیع نیروی برق به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی به کار گرفته شده است. با این حال موفقیت در این مهم، جز با همکاری همه جانبه مشترکان، امکان پذیر نیست.

بر پایه اعلام شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، در صورت بروز هرگونه مشکل در تامین برق پایتخت به منظور جلوگیری از بروز قطعی گسترده، طبق فایل پیوست اقدام به اعمال خاموشی کنترل شده خواهد شد.

مسوولان شرکت برق در این اعلام، ضمن قدردانی از بردباری و همراهی مردم و عذرخواهی بابت مشکلات احتمالی پیش آمده درخواست شده است که شهروندان با حداکثر صرفه جویی در مصرف برق، این را در تامین برق تهران بزرگ یاری کنند.

شهروندان برای اطلاع از جدول خاموشی های احتمالی برق شهر تهران از ۳ تا ۶ خرداد ۱۴۰۰ کلیک کنید.

منبع: ایرنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 21
  • وحید
    0

    40 سال حتی نتونستن برق مردم تولید کنن انرزی هسته ای اینهمه هزینه پس برقش کو ؟؟؟؟؟ غیر از اینه که انرژی هسته ای سیاسی و برای موندن خودشون ؟؟؟! بودجه ها صرف لبنان و فلسطین سوریه میشه بقیه هم حاجی خور میشه دل دزدی های خودشون موندن مردم بیچاره و ستمدیده ایران که حتی برق هم ندارند !!!؟؟؟

  • مجید
    0

    ننگ بر این حکومت سرتا پا فاسد ناتوان ولقعا خجالت آور است

    نظرات شما -
    • شوقی
      0

      حکومت ، کدام حکومت بنی صدر یا میر حسین یا رفسنجانی یا خاتمی یا احمدی نژاد یا روحانی کدام یکی، جرات داری جای کلمه حکومت کلمه صحیح بنویس

  • ن م
    0

    جالب اینه بعضی مناطق تو چندتا گروه گنجانده شدن.معلوم نمیشه اخرش چیه و کدوم گروه میشن.عین شهرزیبا و بلوارتعاون...متاسفم

  • رضا
    0

    به دهه 60 خوش آمدید.

  • ....
    0

    تامین مستمر و پایدار آب ، برق ، گاز و اینترنت از ابتدایی ترین وظیفه دولت ها در سراسر جهان است .

  • ناشناس
    0

    کشور ما دومین منبع انرژی دنیاست ولی مردمش باید از ابتدایی ترین نیازها محروم باشن . همه میدونن علت کمبود برق چیه و چه نهادی در حال استخراج بیت کوین هست تا بتونه راحت پول موشکهای حماس و حزب الله رو از زجر مردم ایران تامین کنه . به خدا اگه رای بدم

  • مارمولك
    0

    برقي كه به برادران عراقي رواست ظاهرا به مردم خودمون حرامه.جالبه ٤ ساله پولشم ندادن و تو هر تظاهرات پرچم ايرانو اتيشم ميزنند.

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    اینها مهم نیست.... ففط غزه و لبنان و یمن و سوریه و دادن برف مجانی به عراق و حمله و زمین گیر کردن تیم مذاکره کننده در وین توسط تندروهای داخلی و....‌‌ اینها فراموش نشه ... مردم ایران واقعا بدبخت و بیجاره هستند و در بین زور آزمائی و جنگ قدرت آقایان و جناح ها هزینه سنگینی میدن!!!!

  • جانباز آتش به اختیار
    0

    خیلی بیجا میکنید برق و ضرف استخراج ارز دیجیتال میکنید .آخوند و چه به مملکت داری

  • ممنیتی
    0

    مشکل صادرات برق وحقوق بالای کارکنان برق

  • ناشناس
    0

    ما جزئ گروه 10 هستیم باید الان برق ما رفته باشه که نرفته ساعت 13:30 چطوریه

  • مبهم
    0

    خیلی دلم میخواد خودکشی‌ کنم. فقط وفقط دلم واسه بچم میسوزه دست وپا بسته. چیز جز مرگ دسته جمعی واسه خودمو خونواده م نمیخوام .وای چه آینده ای دارن بچه هامون.

  • ساسانی
    0

    *⁉️

  • اکبری
    0

    نظرات را می‌خواندم ظاهراً فقط عده ای عقده گشایی میکنند و اصلأ موضوع هم برایشان مطرح نیست فقط اصل کلام و حرفشان این است که داعش و اسراییل و آمریکا و غرب وحشی و دشمنان خبیث این ملت و کشور همه خوبند!!! برخی از این نظرات شبیه پیامهایی است که توسط یه مشت آدمهای منافق آلبانی نشین مزدورتهیه و نشر داده میشود که در سایتهای خبری کمین کرده و صبح تا شب اراجیف می‌گویند و ماموریت اجرا میکنند! تا دلاری به گدایی بگیرند و خوش رقصی کنند و به زندگی نکبت خود ادامه دهند... خجالت و شرم هم ندارند .... وجود همچین آدمهایی بنام ایرانی موجب شرمساری برای کشور است

    نظرات شما -
    • مرغ حق
      0

      آغا اکبری این تویی که ابراز فضل میکنی بعد از چند تا اظهار نظر پیدات میشه وبا حالت تحقیر مردم عنوان میکنی مشخص است کسی درک درستی ندارد و تحلیل ها آبکی هست. مردم فقط میبینند صدایشان بجایی نمی رسد اگر از راز بقاء حیوانات هم مطلبی باشه اونها اعتراضشان را به مسئولین میکنند شاید مسئولین به خبرهای مربوط به خودشون علاقمند باشند

  • همدانی
    0

    یکی از مسئولیت‌های مهم رئیس‌جمهور هشتم، بازگرداندن رفتار‌ دولت به «روال عادی»، و «تعادل و تناسب» در قواره دولت است؛ اینکه هر وقت، مسئولیت های متنوع از دستگاه های دولتی مطالبه شد، نگویند منتظر توافق و برداشته شدن تحریم‌ها هستیم و تا آن زمان، کاری نمی‌شود کرد. دولت البته با شعار «عادی‌سازی»، آغاز کرد. از آن‌سو نُرمالیزاسیون، چیزی بود که آمریکا و غرب مطالبه می‌کردند. اما منظور، حرکت در ‌تراز هنجار‌های غرب بود؛ و نه اهتمام به تدابیر و ظرفیت‌های درونزا برای تعمیق ثبات در کشور.

  • جعفر پالیزپور
    0

    محل ما جزو این مناطق نیست اصلا ولی روزی س بار برق میره

  • خوشنام
    0

    قطعی برق تواوج گرما.چندین روستاتومناطق ازخشک شدن چشمه ها خالی ازسکنه شدن .گرانی هرروزاقلام دارو هزینه های درمان بهانه کرونا مشاغل آزاد که دیگه نابود دلمون به چی خوش باشه تو این خراب شده به کی دادبزنیم ؟

  • ناشناس
    0

    گران کردن تخم مرغ در دی ماه ۹۶ و گران کردن بنزین ۹۸ و گران کردن دلار تا مرز ۳۵هزار تومان و الان قطع مکرر برق و آب دولت گرین کارتی در راس آنها حسن کلید ساز یک خط را دنبال می کند شورش داخلی و تجزیه چون مهره انگلیس و آمریکا و اسراییل هستند

  • ناشناس
    0

    از یه چوپان که از سیاست هیچی نمی دونه بپرسی بهت میگه هدف دولت شورش و جنگ داخلی است این قطع برق و آب عادی نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها