انهدام باند سارقان موتورسیکلت در تاکستان

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری اعضای باند سارقان موتورسیکلت با کشف ۱۶ دستگاه موتور سیکلت سرقتی در شهرستان تاکستان خبر داد.

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در تاکستان

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی از شخصی در محل جمعه بازار شهرستان تاکستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ میدان ۱۵ خرداد تاکستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با جمع آوری سرنخ‌های موجود و اعترافات مالخر و انجام یک اقدامات اطلاعاتی محل اختفا سارقان را شناسایی و دستگیری آن‌ها را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: سرانجام با هماهنگی قضائی طی یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه ۲ نفر در محل دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها پنج دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: این متهمان که پس از انتقال به مقر و رو به رو شدن با ادله پلیس چاره‌ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند و در تحقیقات تکمیلی به سرقت ۱۶ دستگاه موتور سیکلت اعتراف کردند.

سردار ابراهیمی با اشاره به ادامه تحقیقات در خصوص شناسایی مالباختگان، به شهروندان توصیه کرد: به هشدارهای پلیسی، در خصوص پیشگیری از سرقت خودرو و موتورسیکلت توجه داشته باشند و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و قفل زنجیر مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها