سمنانی‌ها جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند

جمعی از مردم مؤمن و ظلم‌ستیز سمنان با اجتماع در کانون فرهنگی جوانان بسیج این شهر جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس علیه مردم و کودکان مظلوم فلسطینی را محکوم کردند.

سمنانی‌ها جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند

جمعی از مردم ولایتمدار، مؤمن و ظلم‌ستیز سمنان شامگاه چهارشنبه با حضور خود در کانون فرهنگی جوانان بسیج این شهر با شعارهایی نفرت خود از رژیم کودک‌کش اسرائیل را ابراز کردند.

مردم متدین سمنان به‌ویژه جوانان مؤمن و انقلابی این شهر با رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی در حالی که پلاکاردهایی با تمثال شهیدان فلسطینی در دست داشتند با فریاد "مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا" جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.

سکوت غرب برابر جنایات رژیم اشغال گر قدس خیانتی آشکار است

حجت‌الاسلام محسن فاطمی‌نیا رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان در این تجمع سکوت جامعه جهانی را برابر جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش و اشغالگر قدس را خیانتی آشکار دانست.

وی محکومیت جنایات این رژیم اشغال‌گر را از مهم‌ترین اهداف برگزاری چنین تجمعاتی عنوان کرد و همراهی و همدردی با مردم مظلوم فلسطین را از مهم‌ترین تکالیف و رسالت‌های دینی و انسانی برشمرد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان با بیان اینکه رویکرد رژیم اشغالگر قدس نابودی اسلام حول محور قدس شریف است اظهار داشت: امروز شجره طیبه مقاومت در فلسطین با تبدیل سنگ به موشک‌های نقطه‌زن به ثمر نشسته است و اسرائیل روز به روز به زوال و شکست خود نزدیک می‌شود.

فاطمی‌نیا با بیان اینکه قدس سرزمین مادری مسلمانان جهان است گفت: تفکر حاج قاسم‌ها امروز با درنوردیدن مرزهای جغرافیایی تا غزه پیش رفته است.

در این تجمع حاضران با شعارها "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" "آتش به جان مردم از شرر آمریکاست"، "جنایت صهیونیست زیر سر آمریکاست"، "با اتحاد ملت فلسطین، آزاد گردد قبله مسلمین" و "غزه پیروز است، اسرائیل نابود است " از مردم مظلوم فلسطین و غزه حمایت و جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند.

در پایان این مراسم بیانیه‌ای در راستای محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی خوانده و توسط حاضران در این تجمع امضا شد.

منبع: تسنیم

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها