گواردیولا: نگران فینال لیگ قهرمانان هستم/ باید کیفیت بازی‌مان را ارتقا دهیم

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی باخت تیمش در خانه برایتون را یک زنگ خطر برای قهرمان جزیره در آستانه حضورش در فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌داند.

گواردیولا: نگران فینال لیگ قهرمانان هستم/ باید کیفیت بازی‌مان را ارتقا دهیم

پپ گواردیولا درباره شکست 3 بر 2 شب گذشته (سه شنبه) تیم فوتبال منچسترسیتی در خانه تیم برایتون در دیداری که 2 بر صفر پیش بود، بابت این شکست ابراز تأسف کرد و به خبرنگاران گفت: 11 نفره بازی کردن هم مقابل برایتون سخت است چه برسد به 10 نفره بازی کردن (ژوائو کانسلو در دقیقه دهم بازی اخراج شد). پس این باخت به ما نشان داد که باید خودمان را برای فینال تقویت کنیم. متأسفانه بعد از آنکه گل دوم را زدیم خیلی زود یک گل خوردیم و بعد از آن برایتون فشار زیادی آورد. ما خسته بودیم و نتوانستیم توپ را آنقدر که می‌خواستیم حفظ کنیم. نتوانستیم این کار را انجام دهیم و متأسفانه بازی را باختیم. تبریک به برایتون.

گواردیولا که تیمش یکشنبه هفته پیش رو در آخرین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس میزبان اورتون خواهد بود و در انتهای آن بازی جام قهرمانی را در حضور تماشاگرانش تحویل خواهد گرفت، ادامه داد: روز یکشنبه ما در حضور طرفداران‌مان، جام را بالای سر می‌بریم و بعد از آن می‌رویم که در فینال بازی کنیم. نگرانم چون این فینال لیگ قهرمانان است و حریف بسیار سرسخت. ما خوش‌شانس هستیم که قهرمان لیگ شدیم و این کار را هم خودمان انجام دادیم. هیچ‌کسی مطلقاً هیچ چیزی به ما نداد، هیچ‌ چیز. به همین دلیل هم من به تیمم افتخار می‌کنم. آنها قهرمان لیگی بسیار سخت شدند. حالا باید به بهترین شکل ممکن برای فینال لیگ قهرمانان آماده شویم.

گواردیولا درباره مصدومیت ایلکای گوندوگان که پس از زدن سیزدهمین گل فصلش در نیمه دوم از زمین بازی خارج شد، عنوان کرد: در روزهای آتی وضعیت او بررسی خواهد شد. پزشک تیم اما نسبت به وضعیت او خوشبین است. او ضربه خورده بود و داشت با درد بازی می‌کرد. برای همین من ریسک نکردم و او را بیرون کشیدم.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها