استاندار تهران:

افزایش قیمت نان قانونی نیست/ برخورد با متخلفین

استاندار تهران با اشاره به این‌که افزایش هزینه‌های نانوایان در کارگروهی در حال بررسی است و پس از تصویب نرخ جدید اعلام خواهد شد، افزود: در حال حاضر افزایش قیمت نان قانونی نیست و با متخلفین برخورد خواهد شد.

افزایش قیمت نان قانونی نیست/ برخورد با متخلفین

انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران اظهار کرد:برخی نانوان‌ها در مورد افزایش قیمت حامل‌های انرژی و حقوق و دستمزد کارگران مباحثی مطرح می‌کنند که در حال بررسی و کارشناسی است در همین راستا کارگروهی مشغول بررسی است تا به نرخی که این افزایش‌ها را پوشش دهند برسند، اما در حال حاضر اتحادیه‌ها نباید افزایش قیمتی داشته باشند.

وی تاکید کرد: هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت نان تصویب نشده و هر نانوایی که افزایش قیمت داشته باشد خلاف آیین‌نامه است و با وی برخورد خواهد شد، البته نانوایان هم این اطمینان را داشته باشند که این موضوع در مسیر بررسی است و پس از تصویب افزایش قیمتی که پوشش افزایش هزینه‌های آنها را بدهد اعمال خواهد شد.

استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص روند تزریق واکسن در استان تهران نیز گفت: از ۶۰۲ هزار واکسنی که در اختیار استان تهران قرار گرفته تاکنون ۴۰۷ دوز یعنی معادل ۷۲.۵ درصد تزریق شده و در این مسیر همکاری خوبی میان دستگاه‌های مختلف شکل گرفته که برای مکان‌های تزریق واکسن دستگاه‌های مختلف اقدام کرده‌اند. در حال حاضر ۷۵ ساله‌ به بالا می‌توانند در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام کنند که به آنها اطلاع‌رسانی لازم داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: روند واکسیناسیون با سرعت در حال طی شدن است و امیدواریم با واکسن‌های خریداری شده و ورود واکسن‌های تولید داخل ، گروه‌های سنی بالای ۶۰ سال براساس اولویت‌بندی که انجام شده هرچه زودتر تزریق واکسن آنها انجام شود.

محسنی بندپی در بخش دیگری از سخنان خود در دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در سال ۱۴۰۰ گفت: علاوه بر ارزیابی عملکرد دستگاه‌های مختلف در خصوص تحقق مصوبات مربوطه به آنها در جلسه،‌ موضوع دیگری که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت احداث مجتمع‌های صنفی در برخی شهرستان‌های استان تهران که ظرفیت‌های لازم را در اراضی غیر زراعی دارند به این شکل که برخی از این شهرستان‌ها اراضی دارند که قابل استفاده زراعی نیست که مقرر شد برای تغییر کاربری آنها جهاد کشاورزی نظر خود را اعلام کند تا برای احداث واحدهای صنفی که ارزش افزوده دارند سرعت کار افزایش پیدا کند.

استاندار تهران بررسی ظرفیت‌های بودجه برای مشوق‌های بخش کشاورزی را یکی دیگر از دستور کارهای این جلسه خواند و اضافه کرد: ظرفیتی در قانون بودجه ۱۴۰۰ پیش بینی شده تا برای کشاورزانی که از خشکسالی و یا سیلاب آسیب دیده‌اند بخشودگی وام‌ها در نظر گرفته شود که این موضوع در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • ناشناس
    0

    يعني چي كه قانوني نيست، نانوايي هاي كل شهر تهران ، نون و گرون كردند. لعنت به شما سياهكاران...

  • hadad
    0

    چرا دروغ؟ راست بگویید چون تورم وجود دارد مانند همه کالاها نان هم گران شد. مگر می شود به صورت غیر قانونی همه نانوایی ها به یک میزان و در یک روز نان را گران کنند؟!!

  • مورچه
    0

    نان بقدری کوچک وبی کیفت شده که نیازی ب گرانی ندارد همه مردم شکم گنده شدن یابرنج پلاستیکی هندی یاارد پودرملامین این نانی که ب خوردمردم دادی اردگندم نیست پودرملامین است خودتوی استاندارکه دالان داری برازنده توست

  • علی
    0

    اقای استاندار از قبل عید گران شد دوباره بعد عید گران شد هیچکس هیچکاری نمیکند ترا بخدا وجدان داشته باشید راست بگویید و برخورد کنید

  • امیر
    0

    قیمت نان باید دو یا سه هزار تومان باشه این قیمت خوبی است

  • ناشناس
    0

    از دست این رییس جمهور چه کنیم چرا اقدام قانونی برای بر کناری نمیشود

  • شهروند
    0

    نکنه تو هم صبح جمعه باخبر شدی نون رو گرون کردن #دولت دروغ

    نظرات شما -
    • زهرا
      0

      وای از دست شما دروغگوها وای خدایا بغیر از تو به کی پناه ببریم در این. مملکت آدم. عادل نداریم. کمک. کن

  • زخمی
    0

    پس با کل نانواهای کشور برخورد کنید و همه رو جریمه کنید!

  • ملت
    0

    اینطور حرف زدن نشان از کلاه بی پشم است

  • زخمی
    0

    مگه چیزی قانونی هم هست؟

  • H
    0

    همیشه اینطوریه اول حرفش میزنن ببینن مردم چی میگن بعددیدن صدای مردم درنمیادگرون میکنن این بی شرفامیخوان هرجوری شده کل مردموبکشن فرقی نمیکنه کرونا فقراعتیادازدواج نکردن جوانان بدبخت کردن مردم همه جوره

  • رامین
    0

    سربسرش نذارید ، بنده خدا فعلاگیر انتخاباته ، نون خودش هم در گرو انتخاباته ، اونوقت بیاد به قیمت نون شما توجه کنه ، انصاف هم خوب چیزیه ،از سر سفره انقلاب بلندش نکنید

  • سیدعلیرضا حسینی
    0

    روغن‌چندروز‌‌پیش‌گفتن‌گران‌نمی‌شود‌ولی روز بعد گران‌کردن‌‌هرچیزی‌که‌‌رساناشود‌بدونید‌انجام‌میدهن‌بدبختی برای کارگر است‌

  • سیدعلیرضا حسینی
    0

    ۸سال درحال چنگ‌بودیم‌‌موشک‌میخریدین‌ومیزدن‌خرچ‌ومخارچ‌‌خانواده‌شهدارا‌میدادن‌یک‌خودکار‌گران‌نشد‌الاهی‌به‌زوال‌بیاد‌این‌ صندلیای‌چرخشی‌ونرم‌این‌مسئولین‌ازروزیکه‌جنگ‌خابید‌‌ ‌نشستن‌بروی‌‌صندلیهای‌چرخشی‌برای بدبختکردن‌‌مردم‌هی‌فکر‌کردن‌‌واجراکردن‌‌لعنت خدابرشما‌

  • داودی
    0

    اقای استاندار ظاهرا وزیر نیرو افکارش متمرکز مسایل سیاسی شده کمبود اب سد ها در اینده برای مردم پایتخت در این وضعیت کرونایی مشکلات درست میکند از حالا فکر این معضل و مشکل باشید مورد بسیار مهم کنترل کار واش اتومبیلهاست در سطح شهر تهران و اطراف حدود 700-800 کارواش اتومبیل دایر است که بی رویه ابهای زیر زمینی را مصرف میکنند در این وضعیت اسفبار این کنترل را که میتوانید انجام دهید ! مردم برای گذر از این معضل با یک پارچه خیس و مرطوب هم میتوانند اتومبیل خود را تمیز کنند فقط در محدوده سه راه طرشت حدود 30 کارواش دایر است.

  • ش
    0

    فکر کنم جناب استاندار نانوایی تشریف نمیبرن چون من امروز رفتم نون سنگک بخرم تا هفته گذشته یک رو کنجد سه هزار تومن بود ولی امروز چهار هزار تومن حساب کرد. ایشون قدم رنجه بفرمایند یه تک پا تشریف ببرن نونوایی شاید باورشون بشه

  • ناشناس
    0

    نصف شدنش چی اونم غیر قانونیه ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها