واکنش اداره کل ورزش خوزستان به تجمع بوکسورهای کارون

در پی به مزایده گذاشته شدن سالن بوکس شهرستان کارون، ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته مقابل استانداری تجمع کردند که اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز اعلام کرد، مزایده قانونی بوده و قرار نیست بوکس این شهرستان تعطیل شود.

واکنش اداره کل ورزش خوزستان به تجمع بوکسورهای کارون

تعدادی از جامعه بوکس شهرستان کارون در اعتراض به مزایده گذاشته شدن سالن بوکس این شهرستان، امروز (چهارشنبه) با حضور در اهواز مقابل درب استانداری تجمع کردند. آن ها خواستار رسیدگی استاندار به وضعیت پیش آمده برای بوکس کارون در پی به مزایده گذاشتن این سالن بودند. در پی این تجمع نیز مقرر شد، استانداری خوزستان این موضوع را بررسی کند.

همچنین ابراهیم نصیری، معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، درباره‌ی تجمع امروز بوکسورهای شهرستان کارون مقابل درب استانداری گفت: رشته بوکس در شهرستان کارون از سال‌ها پیش فعالیت داشته و قرار نیست با به مزایده گذاشتن سالن اتفاقی برای این رشته رخ دهد

وی با بیان این که مزایده به صورت قانونی برگزار شد، تاکید کرد: فردی که در مزایده برنده شده است، اهلیت دارد و داشتن اهلیت نیز جزء شرایط مزایده محسوب می‌شود و فرد برنده شده حتما یا سابقه ورزشی دارد یا مدرک تحصیلی او ورزشی است و ما تمام این موارد را با دقت بررسی می‌کنیم. فردی که در مزایده برنده شده است، مشکلی از این نظر ندارد.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: باز هم تاکید می‌کنم این سالن بر اساس قانون به مزایده گذاشته شد و مستاجر جدید نیز حق تغییر کاربری رشته‌ ها را ندارد و علاقه‌مندان به بوکس در شهرستان کارون نگران نباشند و قرار نیست بوکس این شهرستان تعطیل شود.

وی گفت: این اعتراض از نظر ما کار درستی نبود زیرا جامعه بوکس کارون اگر حرفی داشت باید ابتدا به اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان مراجعه می‌کردو از طریق ما مطالبات خود را پیگیری می‌کردند. چنین حرکت‌هایی غیر ورزشی است و هر کسی که بانی این کار بوده است باید پاسخگو باشد.

نصیری با بیان این که هیچ قصدی مبنی بر تعطیلی بوکس کارون نداریم، افزود: این سالن طی سال‌های گذشته دست یک نفر بود و با مزایده گذاشتن قانونی به فرد دیگری سپرده شده است و افراد قبلی باید با پرهیز از هرگونه شلوغ‌کاری سالن را برابر قانون به فرد جدید تحویل دهند. به نظر من این تجمع حرکت مناسبی نبود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها