علی کریمی بی‌خیال عزیزی‌خادم نمی‌شود!

پیشکسوت فوتبال ایران از عملکرد رییس فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.

علی کریمی بی‌خیال عزیزی‌خادم نمی‌شود!

علی کریمی که در انتخابات فدراسیون فوتبال هم حضور پیدا کرده بود، با انتشار یک استوری کنایه آمیز دیگر، برای چندمین بار از عملکرد شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.

علی کریمی بی‌خیال عزیزی‌خادم نمی‌شود!/عکس

منبع: خبرآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • محبی
    0

    علی اقا بدان که یکی از علت های اصلی ناراحتی پوستی ات وریزش سکه ای ریش ات داشتن استرس واضطراب و ناراحتی های عصبی است اگر من جای شما بودم با داشتن ثروت مناسب هر گز خود را وارد این جنگ اعصاب ها نمی کردم ، به جایش همیشه شاد می بودم وبی اطلاع دیگران در امور خیر وکمک به دیگران وارد می شدم که لذتش هزاران برابر این دعواهای بی هدف وبی سرانجام است . از طرف یک خیرخواه .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      جناب خير عزيز، همين راحت طلبي ها و همين خودخواهي ها مملكت رو به اينجا كشونده، متاسفانه افرادي با ديدگاه شما شدن مسول و تا به موقعيت مالي و قدرت رسيدن رفتن پي خوشي هاي خودشون، تو تمام دنيا بايد افراد كاردان و آگاه به كار در مسوليت باشن، حالا بازم خدا رو شكر كه شما بخاطر اين دورانديشي كه دارين دچار كچلي سكه اي نشدين. و باز خدا رو بيشتر شاكرم شما جاي ايشون يا مسولين نيستين.

    • حمید
      0

      آدمهایی مثل شما این بلای خانمان سوز را سر فوتبال اورده محبی....دنیا را آب ببره تو وخائنانی مثل تورا خواب میبره

  • محبی
    0

    مطلبی که من نوشتم واقعا نه به این معنی بود که نباید با تخلف ومافیا وهر کوفت وزهر ماری مبارزه کرد بلکه توصیه به فردی بود که عامل تشدید بیماری اش همین جنگ اعصاب واسترس ها است .جدای از این توصیه ، کامنت گذاری مثل حمید می تواند برای مبارزه از صبح تاشب عربده بکشد وبه دیگران لگد بزندومهمل ببافد تا ثابت کند خائن نیست وشعبان بی مخ است .

  • علی
    0

    علی کریمی همون فردی نیست که با همه درگیر میشد؟؟!!!

  • غلام
    0

    علی کریمی بازنده! آدم ول نکن! عقده مدیریت! خدای پاکان روزگار! با این استوری هات فقط و فقط خودت رو کوچک میکنی. مدیری که قدرت لابی گری نداشته باشه به درد جرز دیوار میخوره. که تو عرضا اش رو نداشتی و نداری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها