هشت نفر از عوامل نزاع خیابانی در سقز دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب سقز از دستگیری تمامی عوامل درگیری‌های اخیر این شهرستان خبر داد و گفت: هشت نفر از هر ۲ طرف این درگیری‌ها طی یک عملیات غافل گیرکننده دستگیر شدند.

هشت نفر از عوامل نزاع خیابانی در سقز دستگیر شدند

علیرضا رضاپور اظهار داشت: با صدور دستور قضایی و تلاش ها و اقدامات ویژه دستگاه اطلاعاتی و نیروی انتظامی، همه عوامل درگیری های چند نقطه از شهر سقز از جمله خیابان شهدا و جاده ملقرنی، شب گذشته در عملیاتی غافلگیرکننده دستگیر شدند.

وی با اشاره به درگیری های اراذل و اوباش با گروهی مذهبی در این شهرستان اضافه کرد: نفرات اصلی هر ۲ طرف که هشت نفر بوده اند دستگیر شده‌اند و این روند با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب سقز تاکید کرد: هر کس یا گروهی با هر عقیده و رویکردی بخواهد رفتارهای خشونت آمیز داشته باشد یا برای شهروندان و جامعه ایجاد ناامنی کند با اشد مجازات و برخورد قاطع دستگاه های قضایی و امنیتی مواجه خواهد شد.

سرهنگ علی صفری، فرمانده انتظامی شهرستان سقز نیز بعد از وقوع این اتفاقات خبر از دستگیری ۶ نفر از عاملین این دستگیری در مرحله اول داده بود.

چند شب گذشته گروهی از اراذل و اوباش در ۲ نقطه از شهر سقز درگیر شدند که در نتیجه یک نفر کشته و چند نفر از هر ۲ طرف در این درگیری‌ها زخمی شدند، این رفتارهای ناهنجار در فضای مجازی حواشی زیادی را ایجاد کرد و باعث نگرانی مردم شد که با اقدام سریع دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی شهرستان سقز احساس امنیت در میان مردم ایجاد شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها