حماس ادعای شبکه سعودی درباره سفر رهبران مقاومت به مصر را تکذیب کرد

سخنگوی وزارت داخلی (کشور) و امنیت ملی در غزه اخبار منتشر شده در خصوص خروج شماری از رهبران گروه‌های مقاومت و اعضای خانواده‌های آنها به مصر در سایه تجاوز رژیم صهیونیستی به نواز غزه را تکذیب کرد.

حماس ادعای شبکه سعودی درباره سفر رهبران مقاومت به مصر را تکذیب کرد

به گزارش خبرگزاری المعلومه، ایاد البزم، سخنگوی وزارت داخلی و امنیت ملی در غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما قاطعانه شایعات مغرضانه در حق ملت فلسطین و مقاومت قهرمانانه آنها توسط شبکه «العربیه» را تکذیب می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: ما تاکید می‌کنیم که شبکه «العربیه» همواره نقش مشکوکی داشته و دارد و طبق دستورکارهایی هم‌راستا با دستورکارهای رژیم صهیونیستی و سرویس‌های اطلاعاتی این رژیم در هدف قرار دادن ملت و مقاومت فلسطین فعالیت می‌کند.

البزم همچنین تصریح کرد: در همین راستا، ما تأکید می‌کنیم که تمامی روزنامه‌نگاران، موسسات و شرکت‌های رسانه‌ای در غزه باید به تصمیم خود برای عدم تعامل با این شبکه به هر شکل ادامه دهند.

سخنگوی وزارت داخلی و امنیت ملی در غزه اظهار کرد: ما همچنین از شخصیت‌ها، نویسندگان و تحلیلگران می‌خواهیم شبکه «العربیه» را تحریم کنند و به خاطر نقش مشکوک این شبکه در اهانت به ملت ما، مقاومت و مبارزه آنها علیه اشغالگران با شبکه العربیه همکاری نکنند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    حتما" شما راست میگین .اگه خانواده خودتون در معرض خطر بود هرگز جنگ نمیکردید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها