آیا همچنان سفر به شمال ممنوع است؟

رئیس پلیس راه مازندران درباره ممنوعیت سفر به شمال کشور توضیحاتی داد.

آیا همچنان سفر به شمال ممنوع است؟

سرهنگ علیرضا قدمی گفت: ممنوعیت‌های کرونا در محورهای شمالی کشور با قوت ادامه دارد.

وی گفت: باتوجه به نگرانی‌های کرونایی در ارتباط با پایان هفته‌ها در محورهای شمال بحث تشدید ممنوعیت‌های کرونایی در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: با توجه به تردد خودروها طی روزهای گذشته در محورهای شمال، پایان هفته شلوغی پیش‌ رو داریم که معمولا از بعدازظهر شاهد افزایش حجم ترافیک در محورها هستیم.

سرهنگ قدمی گفت: آمد و شد خودروها کماکان در مسیرهای شمال پرحجم و در گلوگاه‌های ورودی باتوجه به کنترل خودروها نیمه‌سنگین است.

او اظهار کرد: محورهای مازندران هم توسط دوربین‌ها و هم ماموران پلیس راه کنترل می‌شوند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: توصیه پلیس به تمام رانندگان این است پرهیز از ترددهای غیرضروری را جدی بگیرند.

رئیس پلیس راه مازندران روز گذشته نیز گفت که از زمان اجرای طرح ممنوعیت تردد خودرو از ۲۱ اردیبهشت جاری تاکنون ۸۵۰۰ دستگاه خودرو که از مبادی مختلف قصد ورود به این استان را داشتند، جریمه شدند یا به شهرهای مبدا بازگشت داده شدند.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت سفر در این استان تا پایان هفته جاری نیز ادامه دارد، افزود: خودروهایی که بدون توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله به این استان سفر کردند، ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تنها آن دسته از خودروهای غیربومی اجازه ورود به مازندران را دارند که دارای مجوز رسمی از فرمانداری مبدا حرکت باشند، اظهار داشت: بیشتر خودروهایی که در ایام تعطیلات عیدفطر قصد ورود به مازندران را داشتند یا مازندرانی‌های مقیم پایتخت بودند و با تهران ی‌هایی بودند که در شمال ویلا داشتند.

سرهنگ قدمی با تاکید بر این که تمامی مبادی ورودی مازندران همچنان بر روی خودروهای غیربومی مسدود است، اظهار داشت: ماموران پلیس علاوه بر مبادی اصلی ورودی استان در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر و گلوگاه و درمجموع در ۵۷ نقطه ورودی استان مستقرند و اجازه ورود به خودروهای غیربومی را به هیچ وجه نمی‌دهند.

او افزود: گشت‌های کنترل پلیس راه استان در محدوده تونل کندوان محور چالوس، محدوده پلور در محور هراز، ورودی شهر پل سفیدسوادکوه، سه‌راهی تلمادره محور ساری - سمنان و ورودی گیلان به مازندران در رامسر مستقرند و به خودروهای غیربومیِ فاقد مجوز اجازه ورود به استان را نخواهند داد.

منبع: برنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها