لزوم به‌ روز رسانی کتابخانه‌ های عمومی لرستان

مدیرکل کتابخانه‌ های عمومی لرستان اذعان کرد: در دو بخش نرم‌ افزاری و سخت‌ افزاری، کتابخانه‌ های عمومی موجود در سطح استان نیاز به بروزرسانی دارند

لزوم به‌ روز رسانی کتابخانه‌ های عمومی لرستان

فرشته طهماسبی اظهار کرد: در شرایط کرونایی، خدمات فیزیکی کتابخانه‌های عمومی نیز مثل بسیاری دیگر از مشاغل با محدودیتی‌هایی مواجه شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با همت کتابداران این تهدید به فرصت تبدیل شده و فعالیت‌های ترویجی و تبلیغی با موضوع کتاب و کتابخوانی در حجمی گسترده در فضای مجازی انتشار یافت.

طهماسبی اضافه کرد: بر همین اساس در ماه مبارک رمضان برنامه‌های فرهنگی و ترویجی توسط کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های استان برگزار شد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان یادآور شد: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) جشنواره قصه‌گویی محلی لری ویژه دختران برگزار می‌شود که تا چند روز آینده فراخوان آن منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام کتابخانه‌ای، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تعداد قابل توجه‌ای از پروژه‌های ساخت کتابخانه استان به بهره‌برداری رسیده یا مراحل پایانی خود را طی می‌کنند.
طهماسبی اذعان کرد: کتابخانه‌های عمومی موجود در سطح استان در دو بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نیاز به بروزرسانی دارند و نباید این حقیقت را کتمان کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان تاکید کرد: بر این اساس انتظار داریم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در بحث اعتبارات تعمیر و تجهیز استانی نگاه ویژه‌ای به کتابخانه‌های عمومی داشته باشد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها